Olen laihiksella ja tänäänolen syönyt kylässä
ollessa kaksi pullaviipaletta. Seuraavan ruuan syön vasta illalla. Kävelylenkki täytyisi nyt jaksaa tehdä, mutta tiedän etten jaksa kun en ole paljoa syönyt...plääh!!!!!!!!!!
Kommentit (15)
kamala nälkä ja ruokaa saan illalla vasta yhdeksän jälkeen. ap
Ja lähdet kävelylle. Etkä jaksa odottaa syömistä paria tuntia?
Mitä kamalaa nälässä?
ei laihdutettaessa pitäisi edes olla kauhea nälkä.
Tuolla tavalla ennenpitkää repsahdat ja sorrut ahmimaan ja suhteesi ruokaan kieroutuu, ellei se ole jo sitä tehnyt....
Ja lähdet kävelylle. Etkä jaksa odottaa syömistä paria tuntia? Mitä kamalaa nälässä?
ap
Mitä kamalaa nälässä?
Kyllä siinä vain on. Itse ainakin nälkäisenä olen jumalattoman kiukkuinen. En tokikaan koko aikaa ole napostelemassa, mutta sitten kun tulee selkeä nälkä, syön yleensä mahdollisimman pian, koska ruokailurytmini on sen verran säännöllinen, että nälästä tiedän heti että nyt on ruoka-aika.
söin 2 viipaletta reissumiestä???? En vaan kestänyt näläntunnetta enempää. ap
mun perhe lähti jo mökille etuajassa, olivat eilen ostaneet viikon ruuat jääkaappiin, kun niiden piti olla vielä kotosalla, mutta vaihtoivat suunnitelmaa. Ja arvaa kuka täällä joutuu ne ruuat syömään? Minäpä tietenkin, koska mun loma ei vielä alkanut, enkä pääse noita karkuun ja mun laihis romuttuu sitten totaalisesti. Vai nakkaanko äkkiä ruuat roskiin? Tarjolla on näköjään nyt sitten:
- melkein pussillinen shipsejä
- 2 tölkkiä suklaavanukkaita
- 2 viiliä
- 1 litra jogurttia
- maitoa (jota en yleensä käytä lainkaan)
- 2 pakettia grillimakkaroita
- juustoja (mm. leipäjuustoa)
- leikkeleitä
- jäätelöä
- sokerisia mehuja
- suklaakeksejä
jne
Ja mä tulin töistä parin Nutrilet-patukan, porkkana- ja tomaattipussin kanssa sekä light-limukan.
ps. Olen kohta syönyt nuo shipsit. :(
Paljonko sulla olisi pudotettavaa? Mulla olisi ainakin 10kg. ap
söin 2 viipaletta reissumiestä???? En vaan kestänyt näläntunnetta enempää. ap
Sä et selvästi tiedä laihduttamisesta mitään.
mun perhe lähti jo mökille etuajassa, olivat eilen ostaneet viikon ruuat jääkaappiin, kun niiden piti olla vielä kotosalla, mutta vaihtoivat suunnitelmaa. Ja arvaa kuka täällä joutuu ne ruuat syömään? Minäpä tietenkin, koska mun loma ei vielä alkanut, enkä pääse noita karkuun ja mun laihis romuttuu sitten totaalisesti. Vai nakkaanko äkkiä ruuat roskiin? Tarjolla on näköjään nyt sitten:
- 2 viiliä
- 1 litra jogurttia
- leikkeleitä
- jäätelöä
- sokerisia mehuja
- suklaakeksejä
jneJa mä tulin töistä parin Nutrilet-patukan, porkkana- ja tomaattipussin kanssa sekä light-limukan.
Tuosta listasta pilalle nopeasti menee vain maito! =D =D =D
menikö tä laihis nyt tässä pieleen, kun sorruin ja söin 2 viipaletta reissumiestä???? En vaan kestänyt näläntunnetta enempää. ap
No jos sitä järkeään käyttäisi, tällaisia kysymyksiä tuskin tarvitsisi esittää. Ei pahalla.
Ja jos oikeasti nälkäänsä syö, ei se ole mitään helvetin sortumista. Sitä jo katson kummaksuen, jos sortumisesta puhutaan satunnaisen herkuttelun yhteydessä, mutta että nälkään syöntikin on jo sitä...ei näin, ei todellakaan näin.
- 2 viiliä
- 1 litra jogurttia
- leikkeleitä
- jäätelöä
- sokerisia mehuja
- suklaakeksejä
jneJa mä tulin töistä parin Nutrilet-patukan, porkkana- ja tomaattipussin kanssa sekä light-limukan.
Tämä toivottavasti oli heitetty ihan huumorilla? :O
Tämä toivottavasti oli heitetty ihan huumorilla? :O
Oho, lainauksesta jäi osa pois, tuokin olisi kuulunut mukaan vielä:
Eiköhän sun laihis mennyt pieleen jo silloin kuin söit ne pullaviipaleet.
Koska et ole tänään syönyt kunnolla?