Monissako häissä olet ollut ja moniko näistä avioliitoista on päättynyt eroon?
Laskeskelin, että viimeisen 16 vuoden aikana olen ollut 25 häissä ja 5 paria näistä on eronnut. Aiempia häitä en muista niin tarkasti.
Kommentit (33)
yksi pari eronnut, se minkä häissä olin pikkumuksuna
5 vieraana + omissani :)
Kaverit ja sukulaiset suosii enemmän siviilivihkimistä.
Näistä eroon on päättynyt 4
ei eroja. Ekoista häistä n. 35 vuotta.
kaksissa häissä. Ensimmäisissä vanhapari meni naimisiin viidennen lapsen raskauden aikana. Ovat edelleen naimisissa.
Toisissa uusioperhepariskunta joilla yksi yhteinen lapsi menivät naimisiin ja asumusero tuli ennen ensimmäistä vuotta ja ero vähän jälkeen.
Kaksi paria eronnut (molemmat ehtivät olla naimisissa vain 2 vuotta)
Noista muutama on tosin varsin tuoreita pareja ja ihmettelen jos pysyyvät yhdessä.
Mieleen tuli 14 häät, näistä 4 on eronnut.
olen ollut 14 häissä, omat olivat 10 v sitten ja edelleen naimississa ollaan. Kolme paria eronnu noista.
ei tämä ole kovin vertailukelpoinen gallup, kun joitain häistä on aikaa viikko ja toisista 20 vuotta. ap
ja yhdestä parista en tiedä, kaksi muuta ovat edelleen yhdessä.
No, en ollut niissä ensimmäisissä häissä vieraana vaan esiintymässä, joten sitä ei kai lasketa
laskin, että aikuisiällä olen ollut ( 7 + omani ) seitsemissä häissä/vihkimistilaisuuksissa ja näistä kaikista 4 paria ovat eronneet.
Häitä ollut yhteensä 12 viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Elämäni (32v) aikana n. 12 häät käyty, 1 pari eronnut.
Mieleen tuli 14 häät, näistä 4 on eronnut.
Ja en ole eronnut. OSa näistä häistä on tosiaan ollut jo noin 20 vuotta sitten, muistelin häitä koko 35 vuotisen elämäni ajalta.
Jos halutaan tuoreampaa tilastoa, niin viimeisen 10 vuoden aikana on ollut 6 + omat häät, näistä 1 pari on eronnut.
Noin kymmenissä joista kolme on päätynyt eroon parissa vuodessa. 4 paria ovat olleet yhdessä liki 10v. Loput häät ovat olleet parin vuoden sisään joten en tiedä miten niissä käy.
Enpä muiata tarkkaan kaikkia häitä joissa ooon ollu. Varmaan 30 ei kauas heitä... kaks paria eronnut.
Yksi pari eronnut, menivät naimisiin 18- ja 20-vuotiaina, saivat viisi lasta, eikä se rakkaus kestänytkään.
ja ovat kaikki yhdessä edelleen.