Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ihanat yo-juhlat vietetty ja hyvin riitti tarjoilut ja paljon sateli taas kehuja :)

Vierailija
05.06.2011 |

Se eilinen menuesittelijä.... Nuoriso (n. 25 ylioppilasta ja 15 muuta nuoren kaveria) kokoontui vielä illan päätteeksi meille ja äsken lähtivät kaupungille. Nyt olen niin onnellinen! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsenne sai lahjaksi? mitä te itse annoitte?

Vierailija
2/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä sai rahaa, kun aikoo ostaa järjestelmäkameran. Matkallekin kuulemma halajaa :) Ruusuja on valtavasti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlista tulivat varmaan lapsellesi ikimuistoiset.

Vierailija
4/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselikö kukaan, että mitenkäs munavoi? ;)

Vierailija
5/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle sitä munavoita tarjottiin :) ap, varmasti oli ikimuistoiset juhlat ja kiva, että nuoret tulivat vielä meille.

Vierailija
6/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kivoissa juhlissa olin itsekin eilen. Ja tietenkin kohteliaasti tarjoilujakin kehuttiin. Ja oikeesti pöydässä olikin yksi oikein makoisa suklaakakku.

Mutta muuten en oikein ymmärrä niitä tarjoiluja. Tuleehan juhlat tietysti tuollaisella vähemmälläkin, eikä määrässä ollut vikaa. Mutta pöytä oli niin yksipuolinen, että siinä kun katseli, että ottaisiko kinkkupiirakkaa, lihapiirakkaa, kalapiirakkaa vai kasvispiirakkaa, niin huokaisutti. Sama kakkujen kanssa: sama kakku moneen kertaan, vain eri mausteet.

Mutta vaikka yksipuolisuus yllätti, niin kyllä syötävää riitti ja vatsa tuli täyteen, mikä toki oli tärkeämpää kuin minun monipuolisuusvaatimusteni täyttäminen.

Vierailija
7/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa rasittava puoli noissa, että tosi moni pyytää RESEPTIÄ joistain tarjottavista....Ei siinä mitään, mutta mun tarjoilut ei ole koskaan tietyllä reseptillä tehtyjä vaan sovellettuja :) ap

Vierailija
8/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuitenkin itseriittoiselta kehumalla tarjoiluja ja rahasummia muine lahjoineen.

Yleensähän juhlissa kehutaan antimia ja vieraat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
9/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuitenkin itseriittoiselta kehumalla tarjoiluja ja rahasummia muine lahjoineen.

Yleensähän juhlissa kehutaan antimia ja vieraat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
10/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ihanat juhlat takana ja onnellinen uusi Ylioppilas! Juhlat onnistuivat ilmoja myöden satakymmenen prosenttisesti ja kaikilla oli kivaa! Ihania pikkupuheita ja yllärimusiikkiesitys .

Suosittelen kylmäbuffeeta! Helppo ja kätevä . Kaiken voi valmistaa edellispäivänä kylmiöön ja uudet potut kruunasivat tilaisuuden. Pöydässä oli savukala, sillit, yrttitäytetyt kananmunat, tuliset lihapullat, salaatteja mm tuore, sekä waldorfin ja kanapastasalaatit. erilaisia jogurtti ja öljysooseja mm piparjuuri. Leipänä patonki ja saaristolaisleipää. Päälle kakkukafeet. Juomana vesi, kotikalja, maito ja viinit. Kaikille kelpasi ja meitä olikin n 120 henkilöä!

Teimme kaiken ruoan valmiiksi tyttären kanssa edellispäivänä. Kattaukset ja koristelut laitoin jo viikolla ja peittelin serveteillä.

Ihanaa lli ja lapsi sai paljon upeita lahjoja, niìn kirjekuoria, lahjakortteja eri paikkoihin, koruja, astioita, käytöksen etiketti ja päivän sana kirjan ym mielenkintoista. Äitikin sai upean kukkapuskan ! Huomenna lapsella pääsykokeet ja ylihuomenna alkaa kesätyö.

Äitinä olen niin onnellinen kauniista ja onnelisesta lapsestamme. Ihanaa lähettää hänet maailmalle. Olemme nyt vanhempina tehneet sen, mitä me osasimme. Toivomme hänelle hyvää elämää ja että siivet kantavat. Ja jos ei joskus kanna, nijn kotin on aina ovet avoinna.

Vierailija
11/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo lukenu aiempia ketjuja.

Vierailija
12/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa huonot tarjoilut. Monta kertaa olen saanut onnettomia tarjoiluita varsinkin juhlissa mutta en tietenkään sitä ole emännälle kertonut.

Eli ne kehut eivät sitä oikeaa totuutta kerro.

Mutta hyvä että juhlat menivät hyvin ja oli kivaa !

Sitä tunnelmaa ei tarjoiluilla saada vaan vieraiden ja isäntäväen yhteiskemialla.

Vierailija
13/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi kasvisruokailijalle), mutta sitäkin enemmän pieniä suuolapaloja ja perinteisten kakkujen (voileipä- ja täyte) lisäksi pieniä herkkuja. Valkosuklaa-limekakku, macaronit ja lohirullat olivat menestys! :) ap

Vierailija
14/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa huonot tarjoilut. Monta kertaa olen saanut onnettomia tarjoiluita varsinkin juhlissa mutta en tietenkään sitä ole emännälle kertonut.

Eli ne kehut eivät sitä oikeaa totuutta kerro.

Mutta hyvä että juhlat menivät hyvin ja oli kivaa !

Sitä tunnelmaa ei tarjoiluilla saada vaan vieraiden ja isäntäväen yhteiskemialla.

otin ihan kehut kehuina ja just sähköpostilla reseptejä laitan perään. ap

Vierailija
15/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin mitä suupaloja oli, kaipaisin vinkkejä? =) Millaisia nuo lohirullat olivat ja onko valkosuklaakakku juustokakku?

Vierailija
16/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohmeisena leikkaaminen viipaleiksi ja suolakeksin tmv. päällä tarjoilu. Lisäksi oli samanlaista porosta, aurinkokuivattu tomaatti- tuorejuustolla. Sitten oli sellaisia boucheita (=voitaikinakuppeja) pursotettuna katkarapu- ja metwursti-täytteillä. Valkosuklaa-limekakku on kermasta ja maustetusta rahkasta hyydytetty, en tehnyt kiillettä päälle, laitoin vain paljon valkosuklaarouhetta ja pari limeviipaletta keskelle. ap

Vierailija
17/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään epäile kehujen aitoutta! Kehititkö reseptit itse, vai löysitkö ideat jostain valmiina?

Vierailija
18/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuun sopiviksi. Nuo boucheet kehittelin vielä edellisenä iltana, kun ne on niin hyviä ja kauniita tarjolla. Tuoreilla yrteillä koristelin kaikki, ihana tuoksu leijaili tarjoilupöytään niistä :) ap