Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ ♥ TTT ♥ ♥ ♥ viikko 44

31.10.2005 |

[color=blue][size=3]PLUSSANNEET TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT

[color=fucshia][size=2]Tammikuussa ehkäisynsä harakoille heittäneet Täpsyt vaihtavat ajatuksiaan täällä :)

[color=blue]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005 syntyi tyttö 26 syyskuuta 49cm ja 3395g

♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005 syntyi poika 1.lokakuuta 50cm ja 3800g

♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005

♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005

♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005

♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005

♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005 poika syntyi 18 lokakuuta 50cm ja 3570g

♥ Lisel plussasi 23.2.2005, LA 3.11.2005

♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005

♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005

♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005

♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?

♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006

♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006

♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005

♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?

♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?

♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006

♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006

♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006

♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006

♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006

♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?

♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?

♥ Zatu plussasi 12.10.2005 LA 21.6.2006

♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?

♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 8.7.2006

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orangered]Tämän päivän vielä lorvailen kotona. Eilen vein matot pihalle ja imuroin. Nyt sitten aamusta heilutin moppia ja pyöräytin keittiön pöydän & penkit ympäri. Mietin tässä, ett jos alkais järkkään yhtä kaappia. Paperit on vähän hunningolla ja ei ite asiassa niin vähänkään.

Soitin tuossa ä.polille kunnei ollut puhetta kuinka kauan menee, että saan tulehuskokeen tulokset. 5-7 päivää, joten samalla kuulen tulokset, kun menen sinne sitten 9 päivän päästä! Johon on ikuisuus.

Mulla on jotenki pallo hukassa. Just tän epätietosuuden takia. Totesin ukolle eilen sängyssä ennen untenmaille menoa, että mulla on hirveesti toiveita. Jos nyt tää vuoto oli itekseen tyhjenemistä niin toivon, että paikat ois tyhjentyny täysin ettei tarvi " puhdistusoperaatiota" . Jos vuoto oli harmitonta niin toivon, että sinne kehittyisi terve uusi elämän alku.

Ukko huolehti ensimmäisenä, kun keskiviikkona vuoto alkoi, että onkohan vika hänessä. Mietti mp-kolaria, jossa sai pahan iskun perhekalleuteensa. Mutta tuo kolari sattui jo ennen akan syntymää ja minä en näe yhteyttä, että se voisi olla vikana.

Voi, että tää odottaminen on ja syvältä siis, että pääsee uusinta ultraan.

Vierailija
2/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipataas pinkka illan puolelle..

Voi Zatu kun jaksat aina olla ahkera.. Itte en taas tänään oo saanu juuri mitään töiden jälkeen aikaseks (en kyllä sano, että liiemmin sielläkään), vähän tuossa pihalta tuotuja lakanoita mankeloin, kun olivat just sopivan kosteita, ja silitin muutaman vaatekappaleen.. Tarkotus oli mennä kohta jatkamaan, mutta taitaa se kohta jäädä..

Luinkohan ihan oikein tuolta jostain pinkasta, että tammikuisia ois jo syntyny!! HUI! Mut ajatelkaas, että tälläkin matamilla on käynnistys tasan 2 kk:n päästä, jos ei tyyppi sitä ennen suvaitse syntyä! Pelottavan lähellä koko homma!

Juups, eipä mulla tässä mitään asiaa ollu, kunhan jorisin..

-Zeta 33+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuisia? Siis meistä. . .mä tänään just lisäsin tuohon alotusrimpsuun muutaman, kun löysin jo synnyttäneitä.

[color=violet]Vai ahkera. Oon tosi rennosti ottanu tänään. Iltapäivällä sit nipisti vähän masusta niin olin kohta selällään sohvalla. Ja ei menny kauaa niin tuli selvempää ku tuhrua. Saas nähä miten käy huomen töissä.

Pitänee ottaa toooosi iisisti. Mitenhän seki onnistuu, ku oon sellanen hippasija.

Vierailija
4/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin siis nää kyseiset tammikuiset ei ollu ttt:läisiä..

Taitaa miultakin ne loput mankeloinnit ja silitykset jäädä. Taidan ottaa kirjan kainaloon ja painua sängyn päälle.. =)

Vierailija
5/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koitahan ottaa iisisti!! Josko siellä masussa joku vielä olisikin (miulla ois vähän sellanen kutina)!

Tää meinki mönkijä-pönkijä aina välillä muistuttelee, jos meinaa liikaa rehkiä.. Ei paljoo vaadi et masu kireeks menee, mut onneks ei oo mitään kivuliaita suppareita vielä tullu. Mut eipä tässä enää montaa viikkoo tarviis ootella, niin tyyppi pärjäis jo ihan hyvin masun ulkopuolellakin.

Vierailija
6/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Tätähän ei saa naisilta kysyä, mutta paljon on tullut painoa lisää? Mä paisuin akkaa oottaessa kaiken kaikkiaan jotain 17kg. Turvotusta oli aika paljo lopussa ja jo laitokselle jäi hirveesti kiloja.

Mutta mutta yhä " nautin" noin 5 ylimääräsestä kilosta. Oon silti normaalipainonen, mutta monesti sitä on miettiny ett miksi ne ei oo lähteny pois. Yks " ihana" sukulaisukko tuumasikin tuossa joku kuukaus sitten, ett hei sulle on tullu jenkkakahvat ;) Ahaa onpa kiva kuulla. . ei ne nyt niin mainitsemisen arvoset oo! Kyllähän se totta on, että missä mulla ne ylimääräset on niin on masussa.

Vierailija
7/31 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jot tokkiisa saa kysyä.. ;)

Eli miulle on painoa tullu tähän mennessä kaikkiaan n. 10 kg, 5 kg niistä ennen ekaa neuvolaa (rv 12), kun pupelsin sillon aivan kokoajan, ja 5 kg rv 12-33. Parina kuukautena ei paino noussu olleskaan, mutta nyt on viime ajat tullu sellasta 200-400g/vko lisää.

Vielähän tuota tietty ehtii tulemaan, mutta toivottavasti ei kauheesti.. Turvotuksia ei vielä ole ollut muuta kuin sormissa. Ei mahu sormuskaan enää sormeen (tai voi olla et häthätää menis, mut ei sitä enää tarviis pois harkita ottavansa). Ukkeli jo vitsailikin, että oot sitten sormuksenki nurkkaan heittäny, taiat olla vieraita menossa kattelemaan.. ;) Niitähän minä tän hehkeen kroppani kanssa!! On toi massun ympäryski vaatimattomat 108 cm (sf 31,5 viime vkolla nlassa). Oon aika lyhyt (162 cm) sekä koko pituudeltani että keskivartaloltani, joten johonkinhan sen vaavinki on tietty mahuttava..

No joo, taidan lähtee köllöttelemään vattani viereen, että jaksaa aamulla töihin herätä.. Enää ois 6 työpäivää jälellä!! HIP HEI!!!

Vierailija
8/31 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensinnäkin onnittelut Zatulle kun sua näkee täällä odotuspuolella! :)Tän pinkan viesteistä päätellen kyllä vuotoa on ilmaantunut, mutta niinkuin Zetakin jo sanoi - myös mulla on sellainen kutina että matkustaja ei oo hävinnyt! (pidetään peukkuja!)

Täällä elellään rv32+5 ja viimeisen kuukauden oon ollut sairaslomalla. Kylki-/selkäkipu alkoi jo rv 20 ja voin sanoa että kenellekään en toivo tätä kipua. Ilmeisesti kohtu painaa oikean puolen kylkiluun hermoon ja kipu säteilee kylkiluun kautta edestä taakse ja lopuksi jumittaa selän oikean puolen ja puuduttaa vasemman käden. Käytännössä siis makaan niin paljon kuin jaksan - huh! Viime päivät on ollut vielä pahempia kuin yleensä, joten mietinkin nyt että ei saakeli jos tää loppuaika menee ihan maatessa. HUH. Masuasukilla näyttää kuitenkin kaikki olevan hyvin (kävin juuri ultrassa viime viikolla), joten kyllä tämän kestää vaikka päällään.

Tulipas taas löpistyä omia juttuja. Zetallahan on tosiaan LA vaan 5 päivää ennen mua, joten joululapsoset on tuloillaan. Mun LA on 22.12. (listassa on 23.12.) mutta ei se niin päivän päälle ole. Eiköhän se asukki päätä itse koska näyttäytyä. Zatulle toivotan kärsivällisyyttä testitulosten oottamisessa ja toivotaan parasta, että pelko on turhaa.

-pompelo

Vierailija
9/31 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne listaan voi siis päivittää, että meille syntyi " pieni" tyttö 24.10.2005 klo 12.39. Painoa 4370g, pituutta 52,6 cm ja pipo 37,4 cm. Neiti sai täydet 10 pistettä. Ja raskausviikkoja kertyi 40+6.

Synnytys käynnistettiin koon ja oman tuskaisen oloni takia kalvojen puhkaisulla aamulla klo 8.20, säännölliset supistukset merkattiin alkaneeksi klo 9.00 ja 12.20 alettiin ponnistella. Ponnistusvaihe kesti siis 19 minuuttia ja neiti syntyi maailmaan käsi poskella, tehden aika hyvin tilaa tullessaan eli siis repesin aika pahasti. Istua pystyin kuitenkin heti aika hyvin. Neidin keltaisuuden takia oltiin sairaalassa lauantaihin saakka ja nyt totutellaan arkeen nelihenkisenä perheenä.

Vauva syö ja nukkuu hyvin, joten jää aikaa tuolle esikoisellekin, joka toisn yrittää välillä kaikkensa, että vauva herää ja käy sitten sanomassa tälle esim. että: " Oota siellä, me syödään" . Kun ei ymmärrä, että jos antais vauvan nukkua, ni vois tosiaan syödä hänen kanssa rauhassa ym. No josko tämä elo tästä asettuu. Mies on onneksi vielä tän viikon isyyslomalla.

Onnea teille kaikille vielä odottaville ja toivottavasti tulis lisää plussanneitakin tälle puolelle.

Ja tietenkin onnittelut kaikille jo nyyttinsä saaneille!

Jensku ja neiti 8pv

Vierailija
10/31 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Jenskuliinille ja perheelle ihanan prinsessan syntymän johdosta! Hyvän syntymäpäivän tyttö valitsi -meidän tyttö meinaa syntyi vuosi sitten eli 24.10.2004 =))))

Zatu, kyllä mäkin kovasti uskon ja toivon että masuasukkisi on edelleen kyydissä ja voi hyvin =)

Voi jee, kävin just neuvolassa, vaavi on edelleen perätilassa... Kääk, voi kun kääntyis ihan itse oikein päin -tai siis väärin päin eli pää alaspäin ;)

Nyt tarttee mennä lukaisemaan jouluisten kuulumisia ja sitten ruuanlaittoon. Mennään illalla taas uuteen kotiin, asentamaan valaisimia tällä kertaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tansku & vaavi rv 32+4

Vierailija
11/31 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Pomppis ja Tansku [color=violet]kiitos kannustuksesta, vaikkakaan itellä ei oo toiveet korkeella. Varaudun pahimpaan niin ei sitten vaipus surun syövereihin ikuisiksi ajoiksi. *huoh* vielä 8 päivää!

[color=orange]Zeta [color=fucshia]vatsan viereen :) ihana lentävä lause. Vähänhän sulle on painoo tullu. Mitä pikasesti tuossa kattelin niin mulle oli tullu 2-3 kiloo enempi ku sulle tuossa vaiheessa. Ja sen jälkeen kerkes tulla jotain 3 kiloo ainaki ennenku tytsy synty.

[color=violet]Mut nyt pitää olla hetki selällään ennenku alkaa syöpötteleen.

Vierailija
12/31 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois sit tiistai-ilta käsissä. Miten nää päivät ja viikot meneekään ihan hujauksessa! Enää 6 työpäivää jäljellä.

Jenskuliinille tuhannesti onnea uuden perheenjäsenen johdosta!!!! =)

Juu Pomppis, aika tasoissa me mennään!! Itellä ei kauheesti mitään oireita ole ollut, mitä nyt luut alapäässä tuntuu viruvan.. Ja tänään taisin ensimmäistä kertaa tuntea NÄRÄSTYSTÄ!! Oli sellanen yhtaikaa polttavan ja viileen tuntunen koko ruokatorvi. Ja kahvia kun joi, niin tuntu aika veikeeltä! Kävin ostaa Rennietä, ja otin yhen sellasen, nyt on olo taas toistaseks ihan OK.

Laiskottaa ihan kauheesti, en taida tänäänkään saada mitään järjellistä aikaseksi.. =/

-Zeta 33+3

Vierailija
13/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin vitsit.. tulin just kaupungilta kavereiden kanssa, ja siellä meinas sattua (sattui) pieni vahinko.. jalka nyrjähti jotenki reunakiveyksen reunalla, ja alko tasapaino olee aika kortilla. En kuitenkaan rojahtanu suorinvartaloinkerien maahan, vaan onneks sain käden ja polven alle..

Ei onneks pikkusella tunnu hätää olevan, takapuoltaan puskee vanhaan malliin kylkiluiden alla.. Kaveri säikähti enemmän kun ite, kyseli koko reissun ajan, että onko olo OK. Mut oishan tuossa rytäkässä tietysti sattua mitä vaan!

