+++ENSIKOT maanantaina+++
Kommentit (27)
Tuntuu, että aina kun just on päässyt taas tässä " taistelussa" voitonpuolelle ja saanut itsensä psyykattua positiiviselle mielelle, niin tulee uuttaa paskaa niskaan! (anteeksi kielenkäyttö!)
No, onneksi sain just raahauduttu bussipysäkiltä kotiin ja vasta sitten pääsi itku! Kai se tästä taas...voi jee...on tää kyllä ihan kauheeta...mutta kiitos taas tuesta ystävät!
Diotima:
Sanoiko se lekuri miten vaikuttaa tuloksiin, jos saat nyt lääkkeillä menkat tulemaan? Se ei sit vissiin osannut siitä limakalvosta sanoa, että koska menkkojen pitäisi alkaa? Ilmeisesti tosin siitä ei aina lääkäritkään tosiaan osaa sanoa, kun mulle kerran gyne sanoi, että " ei oo menkkoja näköpiirissä ultran perusteella, joten aloita tero-kuuri" .
Mikäs kp sulla olikaan nyt menossa?
Nyt on kp 30 ja edelliset kierrot 45-46... mutta kun niissä mulla oli juuri tässä vaiheessa toisen kerran ovisoireita samassa kuussa, mutta nyt ei siis mitään. Eli ihan sellainen olo, että mitään ei ole tapahtumassakaan pitkään aikaan! Ja jos vielä vaan odottelen esim. kuukauden niin sitten ei clomikierto ehdi ovisvaiheeseen ennen joulua ja hoitojen aloitus siirtyy taas seuraavaan kiertoon. Huoh...Yritän huomenna vielä soittaa sille lääkärille, että mitä haittoja tarkalleen siitä on, jos nyt " ajan alas" tän harakoille menneen kierron teroluteilla... Se siis meinasi ottaa jotain hormooniarvoja ensimmäisen clomikuurin alussa, joten tietysti parasta olisi, jos olisi ihan luomukierto...mutta mä ihan oikeesti hajoan kohta palasiksi, jos kohta ei saada todellista yrityskiertoa käyntiin. Surullista ajatella, että me ollaan joulukuusta asti yritetty ja saattaa olla, että en ole ovuloinut oireista huolimatta lähes ollenkaan!
Ja mietin sitä, että mitä jos se mun viime viikon haamuovis (siis ihan selkeä ovistestiplussa ja lääkärin havainnot hyvästä keskikierron kohdun limakalvosta, mutta ei lämpöjen nousua!) oliskin sittenkin ollut oikea ovis ja jotenkin ihmeenkaupalla alkio yrittäisi kiinnittyä kohdunseinämään, niin olisko noista teroluteista sille haitaa. Tää on siis ihan utopiaa, mutta kunhan hölmöyksissäni pähkäilen kaikkia vaihtoehtoja. Diotima, ei se lääkäri osannut sanoa mitään muuta limakalvosta kuin että se oli viimekerrasta jo vähän ohentunut ja tiivistynyt (tapahtuu loppukierrosta) eli ihan kuin ovis olisi ollut. Ainakaan sitä ei ole luvassa pitkään aikaan.
Inhottavaa, kun niitä munasarjoja tökittiin ultrassa niin nyt on tosi epämiellyttävä olo ja vihloo!
Pahoittelut Diotimalle tädinryökäleestä! Olisi saanut tulla mulle!
Omanapainen -Q-
Olen pahoillani sun puolesta!!! Kurja tilanne kerrassaan!!
Tsemppiä ja jaksamista++++tuplasti onnea++++kyllä se vielä tärppää!!!
Jessica, mä meinasinkin jo kysellä, että miten siellä menee, kun kerran samoissa päivissä mentiin tuossa vähän aikaa sitten - ja taas. Vaan ehkäpä sulla onkin vaan joku hämäys-täti kylässä ;) Toivotaan niin. Itsekin yritin elätellä lauantai-iltapäivällä toivoja hetken aikaa.. että jos se vaikka ei ois siitä normaaliksi vuodoksi yltynytkään. Pah.. tavalliseen tapaan hirveä tulva heti pian samantien. Plääh ja yök.
Meillä mies ehdotteli mun jatkuvan pikkukiukuttelun syyksi pms:ää jo ennen kuin itsekään tajusin (ja sekös tietysti sitten kiukutti kahta kauheammin, ainakin hiljaa sisällä). Olipa sitten ihan traagisen onneton olo, kun tajusin asian ja kökötin yksikseni sekaisessa keittiössä ympäriinsä levitetyn kauppakassin kanssa ihan uuvahtaneena. Marinda (muistanko oikein?) kirjoittikin hormoniäksyilyistä. Toisinaan on tuota kiukkuamista ja toisinaan aivan käsittämättömän huvittavia melankoliakohtauksia: " buhuuuu... en mä vaan jaksa siirtää tuota yhtä jauhapussia, että tämä makaronipaketti mahtuisi tonne kaappiin, eikä tuo yks auta mua ollenkaaaaan" . :D
Ja lopuksi täältäkin pienet kaukohalit ja kannustukset Q:lle :-/
Kiitos halauksista. =)
Toivotaan tosiaan, että se nyytti joskus ilmoittelisi meillekin tulostaan.
Ja ihanaa kuulla, että viivat ovat vahvistuneet.
Kyllä se siis ihan varma merkki on, että nyytti on tulossa. =)
Marindalle pahoittelut tädistä =(
Ja Q:lle voimia jaksaa jatkaa eteen päin. Kyllä se siitä. Ihan varmasti, vaikka nyt ei tunnukaan siltä.
Alaselkää särkee ja alavatsaa särkee, jos tää on täti oire niin aikasinhan se sitten tulee....
Voi kun olis muuta!!!
Kauanko lämmöt pysyvät ylhäällä??? Siis ennen tätiä?
Mahassa juuri sellainen olo, että saattaapa tulla tätsä jopa etuajassa. Pysyis poissa mokoma. Normaaleista oireista poiketen nyt on kylläkin pää kipeä ja selkä.. Saas nähdä, jännittää.. :)
Onpa taas omahyväinen teksti, mutta olen ihan pihalla.. Anteeksi.
Plussia kaikille ja onnea plussista.. Tädin kylään " saaneet" , pidetään se loitolla ens kierrossa!!!