Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kellään vauva syntynyt juuri sinä päivänä kuin ajatteli?

Vierailija
22.06.2011 |

Itse olen nyt näin loppuraskaudesta koko ajan ajatellut, että vauva varmaan syntyy tiettynä päivänä (rv 40+2). Olisi kyllä jännää jos näin kävisi, mutta varmaankin tuo pienokainen yllättää ja tulee just silloin kun vähiten osaisi odottaa.

Hölmö kysymys, mutta onko siis kellään syntynyt vauva just silloin kuin etukäteen ajattelikin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esikoinen nyt sen vuoksi, että se synnytys käynnistettiin.

Vierailija
2/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä ajattelinko mitään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri sinä päivänä kylläkin jona HEIDÄN EI OLISI TARVINNUT SYNTYÄ> MUUTA MENOA KYSEISILLE PÄIVILLE:(

Vierailija
4/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi laskettuna päivänä, ja kerta raskausdiabeteksen takia käynnistys oli varattu seuraavan viikon alkuun niin tätä olin toivonutkin. Epätoivoiselta tuntui vielä la:n aattona, kun mitään kummempia tuntemuksia ei ollut, mutta onneksi heti aamulla rupesi tapahtumaan.

Vierailija
5/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveljeni syntyy 30.3. koska se oli anopin sekä äidin ukin syntymäpäivä.

Ja näin kävi, vaikka yliajalle meni.

Äitini oli ilmoittanut sen jo neuvolassa kauan ennen laskettua aikaa,

että lapsi syntyy tuolloin ja siellä he olivat katsoneet hieman hitaasti äitiäni ;-)

Ja ihan itsestään lähti syntymään, äitini ei siis aiheuttanut sitä.

Vierailija
6/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan rationaalisesti, että synnynpä tänään.

Syntyi kuitenkin varmaan ihan häntä miellyttävänä päivänä.

Vierailija
7/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, poika syntyi just sinä päivänä. Sitähän minä niille lääkäreille yritin selittää, että poika tulee sitten kun se niin ajattelee. Ja tulihan se just sinä päivänä kun ajatteli. Jännä että osasikin!

Sanoin sit kaikille, että siinäs näitte!!

Vierailija
8/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain että yhdestä tietystä päivämäärästä tulisi kiva numerosarja sotuksi. Ja vauva syntyi sinä päivänä, n. viikko ennen laskettua aikaa.

Vierailija
9/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yliaikaiseksi ja ajattelin, että ihan varmaan menee mokoma syntymään itsenäisyyspäivänä, etten näe linnan juhlia. Onneksi syntyi niin aikaisen, että ehdin nähdä :)

Vierailija
10/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat töissä, joten paras päivä syntyä olisi lauantai kun ovat vapaalla ja voivat helposti hoitaa esikoista. Ja tietysti siinä päivällä.

LAskettu aika oli juuri silloin lauantaina ja silloin poika päätti maailmaan tulla :)

Särmä kaveri kaikenkaikkiaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi