♥ ♥ ♥ TTT ♥ ♥ ♥ viikko 44
[color=blue][size=3]PLUSSANNEET TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT
[color=fucshia][size=2]Tammikuussa ehkäisynsä harakoille heittäneet Täpsyt vaihtavat ajatuksiaan täällä :)
[color=blue]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005 syntyi tyttö 26 syyskuuta 49cm ja 3395g
♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005 syntyi poika 1.lokakuuta 50cm ja 3800g
♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005
♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005
♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005
♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005
♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005 poika syntyi 18 lokakuuta 50cm ja 3570g
♥ Lisel plussasi 23.2.2005, LA 3.11.2005
♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005
♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005
♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005
♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?
♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005
♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005
♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006
♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006
♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005
♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?
♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?
♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006
♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006
♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006
♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006
♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006
♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?
♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?
♥ Zatu plussasi 12.10.2005 LA 21.6.2006
♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?
♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 8.7.2006
Kommentit (31)
HEippa vain kaikille ... vihdoin minäkin uskallan jo huokaista kun tänään kävin ultrassa ja pikkirillinen tyyppi siellä oli, jonka sydän löy vienosti :) Lasketuksi ajaksi sain 2.7. eli nyt olis sitten hurjat 5+5.
Ostin sitten miekkoselle isänpäivälahjaksi Juoppohullun päiväkirjan osan " Raskausarpia" .. vähän selailin sitä ja vaikutti oikein hauskalta. Nyt tuo ukko vinkuu taas innosta ja kinuaa että saisi jo kertoa koko maailmalle... (..no kyllä nyt sille... ja ainakin sille...)
Jenskuliinille super onnittelut! Ihana että kaikki meni hyvin.. ja eiköhän se takapuolikin parane ajan kanssa.
Zatu: Mäkin haluun puusaunan... jos asuisin lähempänä niin tulisin teille saunomaan ;) Meillä tuo sauna on tuollainen onneton pieni koppi jossa sähkökiuas naksuu.
Ninni rv 5+5 (ompa hauska luku).
Mukava saada sinutkin tälle puolen!!
Zatu, se tais olla Crandiosa päivän sana eilen!! =) Mallia Classic meilläkin! =) Niinhän siinä kävi, että jäin minäkin vähemmistöosakkaaksi syömisen suhteen.. Noh, saahan noita kaupasta uusia (muttei tänään).
Minä täällä hikeä pyyhin, ja suihkussakin piti käydä viilentymässä välillä! Meillä on vaatimattomat 26 lämmintä alakerrassa ja 25 yläkerrassa.. On ukkeli vähän eilisiltana lämmittäny!! Eihän se lämmin tietysti luita riko, mutta rajansa kaikella! Muutenkin kun oon ollu kauheen kuumaverinen nyt muutaman viikon ajan.. Töissäkin kaikki valittaa, että kylmä, kylmä.. Ei mulla vaan, posket punasena siellä istuksin!!!!! On toi lämpöpatteri omasta takaa..
Mut lauantaipäivän jatkoja kaikille!! Lähen ettii jotku fiksumman näköset pöxyt jalkaani (nyt tälläset revenneet shortsit), kun on kaveri 2 kk vanhan poikansa kanssa tulossa kylään!
Hih, söin just poikien kanssa Grandiosan, Classic-sellaisen =))) Taitaa tuo merkki olla TTT-tyttöjen suosiossa ;) Jälkkäriksi syötiin mustikkapiirakkaa, lurps :)
Mies on nyt vanhempiensa kanssa meidän uudessa kodissa maalaamassa ja tekemässä vessaremppaa. Hekin taitavat herkutella (tilaavat varmaan pizzat) joten mekin haluttiin namiruokaa =) Nyt tekee ihan sikana mieli suklaata eikä meillä ole, ja kaupatkin on kiinni... Voih, en millään jaksais lähteä kiskalle. Pitäisköhän lähettää pojat kiskalle ja lahjoa ne jotenkin.... ;)
Viime yönä sain taas nukuttua pitkästä aikaa suht hyvin. Tyttö heräs vain muutaman kerran eikä mua edes supistellut ollenkaan, jee =) On ihan erilainen olo kun ei ole väsynyt eikä nuutunut. Tarttis varmaan taas pakata astioita, viedään huomenna taas yksi kuorma uuteen kotiin. Ei tää muuttaminen ole ollenkaan herkkua, mutta on se kivaa olla sitten uudessa kodissa kun kaikki on valmista.
Mukavaa viikonlopun jatkoa!
Tansku & peppuvaavi rv 33+1 (vaavi on edelleen perätilassa :()
[color=fucshia]Vai peppuvaavi ;) kyllä se vielä oikein päin kerkee pyörähtää. Millon teillä on suuri muuttopäivä? Oot varmaan sanonu, mut sama pää kesät talvet. . .
[color=darkviolet]Ukko ja akka tuhisee tuossa meiän sängyssä. Olin itekki pötköllään, mut ei sit huvittanukkaa ottaa torkkuja. No mähän nousinki vasta puol kymmenen! Heräsin viien aikaan ja akka oli ängenny viereen. Vessan kautta vein sen omaan huoneeseen ja se pari kertaa viel yritti tulla takasi. Aamulla väitti ett pupuna tupuna (unipupu) oli halunnu meiän sänkyyn nukkumaan. Ovela ;)
[color=fucshia]Tiedättekö muuten milloin pukki tulee? Kun koristelee kuusen! Akan väläytys viime vklopulta.
Zatu, muuttopäivä on kahden viikon kuluttua, perjantaina 18.11 -jos vaan remppa valmistuu ennen sitä... Onneks voidaan asua tässä " vanhassa" asunnossa marraskuun loppuun asti jos remppa pitkittyy. Hauskaa puhua tästä asunnosta vanhana ja tulevasta kodista uutena kun tämä " vanha" on valmistunut vuonna 2000 ja " uusi" vuonna 1966 =)))
Hih, tosta peppuvaavi-nimityksestä... Tarkoitan sillä tosiaan sitä että vaavi on tulossa peppu edellä mutta tuli siitä jotain muutakin mieleen. Toissakesänä kun odotin tyttöä, olin poikien kanssa mökillä saunassa. Pojat katselivat mun mahtimahaa ja kuiskailivat ja naureskelivat jotain keskenään. Kysyin että mikäs poikia noin naurattaa. Vanhempi (silloin 10v) tokas siihen että he miettivät et miten se vauva mahtuu tulemaan TAKAPUOLESTA! Että eikös se satu ja eikös kakka tule samaan aikaan... Voi jee mun miehenalkuja ;) Sen jälkeen pyysin poikia kääntymään mummon puoleen ja kysymään siltä elämän totuuksia -mummo kun on sairaanhoitaja ja tietää kaiken ;)
Että sellaista =)
Tansku
[color=violet]Minkä ikäisiä pojat olivat? :D hehee voin kyllä kuvitella, että yritä siinä pokalla selittää. Mua ainakin rupeais naurattaan :D
Pojat olivat 9- ja 10-vuotiaat. Joo, mulla meinas pokka pettää ihan täysin... Kyllä poikiakin nauratti mutta eivät tainneet raukkaparat tajuta että naurettiin hieman eri asioita =) Mummolta olivat sitten aitassa (nukkuivat mummon kanssa kolmistaan erillisessä aittarakennuksessa) kyselleet tosi yksityiskohtaisesti vauvan syntymisestä. Mun äiti oli saanut vääntää rautalangasta kaiken, hih... Onneks sillä on parempi pokka kuin mulla, ja nyt pojat ovat sitten selvillä että mistä ne vauvat oikein tulevatkaan =)
[color=violet]Ukko on miettiny jotain 7-8 vuotiaana (näin muistelen) miten äitin masuun mahtuu vauva ja ihan kaikkee siihen liittyvää. Anoppi oli antanut luettavaksi sitten jonku kirjan missä asia oli aika hyvin kuvattu.
Äitini just pari päivää sitten kerto veljeni aina toivoneen, että masu olisi läpinäkyvä, että saisi heti tietää kumpi sieltä tulee! Veljeni on minua noin 9 vuotta vanhempi.
Meillä päätti toi masussa asuva, ettei nukuta pidempään... Tässä sitä siis ollaan. Itse herättelijä takapuoli pystyssä ja veivailee sitä edestakaisin!
Olitte puhuneet, että kuin pienenelle ihmiselle selittää mistä vauvat tulee.. Noh, itsellä ei omakohtasia kokemuksia vielä, mut kummitytön veli (2,5 vee silloin) oli käynyt isältään kyselemään, että mistä vauvat tulee ulos, jos se kasvaa pitkään äitin masussa? Noh, isä siihen oli keksinyt jopa vastauksen, joka pieneen ihmiseen upposi. Mutta ei menny kauaakaan, kun samainen pienimies kysyi: " No mutta isi, mistä ne vauvat sinne sitten menee??" ;)
Mitäs muut täpsykät meinas tänään syödä? Meinaan vaan, että jos meillä nuo loputkin viikonlopun sapuskat Crandiosan lisäksi täsmää.. :)
Meillä mitä ilmeisimmin tulee olemaan jonkun sortin pihvejä tänään (ulkofile köllöttelee kaapissa), ja varmaanki lohkoperunoita ja jotain kastiketta. Ihan varmaksi en osaa sanoa, kun meillä tuo uketsu hoitaa tuollaisten ruokien laiton (minä kädetön hoidan vaan arkiruoat..).
Joopa, josko sitä vaikka lähtis jotain aamiaisen tyyppistä ettimään, ruuasta kun puhe tuli..
Ootteko muuten kukaan maistanu niitä Ingmanin kahvi-jogurtteja?? Ihan on jäynän makusta!
-Zeta 34+1 (huh, huh, kyllä aika rientää!!!!!!!!!!!!!!)
Mun pitäis tehdä tänään siskonmakkarasoppaa mutta kun tekee mieli Mäkkäriherkkuja... Lähden tytön päikkäreiden jälkeen kauppaan ja Mäkkäri on sopivasti siinä vieressä. Saas nähdä pystynkö vastustamaan kiusausta ;)
Tosta siskonmakkarasopasta tuli mieleen yks hauska juttu. Se on mun esikoisen (12v) lemppariruoka. Pyysin pari päivää sitten että poitsut kirjoittaisivat joululahjatoivomuslistansa ajoissa kun ei tiedä milloin olen synnyttämässä. Sain listat eilen ja yksi esikoisen toivomus oli " siskonmakkarasoppaa" =)))) Kuulemma ensi vuonna täytyy saada sitä enemmän kuin tänä vuonna... Pieni oli pojan toivomus ;)
Onpas ulkona taas harmaata ja synkkää, plääh... Ei tee yhtään mieli mennä ulos. Oltiin eilen koko päivä sisällä, tänään on pakko mennä happihypylle. Jos ei muualle niin sinne kauppaan ja Mäkkäriin ;)
Mukavaa sunnuntaita!
Tansku & peppuvaavi rv 33+2 (joka ei siis nimestään huolimatta ole tulossa pepusta ;))
Just ukko paisto Grandiosan Classic pitsan. Pitihän sitä vähän itekki mussuttaa. Pitänee mennä soffalle pötkölleen tuijottaan Emmerdalea.