Kaupunkireissu jäi muuten aika köyhäksi, kahvilla käytiin ja yhen keinonahkatossut pikkutyypille ostin. Reissun päätarkotus oli kumminki nähdä yhtä vieraalta paikkakunnalta vanhemmilleen kylään tullutta kaveria.

No joo, siinä omaa napaa. Mitäs muille?

-Zeta 33+4

Vierailija
14/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Zeta hankkii sit itelleen jarrusukkia ja kengät missä on piikki pohjassa ;) Mutta vakavasti ottaen niin tosi hyvä, kun ei käynyt mitenkään. Itse olen myöhemmin miettinyt, että miten sitä olikin kevään liukkailla niin hyvä tuuri ettei kertaakaan kaatunut masun kanssa kulkiessa, kun muutaman kerran oli lähteä tossu luistamaan. Enkeleitä onko heitä?!

[color=darkviolet]Äh ukko taas jumittu sohvaan. Sais saunaa lämmittää. Mähän en tuolta pimeestä lähe hakeen puita! Pupupöksy :)

Ihanaa huomenna on tosi rento työpäivä ja samate ylihuomenna.

Tänään sit muuttu vuoto rusehtavaksi yäääh just samanlaista kai mitä keväällä oli kaavinnan jälkeisen vuodon jälkeen. Ja sitä rusehtavaa piisasi liian kauaksi aikaa.

[color=orange]Tuli täs mieleen, ett jos joku haluaa laittaa joskus säpostia niin tässäpä täpinöille osote zatuttt@suomi24.fi

Vierailija
15/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomattomalle tämä tuntuu, että nyt jo monet täpinät ovat saaneet nyyttinsä ja vastahan sitä alettiin kuumeilemaan ja jätettiin ehkäisy pois. Toisaalta taas tuntuu, että siitä on ikuisuus!

Meikkis täällä vetää ihan intona suklaata napaan... Ei ehkä niin hyvä idea, mutta kun nami on niin hyvää! En pysty ja enkä halua hillitä itseäni. ;) Kaikki on täällä edelleen hyvin. Vauva potkii kovasti ja oma olo on edelleen hyvä. Eilen tosin jääkiekkomatsissa oli hieman ankea istua, kun ne penkit pakotti istumaan suorassa ja itse olisin halunnut röhnöttää. Vähän meinas sit loppuajasta rueta maha ahdistamaan siinä asennossa.

Uskomatonta, että enää pari kuukautta töissä ja sit äippälomalle. Huisia!

Zatulle jakselusta tuleviin päiviin, kun joudut odottelemaan seuraavaa tsekkausta tai miksi sitä nyt sitten nimittäisi. Eiköhän siellä masussa ole kuitenkin kaikki ok. Monen muun tavoin minullakin on sellainen kutina.

Vierailija
16/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Zatu noiden sun vuotojes kanssa!! Saisivat loppua jo!! Mene pois paha vuoto, pysy vaavi vatsassa sisällä!!! (Uuus Kalevalainen sananlasku.. :D). No ei vais, ei varmasti oo kivaa tuollanen odottelu!! Mie en varmaan sais öitänikään nukutuks vastaavassa tilanteessa jos olisin!! Tsemppiä ja jaksamisia!

Täällä on jarrusukkaa ja piikkiä kengän pohjaan hommattu!! No en oo hommanu, mut kyllä säikäytti vähän itteekin moinen kompurointi.. Kaverin mies ehotteli jo rollaattoria.. No josko vielä kuitenki ilman näillä ikävuosilla!! :) Olitko muuten Zatu sinäkin vm. -78, vai muistanko ihan väärin??

Ja vielä noista sähköposteista.. minkälaista mahtaisit haluta?? Kaiken maailman hupiviestiäkin löytyy aikaspaljon, jos sellasia kaipailet.. Ja ehken vakavampaakin tekstiä pystys nää aivoni joskus suoltamaan!

Nyt on vaan todellinen emmentaali alkanu vaivata.. saatan nousta tuolista ylös hakeakseni jotain, mutta unohdan samantien mitä piti hakea!! Samoten kun aamulla kävi mielessä, että täytyy muistaa siskolle laittaa tänään viestiä jostain asiasta, mut en vieläkään muista mikä se asia oli (vaikka ollaan s-postia kirjoteltu sekä soiteltukin, mut ei vaan oo tullu mieleen!)!!!

No joopa, josko noita lehtiä tuonne sängynpäälle lueksimaan.. Tuli näet uus Avotakka tänään!

Vierailija
17/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikoilla olitkaan menossa??

Tuntuuko yhtään haikealta jättää työpaikka, jossa olet vasta hetken ollut?? Itellä on alkanu olla aika haikee tunne (5 työpäivää enää jälellä), vaikka oon jo kohta 7 vuotta samassa paikassa ollut!! Tulee mieleen, että tuotakaan juttua en enää vuoteen tee.. =/ Noh, hullu kai oon.. Välillä oon kyllä niiin täys tuota työtä, et tuntuu helpottavalta päästä sieltä hetkeksi pois!

Mut ei oo ku vuos nin oon jo takas siellä..

Vierailija
18/31 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Kutise sie vaan siellä positiivisia ajatuksia munki puolesta. Just ukolle tuossa saunassa tuumasin etten oikeen jaksa uskoo mihinkään enää.

Mä söin salmiakkia akkaa odottaessa! Suklaata en juurikaan. Mut pitäähän sitä hemmotella itteään ;) vink vink

[color=blue]Zeta [color=darkviolet]no onneks tää vuoto on nyt minimaalista. Joten jospa se tästä. Hehee vai sananlasku :) Jos noita alkaa poikimaan lisää niin julkase joku odottajan ajatukset kirjanen ;)

Mä oon ihmeesti kuitenki nukkua tursottanu, vaikka oon sellanen miettijä tyyppi ja huolehin aina ja kaikesta. Ku perjantaina sain käyä mutkan OAS:ssa niin sen jälkeen on ollu parempi olo noin niinku pään sisällä. Juu nöy ;)

Odottajien rollaattori hmmmm oiskohan tuossa uus hittituote?! Ja juu ihan oikeen muistit, ett yhtä rupsahtaneita ollaan eli 27 lasissa. . .

Niin noista säposteista niin ihan kuulumisia lähinnä aattelin, mut kaikki käy :) Ootte kaikki Täpinät niin mahtavia tyyppejä, ett aattelin eikö tätä meidän " suhdetta" vois tiivistää ;)

Vierailija
19/31 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Mitäs viikonloppuna? Me aateltiin käyä shoppailemassa sunnuntaina. Itellä on taka-ajatuksena katella lahjoja joulua aatellen. Ja itelle pitäis saada jotkut pökät ja muutama paita. Akka tarvii talvikinttaat. Ja siitä se lähtee :) hyllyt tyhjiksi. . .

Nyt on kevyt olo. Kävin eilen meinaan parturissa. Kiva, kun on taas joku malli tukassa eikä vain oo päätä myöten. Mulla tuppaa aina venähtää nuo parturikäyntien välit pitkiksi. Nyt tarkotus ois käydä jo ennen joulua seuraavan kerran! Kamalaa haaskausta. Ostin omppushampoota minkä pitäs olla päänahkaa rauhottava ja mitä vielä, en nyt muista. Enkä jaksa ottaa kymmentä askelta, että kurkkaisin puteliin pesuhuoneessa. Haiskahtaa aika ällösti ompulle omaan nokkaa, vaikka aattelin etten sitä haista lyhkäsistä haivenista. Joskus teininä tuli juotua omppuviinistä ittesä pahoinvoivaksi ettei mee omppumehut vielkään alas! Niin en sit siedä omppuja muuten kuin sellasenaan tai piirakoissa. Omituinen. . .

Mitäs muille kuuluu? Ja joko se Ninnikin löytäs tänne. . .ihanaa että masusta löytyi asukas :) Aiwan mahtawaa!

Vierailija
20/31 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei v-lopuksi mitään ihme suunnitelmia.. Kuhan lepäilen.

Eilisiltana siivosin koko huushollin, ja sen kyllä sai tuta myöhemmin illalla ja yöllä. Aattelin jo, että pitääkö tästä laitokselle lähteä!!! Ei onneks sentäs. Tänään on sit ollu sellanen omituinen tuskanhiki koko päivän. Outoa. Noh, nyt otan ihan rauhallisesti, just tyrkkäsin pizzan uuniin (ihan kaupan Grandiosa höystettynä lisäpäällysteillä ja sentillä homejuustoa!!! NAM!) ja juomaksi oma tekosta omppumehua!! On muuten hyvä yhdistelmä, vaikka saattaakin hivenen oudolta vaikuttaa..

No joo, nyt kumisee päässä tyhjyyttään, ja massu kurnii. Palaan myöhemmin iltasella astialle..