Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa tulkita itseäni/ tunteitani, voisiko joku toinen yrittää?

Vierailija
21.06.2011 |

Eli muutimme hetkeksi erilleen koska halusin miettiä suhdettamme..Olemme kuitenkin edelleen yhdessä ja suhde on hyvällä mallillaan, voisimme jo alkaa puhua yhteen muutosta...mutta..Mies on ihan täydellinen,meillä tulevaisuuden suunnitelmat menee yksiin, haaveita yhteisiä, arvot, meillä on mukavaa ja hauskaa yhdessä. Silti välillä mulle tulee ahdistus ja en jaksaisi nähdä miestä, olen mielummin omassa kotikolossani, kuin hänen kanssaan. parin päivän-viikon päästä on taas mukava tavata ja viettää aikaa yhdessä. Mikä minua vaivaa? vai tätäkö se eläminen pitkässä suhteessa on? Ei oikein hotsita olla fyysisesti lähellä, mies haluaa halata ja suukotella, minä en välitä niistä puuhista enää ollenkaan..mietin että jos nyt pistän hanttiin ja päättäisin suhteen, menetänkö hyvän miehen, vaikka tunteet ei ehkä niin käykkään täysillä? vai mitä tämä on? en osaa sanoa rakastanko miestä? välitän kyllä..olen välillä todella stressaantunut jopa, kun en tiedä mitä tehdä? menee ihan pelleilyksi jos palaamme yhteen ja minä en sitten haluakkaan ja taas erotessa haluankin ja niinpoispäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika vaikeaa kun ei sinua tunne eikä tiedä.

Pyysit näkökulmia, joten tässä yksi:

Aika harvassa suhteessa riittää intohimoa ja romanttisen rakkauden roihua loppuun asti. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että sitä olisi kuitenkin hyvä olla edes alussa. Jos et edes alkuvaiheessa ole oikeasti rakastunut mieheesi, niin 10v. päästä tunteet voi olla aika vähissä. Näin siis oman kokemukseni perusteella :(

Onko teillä jo molemmilla lapset tehtynä, vai olisitteko perustamassa (mahdollisesti tulevaisuudessa) ensimmäistä perhettänne? Jos etsit sitä ensimmäistä lastesi isää niin kehottaisin kyllä miettimään. Voit menettää paljon jos teet lapsia tai vaihtoehtoisesti hukkaat viimeiset hedelmälliset vuotesi väärän miehen kanssa. Väärän miehen ehtii ottaa myöhemminkin, väärän ottamista taas on vaikeampi perua jos on lapsia tai jos olet hedelmällisen ikäsi loppupuolella.

Tämä on siis vain yksi näkökulma. Tsemppiä joka tapauksessa.

Vierailija
2/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ensimmäiset 3v kunnes tuli paljon paskaa mieheltä niskaani. Mutta niistä on nyt selvitty. Lapsia meillä on 1kpl..olemme vielä melko nuoria kuitenkin ja siksi mietinkin,tätäkö se sitten on.Jos tapaan toisen miehen,onko se tätä hänenkin kanssaan..hänessä taas voi olla paljon sellaisia vikoja joita nykyisessä ei ole.nykyinen on kuitenkin huomioiva,seksi hyvää,innostunut isä,tekee kotihommia ja käy töissä. Antaa minunkin mennä ja tehdä asioita. kuulostaa täydelliselle,mutta miten ne mun tunteet nyt näin on menny?? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän