+++ENSIKOT maanantaina+++
Kommentit (27)
Väsymys on kova, miten sitä tuntuukin että aina viikonlopun jälkeen vaikka pitäs olla levännyt olo ni sitä on kahta väsyneempi...
Jotkut tuolla puhui ovistesteistä... Oon nyt testaillu enkä todellakaan osaa tulkita viivoja. Ekaks tuli pari himmeetä, sitte voimistui parina päivänä ja eilen se varsinainen viiva oli melkein kontrolliviivan vahvuinen, mut ei kai ihan. Kyllä se ero niin hiuksen hieno oli etten varmuudella osaa sanoa... Hankalia, pitäis olla samallalailla ku raskaustesteissäkin et jos viiva tulee ni sit se on positiivinen.. No, jatketaan seurailua vielä.
Nyt on kyllä jo kp 15, en tiedä oisko se ovis näin myöhään. Koko viime viikon on alavatsassa ollu ihan outo olo, vihloo, jomottaa jne. Limat bongasin jo viime viikolla... Oon kyllä aivan surkee tässä seurailussa, ensinnäkin tuntuu että kaikki ovisoireet tulee eri aikaan, ja sit vielä noin testit! Huhhuh!! Pitäs varmaan vaan antaa mennä omalla painollaan...
Jollain muullakin (Tappert?:/) oli alavatsaa vihloskellut ym. Mulla se ei ikävä kyllä voi olla raskausoire, on tuolla makuukammarin puolella ollut sen verran hiljaista... Ellei sitten simpat oo ollu erityisen sitkeitä ja ovis jo viime viikolla!=) Mutta sinne pidän peukkuja että ois just SITÄ!!
PauliNeaaaa!!! Kerohan jo aivan selkeästä, vahvasta viivasta!!!!! Vaikka kyllähän se nyt jo niin lupaavalta kuulostaa!!!
Keitäs kaikkia tällä viikolla on piinailijoiden joukossa? Pidän myös teille kovasti peukkuja, PauliNean jatkoksi vaan plussa-aaltoon, toivottavasti täältä tullaan sitten ens kierrolla kanssa!
Mukavaa viikon jatkoa!!!
Haluaa plussajunaan mukaan!!! ..nappaathan PauliNea hihasta, kun tästä hurautat ohi!?? ;)
Ja kaikki muutkin mukaan myös..!!
=)
Minäkään en viikonloppuna juurikaan koneella viihdy, kun töissä sitä saa ihan tarpeeksi katella. Tänään on tosin vapaapäivä ja ajattelin nyt tulla vähän tiirailemaan enskojen kuulumisia, etten tipahda kärryiltä ihan kokonaan.
Tosin, enpä ole kovinkaan toiveikas, että tämä nyt nytkään olisi onnistanut, kun ei aiemminkaan, mutta voihan sitä aina vähän toivoo.
Keskiviikkona se täti varmaan tulla tupsahtaa taas..
Näin kyllä viime yönä tosin perin kummallista unta.. olin siinä unessa testannu, että mahdankohan olla raskaana ja sitten siihen tikkuun tuli kyllä viivoja molemmin puolin, mutta kuitenkaan siitä ei ihan sata varmaa selvyyttä saanu että olinko vai enkö (selvä nega se ei kuitenkaan ollu). Niissä kohdin missä ne viivat on, niin oli useampia viivoja. Se oli jotenkin jännän näkönen se testi.. mutta aikalailla saman suuntaisesti ne toiset viivat piirtyi siihen tulos kohtaan kuin siihen kontrollikohtaankin.
..kylläpä sitä alkaa taas olla ajatukset liiaksi vauvoissa, kun tuollaisia unia näkee.. heh..
Äitini oli kuulema muuten nähnyt unta, juuri ennen kuin sai tietää odottavansa mua, että hänellä oli pieni lapsi joka juosta vipelsi siinä unessa.. ja sitten hän olikin saanut tietää olevansa raskaana pian sen unen jälkeen. Hassua.
Myös isänsä kuoleman hän oli nähnyt unessaan (ukkini oli kyllä jo silloin sairaalassa aika huonossa kunnossa), kun tämä sitten oli kuollutkin seuraavana yönä.. =(
(pelottavaa.., mutta ehkäpä se on vaan ollut sattumaa..)
Jeps..
Mutta, mukavaa maanantain jatkoa enskoille.
Pitää varmaan täällä vielä jossain välissä käydä kurkkimassa kuulumisia. Jospa täällä joku muukin plussaisi vielä ihan tässä lähiaikoina.. +++++++
Nyt koiruuden kanssa ulkoilemaan! =)
Nonni, nyt on sitten ultrattu ja eihän se prkln follikekli sieltä ollut mihinkään kasvanut, vaikka lääkärin mukaan lupaavalta viime torstaina näyttikin. Pikemminkin se oli kutistunut (?!) ja kuulemma kohdun limakalvo näytti siltä, että loppukiertoa kohti oltais menossa. Ei hyvääpäivää, miten noi lääkärit voi olla aivan yhtä pihalla tästä mun kierrosta kun minäkin? Se sanoi, että kun viimeksi se limakalvo näytti ihan tosi hyvältä keskikierron limakalvolta, ja kun nyt se oli jo vähän edelliskerrasta kutistunut, niin ehkä saattaa olla, että joku munasolu oli juuri irronnut ennen torstain ultraa ja että ne mun ovistuntemukset pitäiskin paikkansa... Mutta toisaalta, kun kerta edellisissäkin kierroissa on tollasia haamuoviksia ollut eikä vuoto silti ole alkanut, niin ei se sitten osannut kun vaan pyöritellä päätään.
Joka tapauksessa peli on siis vihelletty tän kierron osalta poikki, eli harjoitukset seis! Tai noi ei nyt ihan seis, mutta siis ei niistä vauvaa ainakaan synny, voi höh!!!! Antakee armoo, hermot menee!!!
Lääkäri sanoi, että olis paras odotella vaan että kuukautiset alkaa ja ottaa sitten luomuarvot hormoonitasosta verikokeilla. Se kuitenkin sanoi, että jos en jaksa odottaa ja tuntuu, että kierto vaan venyy ja venyy, voin alottaa keltarauhaskuurin, jolla täti saadaan kutsuttua kyllään. Mitä te minuna tekisitte? Parempi olis odottaa noiden verikokeiden takia, mutta en kestä tätä tylsyyttä, ties kuinka monta viikkoa vielä ennen kuin kuukautiset alkaa... Aika lohduttomalta kuulosti myös se, kun lääkäri sanoi, että toivottavasti saatais edes yks hoitokerta tehtyä ennen joulua.
Voi itku!
-Q-
Jaksamisia sinne Q.
Kyllä se siitä vielä selkiintyy, kun on kuitenkin ammittilaisia auttamassa. Kummallista että se (kroppa) onnistu huijaamaan lääkäreitäkin..
Ehkäpä vois alkuun vähän odotella josko niitä menkkoja rupeis kuulumaan ja jos näyttää että ihan tuhottoman pitkäks venyy niin sitten keltarauhas kuuria (?) kehiin.
Tiedän itekkin millasta on odotella, kärsimätön kun luonteeltani olen.
Toivottavasti pääsisitte nyt äkkiä uuteen yritykseen.
Kyllä se siitä! Vaikka aivan varmaan on turhauttavaa vaan odotella!!!! Pitää vaan ajatella ettei jouluun oo ku vajaa 2 kuukautta, nopeestihan se aika menee. Ja eikös se sanonu että jouluun mennessä? Hyvähän tässä on ite sanoa, mutta toivottavasti silti on ees vähän apua! Aivan varmasti teillä tärppää ja pian!
En huomannut, että olitte jo pinon saaneet aikaan.
Niin tosiaan menin eilen malttamattomana testaamaan ja nega :(
Nyt kp 25/28, tänään tuli aamulla tosi huono olo, ja vatsaa nippailee sekä alaselkää jotenki oudosti poltaa.
Taas näitä kuvitteluja, eiköhän se täti sieltä kummiski tule....
täällä mä vaan piinailen..eli piinaviikkohan se mulla alkoi.mä toivon sydämeni pohjasta ettei menkat alkais.
heräsin vast tossa vähän aikaa sitte,ku tänää on viel lomaa.pitäs vaan alkaa tekee huomiseks yhtä koulujuttuu,ni hommia kyl riittää.
Q:Koita jaksaa,pidän peukkuja,et ne menkat sieltä tulee pian ja pääsisitte yrityskierrokselle taas:) ja sitte tuleekin kohta plussa sulle!
jokaiselle vois tulla plussa.ois se vaan niin hieno juttu.lähdenpä aamupalalle,kun nälkä kurnii...
Minähän täällä olin piinailemassa vielä. Mutta juu, meitsi putosi tämän plussajunan kyydistä lauantaina. Eipä noita oireitakaan ollut, joten ei yllättänyt suuresti. Täti tuli lauantaikyläilemaan, sopivasti ajoissa ellei jopa etuajassa, ja on seuranani siis yhä. Kp 3/31...
Onnittelut PauliNealle! Monta viikkoa meni, että saatiin eka plussa aikaiseksi tällä listalla :D
Että päivää vaan...
Q; tosi ikävää ettei lääkäritkään oikein osaa mitään sanoa..luuletko että verikokeiden tulosten jälkeen olisi enemmin tietoa? Siis että kannattaisiko sen vuoksi odottaa ihan vaan. Ääh, sekavasti taas itseäni ilmaisen. yritähän nyt kuitenkin jaksella - eikä siihen jouluunkaan ole enää pitkä aika.
kp24/28-30 menossa...niin ja tosiaan ne ovistestin haamut oli KP10-12 eikä 10.10...en tajua mitä oikein olin ajatellut kirjoittaessani, pää on ihan sekaisin kun työstressi painaa päälle.
Eilen suihkussa manailin avokille näitä tuntemuksia, nyt tuntuu jatkuvasti sellainen " möllötys" tuolla alavatsalla, välillä vihloo tai jäytää mutta pääosin vaan " möllöttää" .
Ja avo kun puheli eilen lehmien tisseistä ja vetimistä jotain (siis maanviljelijä on :) ) niin jouduin toteamaan että on ne munkin vetimet hittovie kipeet, tai siis arat, ja kylmä tuntuu pahalta, mutta niinhän ne usein ennen tätiä on...eipä siis voi tuostakaan mitään sanoa.
Ja muille hätähousuille tiedoksi, ette ole ainoita, testasin eilen ihan huvikseni Acon 10:llä kun halusin nähdä millainen se testi on ja niitä oli useampi tullut ovistestien mukana...eihän sitä toki olis käyttöohjeesta voinu kattoa :D noh, tyylipuhdas nega kuten arvata saattaa...mutta eihän se kai kaikilla ihan alusta näytä joten toivoa ei ole vielä heitetty, joskaan ei myöskään liikoja ruokittu...
Että niin, olen siis tämän viikon piinailija, pahimmat piinapäivät tuolla perjantain ja sunnuntain välillä.
Tappert
Mukavaa maanantaita enskareille!!
Q: On varmasti tosi tympeetä tommonen epävarmuus.. Jospa sä maltat kuiteski ottaa ne menkat luomusti - eipähän jää verikokeisiin epäselvyyttä eikä mene kroppa enempää sekasin. Kyllä tämä aika äkkiä menee, parin kuukauden päästä on joulu jo ohi ja uusivuosi just käsillä, eli hyvältä kuulostaa, että hoidon ehtii sitä ennen tehdä!! Tsemppiä ja iloista mieltä!!
Mulle kurvasi täti kylään lauantaita, nyt kp 3. Harmittaa, että mun säännöllinen kierto oli sit yhtäkkiä kovin epäsäännöllinen. Ja ne mahakivut vähän huolettaa - monia oireita kai voi kuvitella mutta niistä kyllä olen aikasta varma kun yölläkin herättivät. Täytyy varata gynelle aika (viime käynnistä muutenkin jo aikalailla vuosi aikaa) ja tarkistaa, että kaikki ok.
Tosi äkänen hormonihirviö olo ollu neljä päivää. Se on kauhee tunnu, kun suutahtelee, itekin tietää, että tyhmää, mutta sille ei vaan voi mitään, se tulee jostain syvältä. Ja sit kohta itku kun on paha mieli kun sano pahasti. Ihanaa tämä naisen elämä (ei varmaan tietty miehelläkään helppoa siinä sivussa elellä).
Ja sit tuntuu, että varmasti jotakin vialla kun ei sitä vauvaa kuulu. :( Anteeksi valitus...
ja mukavampaa päivää muille! :)
kuin kytätä vauvapalstaa.. =)
Tultiin tuossa puolentoista tunnin lenkiltä koirakaiffan kanssa ja nyt se tyytyväisenä olla möllöttää tuolla alakerrassa omassa pedissään.
Olihan noita karvaturreja kiva katella, kun ne niin huolettomasti keskenään tuolla metässä kirmasivat. =)
Pahottelut Marindallekin tädistä. =(
..häädä se äkkiä pois.. vaikkapa Q:n suuntaan kun Q sitä nyt taitaa kipeiten taas kaivata (niin joo ja pari muutakin oli joille kuulema täti saattaisi kelvata, kun ei plussaakaan ole testiin tullut.. tosin voihan se " papunen" vain piilotellakin noilta testeiltä.. hih..)
Tulipa muuten mieleen, että katoin tuossa viikonloppuna Onnen varjot leffan ja voin kyllä suositella sitä myös muille. Oli aika koskettava. :´(
Kertoo parista, joka kärsii lapsettomuudesta..
Tuli kyllä itellekin vähän tippa linssiin tuota katsellessa. Sen verran kuitenkin läheltä alkaa itelläkin tuo elämän vaihe liippaamaan. Sniif..
Taidanpa tästä nyt ruveta laittaitumaan kyläilyreissua varten ja tuun sitten ehkäpä vielä iltapuolella pyörähtämään. ;)
ja ihanaa, että plussa-aalto on vihdoin alkanut! Onnea PauliNea!!!!Itseltäni taitaa kyllä tämä aalto vielä mennä ohi, katsotaan miten seuraavan kanssa käy. Ensi viikolla menen nimittäin minä lääkäriin ihmettelemään näitä ihmeellisiä kiertojani. Viikonloppuna pää vain sekoittui entisestään, kun kokeilin ekan kerran elämässäni ovistestejä.
Mulla on kierrot yli 40 päivää aina, joskus jopa yli 50. Sen mukaan mitä olen täältä netistä opiskellut, niin oviksen ja tädin tulon välisen ajan pitäisi olla melko vakio (n. 2 viikkoa) ja pitkässä kierrossa kierron alkupuoli olisi venähtänyt normaalia pitemmäksi. Oletin siis, että mulla olisi ovis aikaisintaan jossain kp 20 jälkeen, jos koko ovista sitten on ollenkaan.
Kuitenkin tuossa viime viikolla jo kp 15 tienoilla oli vähän ovismaisia tuntemuksia ja limaa. Lämpöjä en ole mittaillut. Tein kuitenkin ovistestin vasta kp 20, ja silloin tuli 2 yhtä vahvaa viivaa. Seuraavana päivänä toinen viiva oli haaleampi, ja seuraavana päivänä edelleen haaleampi. Tänään en ole vielä testannut. Näyttää siis siltä, että ovis todellakin oli jo kp 15-20 välisenä aikana ja nyt jo ohi. En vaan käsitä, miten se on mahdollista. Taitaa olla kaikki systeemit mulla ihan sekaisin. Nyt epäilen entistä enemmän että mulla on se pco, koska muisten lueskelleeni että sitä " sairastavilla" ovistestit ei näyttäisi oikein. Mutat ensi viikollahan se sittens elvinnee.
Tulipas nyt omanapainen selostus, anteeksi! Mieliala ei ole kaikista parhain, mutta toivon teille muille parempaa! Toivottavasti saataisiin jo tälle viikolla lisää plussia PauliNean seuraksi!
Tappert ja Ull-maj:älkää vielä luovuttako,sillä testasitte liian aikaisin!!Itse testasin kp26/28 ja haamu oli haamujen haamu,jota ei erottanut kuin kovasti testiä kääntelemällä!Eli peli ei vielä ole menetetty!!!!
Laraleille myös makoisaa piinaviikkoa ja lomaa!
Diotima:toivottavasti sun kohdalla nyt toi läpöjen mittaus olis epävarma tekijä,sillä eihän se täysin luotettava keino olekaan ;) ja saisit hyvän/sen ainoan syyn piinata!Täällä peukuttaa!!!
Naksu:itsekin käytin ovistestejä lähinnä siihen,että löydän oireiden perusteella ne otolliset päivät.En koskaan saanut vahvempaa testiä,vain yhtävahvan...joten tärppipäivä on sulla käsillä,vaikka epäilit,olisko liian myöhään.Joten makoisia päiviä teille! :)
Viivi99:kiitos onnitteluista!Kyllä sinulle jo sen plussan soisi,sillä niin kauan olette haaveilleet ja yrittäneet!Toivon todella teille sylikaupalla sitä hyvää ja onnellista hetkeä,jolloin se pieni ihme alkunsa saa...pikaisesti kiitos pikku toimitus Viiville!!!! Halauksia sinulle!
Ja Q:voi mikä lääkärireissu!!!Olen pahoillani!En osaa vastata sinulle,että odottaako seuraavaa luomukiertoa vai ei.En tietäisi mitä itsekään tekisin.Joskus se kuukausi on vain niin pitkä aika odottaa,mutta hyvään/parhaaseen tarkoitukseenhan se menisi.Ja todella jouluun on jo vajaa kaksi kuukautta....voimia sinulle ja teille...rintaan ihan puristaa puolestasi :(
Miille ja Marindalle pahoittelut tädistä!Toivottavasti löydätte uuden toivon ja innon tähänkin kiertoon!!!!!Ja sit täti maatakiertävälle radalle!!!
Missäs muut Eskarilaiset???
Omaan napaan.Tänään siis virallisesti menkat päivän myöhässä ja viiva vahvistunut niin että kelpaa jo miehellekin.Tänään vasta uskalsin käyttää sanoja,että ' kultsi,sinusta tulee isä' ....
Eli kait odotuksen vosisi virallistaa alkaneeksi...La on 10.7.06...uskaltaisiko laittaa jo tonne meidän esittelyyn?Rinnat hieman arat vielä ja mulla niitä menkkakipuja on ollu edelleen ajottain koviakin.Eipä vielä muita oireita.
Tänään Rv 4+0 :huvittavan vähän ;)
Nyt meen taas,mut palaan pian...
+++++++++++++++++++aalto liikkeellä Ensikoissa++++++++++
En olekaan moneen päivään ehtinyt linjoille. Talon rakennus ja ihan nämä normaalit päivätyöt vievät kyllä kaiken ajan nykyään.
PauliNea, oikeasti tosi hieno homma! Onnea onnea! Haamu = plussa vaikka voissa paistaisi : )
Omat plussaamiset jäi nyt vaihteeksi taas vähän vähemmälle. Mii, kp 3 mennään täälläkin!
Mutta se mikä mua nyt vaivaa, on se fakta että täti tuli jotenkin vaivihkaa, ja vuotoa ei oikestaan ollenkaan ole tullut, ainoastaan pari tippaa lauantaina, ja sen jälkeen ei yhtään mitään. Että enpä tiedä mitä häppeninkiä tää nyt taas on? Ajattelin odotella vielä pari päivää ja jos vuoto ei ala kunnolla niin sitten kyllä testailen...
Mukavaa maanantaita kaikille piinailijoille, yrittäjille ja bongareille + kaikille muillekin Enskoille jos joku tuntee jäävänsä näiden kategorioiden ulkopuolelle!
T. Jessica
kaikille Ensikoille:)!
Paljon onnea Paulinealle! hienoa, että ensikotkin avasivat plussasaldonsa:) Toivottavasti perästä tullaan me kaikki muutkin pian!
Täällä elellään rauhallista maanantai-päivää, aika pimeetä alkaa nyt olemaan, ku kelloja siirrettin. Mä odotan ku kuuta nousevaa meidän matkaa joulukuussa:), pääsee ihanaan lämpöön ja aurinkoon täältä pimeydestä!
Omaa navanympärystä:).kp 13,.ovis on tai on juuri ollut..en ole aivan varma. Pupuilua erittäin runsaasti menneenä viikonloppuna, viime viikolla ja vielä tänään aamulla:)
Viimeinen tero-kuukausi lähtee käyntiin, eipä oo auttanut meikäläisen tuhruihin eikä raskauden alkamiseen:( Saa nähdä sitten, mitä tapahtuu. Uutta kuuria en hae, koska kyllä 3 kk:n satsi jotain olisi tehnyt, jos siitä apua olisi. Sitäpaitsi mullahan on yhdessä kierrossa mitattu toi keltrauhasarvo aivan loistavaksi, että on ehkä väärä lääke mulle muutenkin.
Mulla vauvakuume on kova, mutta yritän hillitä itseäni, että psyyke kestäisi. Väliilä ajattelen, mitä kaikkea en sitten voi enää tehdä, kun on lapsi/lapsia, että jotenkin jaksaisin tätä välillä kovin tyhjäntuntuista elämää..No, toiveet ei tässäkään kierrossa oo kovin korkealla, vielä kun simpatkaan ei nyt sitten oo mitään huippuja. Mutta toivo onnistumisesta ilman lekuria kytee silti jossain pinnan alla...loppukierrosta on uskomatonta, miten sitä kuvittelee itselleen oireita, vaikka samalla on varma, että eihän se taaskaan mitään oo tärpänny.. Mutta 9. yrityskierto tämä jo oli, että saisi ruveta pientä elämää pikkuhiljaa näkymään.
Tsemppiä kaikille, sitä tarvitaan!
Eli kp 33 muuttunee kohta kp1:ksi. Jos nyt jotain positiivista haluaa tästä löytää, niin kierto pysyi kohtuullisen lyhyenä eli 32 päiväisenä. Ja tuota lämpöjen mittaamista voisin innokkaille suositella, ainakin teille joilla on epäs.kierto: tää oli eka kierto, kun sitä säännöllisesti tein ja voin todeta siitä oviksen tapahtuneen ja koska menkat sitten tulossa, jos ei plussaa saa aikaiseksi. Musta se tuntuu luotettavalta konstilta mikäli elämä on suunnilleen säännöllistä. Viikonloppuisin en oo mittaillut, kun silloin aina selvästi korkeemmat lukemat kuin arkena. HElpottaa kummasti, kun voi vähän ennakoida asiaa.
Quierolle pahoittelut! Tosi tylsän kuuloinen toi sun tilanne. Vaan kauheen vaikeeta sanoa mitä sun pitäisi tehdä on homman kanssa. Sanoiko se lekuri miten vaikuttaa tuloksiin, jos saat nyt lääkkeillä menkat tulemaan? Se ei sit vissiin osannut siitä limakalvosta sanoa, että koska menkkojen pitäisi alkaa? Ilmeisesti tosin siitä ei aina lääkäritkään tosiaan osaa sanoa, kun mulle kerran gyne sanoi, että " ei oo menkkoja näköpiirissä ultran perusteella, joten aloita tero-kuuri" . En sit ehtinyt apteekkiin, kuin vasta viikon kuluttua ja samana päivänä menkat alkoi ihan spontaanisti!
Mikäs kp sulla olikaan nyt menossa?
Pahoittelut kaikille muillekin tädin riivaamille, kuten Marindalle ja Miille! Ja onnea piinailijoille! Tappert: kyllähän se voi vielä plussaksi muuttua, vaikka nyt negaa testasitkin! Laralei ja Ull-maij: plussaonnea! Oliko vielä muita piinailijoita?
Tätä tulvaa ei tule pidättelemään mikään! Varmaan reilu vuosi sitten pillereiden syömisen aikoihin on viimeksi näin runsasta ollut vuoto! Olleet lopettamisen jälkeen mukavan niukat ja lyhyehköt. Saapa nähdä kauanko nyt joutuu tätiä kestitsemään.
Terv. Diotima kp 1/26-46
Paulinelle, muista laittaa kuulumisia meille säännöllisesti ;))
Oma napa kp 26/28-32
Vatsa kipuilua on ollut muutama päivä ja nyt eilen alkoi aavistuksen rinnat kipeytymään. Jotain edistystä sentään edelliseen, ettei siis ole kipeät koko kierron ajan.Tuskallista!!
mitään raskauteen viittavia oireita ei ole, pikemminkin sinne tädin suuntaan :/ *huokaus*
Lauantaina on yhdet pippalot, joten ajattelin testata lauantaina kp 31 jos tätiä ei ole näkynyt, ihan varmuudelta vaan et voiko ottaa boolia....
Mut siihen on vielä aikaa..
MISSÄ MEIDÄN MOOLI BOOLI LUURAA??? HUHUU!!!!
Äkkiä täti huitsin nevadaan ja ovista kehiin ;))
Muut PITÄKÄÄ TÄTI POISSA!!! Plussatuulia!!!!++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Voihan vitsi, ois kannattanut pinoutua viikonloppuna, mutta tiukkatahtisen ohjelman vuoksi jäi väliin! oli niin mukava lukea vihdoin positiivisia uutisia! Nyt vaan PauliNealle liimaa ja sukkia ja kaikkia tykötarpeita matkaan!
Oma tilanne onkin sitten vähän surkeampi: tänään kp 33/26-46, oviksesta huomenna 2 viikkoa. Toiveet on olleet aika korkealla, vaikkei mitään oireita olekaan ollut, kun ainakin ajoitus osui nappiin. Ja sit siihen surkeuteen: Tänä aamuna lämmöt putosivat selvästi enteillen tätiä! Kurvannee paikalle huomenna tai ylihuomenna. Samperi! No eipähän tartte piinailla enää. Olin jo eilen ihan täpinöissä, enkä illalla meinannut saada unta, kun jo suunnittelin, koska testaan, mut eipä sit tarviikaan. Voisiko viikko enää huonommin alkaa?!
No mutta ei auta, kuin asennoitua seuraavalle kierrolle ja piinailla teidän muiden puolesta! (Täytyykin käydä lukemassa viikonlopun pino uudestaan, kun jo unohdin, ketkä piinaileekaan..)
Nyt kun tuo plussa-aalto on vihdoin alkanut, luulisi muiden seuraavan PauliNean esimerkkiä!
Diotima