Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen tietää että odotan nelosia

Vierailija
21.06.2011 |

En vieläkään oikein jaksa uskoa asiaa. Lääkäri kyllä sanoi heti, että todennäköisesti ainakin yksi menee kesken raskauden aikana, on vielä niin alussa tämä raskaus.

Osakeskeytystä myös ehdotti heti, menemme tästä miehen kanssa keskustelemaan torstaina. Luulen kyllä että siihen en pysty, annan kaikille mahdollisuuden ja katsotaan miten käy.

Viime yö meni hereillä enkä vielä pysty mitenkään ajattelemaan että meille tulee edes yhtä vauvaa. Riskit tässä raskaudessa on kuitenkin niin isot.

Tässä on ajatukset nyt niin sekaisin että oli pakko kirjoittaa tänne, ei tästä vielä voi edes sukulaisille kertoa kun niin uusi asia. Koko ajan pyörii päässä tämä asia, odotan vaan nyt sitä torstaita että saadaan vähän lisää selkoa tähän.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä vielä sellaista osakeskeytyksestä, että tehdäänkö se perheen jaksamisen nimissä vai autetaanko sillä jäljelle jäävien selviytymistä?

Varmasti todella rankka päätös, teki sitten niin tai näin. Ihanaa että teillä on nyt jouluna tuhiseva pieni joulutonttu kotona!

Vierailija
42/46 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lause, että neljä lääkäriä tuijottaa ja ap. ei siinä vaiheessa edes tiedä, mitä ne tuijottaa on aika keksityn kuuloinen. Jos se ultraaja näkee, mitä siellä on, niin pyytääkö se ne kolleegat siihen katsomaan, mutta ei vielä kerro ap:lle, että mitä näkee. Tuskinpa. Siinähän oikeesti luulisi odottavansa alienia vähintään ja huutaisi suoraa huutoa, että mikä siellä mahassa on.

Ne vauvathan on helposti siellä ihan sekamelskassa ja voi olla vaikea nähdä, montako siellä oikeasti onkaan. Ei voi aluksi onnitella "hei, sulla on täällä neloset!" ja sitten vasta pyytää seniorilääkärin varmistamaan löydöksen. Sitten korjaillaan: "ei ku joo, täällä onkin vain kolme, ja kahdella niistä onkin yhteinen pää, sori vaan". Kyllä siinä pitää heti saada varma tieto sanottua, eikä mitään arvailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä yliopistollisen sairaalan äitiyspolilla ja kyllä meillä on ainakin 10 lääkäriä joka päivä paikalla eli meillä ainakin onnistuisi konsultoida kuvasta vaikka kaikkia 10 lääkäriä päivän aikana.

Eihän tuo mikään ihme nyt ole !

Vierailija
44/46 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiikuttaa paikalle enemmän väkeä.. Itse odotin kolmosia ja paikalla oli 2 lääkäriä ja 2 hoitajaa ihmettelemässä lopulta..

Vierailija
45/46 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa tehdään ultrat pk-seudulla (Helsinki, Espoo...). Ja esim. kätilöopistolla on usein myös lääkäriharjoittelijoita tai -opiskelijoita ym., jotka haluavat nähdä kaikki kiinnostavat tapaukset. Olen kuullut ihan samaa kaksosraskauksistakin, että ultrakuvia käy katsomassa useita eri lääkäreitä, joista osa on harjoittelijoita tms.

tuijottamaan ultrakuvaa. NELJÄ? Missä paikassa niitä pilvinpimein on kuvia tuijottamassa? EI ainakaan terveyskeskuksessa, jossa ultria tehdään ja sairaalassakin aika mahdotonta.

Vierailija
46/46 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaikki mennyt hyvin. Vai miten, en osaa näköjään laskea :P

Olis kiva kuulla kuulumisia jos tää nyt oli totta alunperin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan