Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammiksien maanantaipinkka

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni esikoisen kanssa kotona möllöttäessä, kun mies oli töissä. Jonkin verran ulkoiltiin ja lauantaina saikin täällä päin hipsiä ulkona tosi varoivaisesti kun oli niin maan perusteellisen liukasta paikoitellen.

Omaan masuun ei kuulu mitään uutta. Supistelut jatkuu ja varsinkin eilen illalla oli hetken aikaa melko tukalaa, mutta onneksi meni ohi. Suonikohju tekee myös tuloaan toiseen jalkaan, mutta jos yhteen jää, niin hyvä on. Rennie on myös tullut tutuksi, kuten muutamille muillekin. Kaiken kaikkiaan olo on kuitenkin hyvä. Vauveli jumppaa välillä oikein urakalla. Tuntuu kääntyilevän, kun on melkoisia muljahduksia ja potkut tuntuu siellä sun täällä.

Eilen aloin pestä varastossa olleita vauvan vaatteita. Pakkausta en tällä kertaa ottannut, kun kaikkea peittoja myöten tuntuu olevan. Nyt pitäisi sitten kehittää näille kaikille vaatteille yms. joku paikka lipastosta. Kaipa sopu sijaa antaa. Löysin kirpparilta uuden veroisen lämpöpussin ja esikoiselle vaunuihin sellaisen seisontalaudan. Poika katseli mua kummissaan, kun selitin, että tämä on sinulle sitten kun vauva on vaunuissa. Häh??AI mikä vauva??AI siis mun vaunuissako?? =)

Nyt täytynee mennä ruokkimaan esikoinen. Tänään on taas sellainen päivä, että harkitisin lapsen myymistä jonnekin. Uhmaikäisellä vaan on vähän huono markkina-arvo ;) . Poika oli päiväkodissa 3,5 h tänään ja oli oikein hyvällä tuulella hakiessa. Oli kuulemma ollut kiva päivä. No, poikaa ei sitten huvittanut kävellä kotiin (matkaa n.300m) vaan heittäytyi kuraiseen maahan. Ihanaa! Olipa " mukavaa" kantaa vekara kotiin. Kotona tuli sitten mega-luokan supistus ja viilto mahaan, että mietin hetken pääsenkö lattialta ylös. Hetki meni puuskuttaessa, mutta jo helpotti. No, päikkäreille mentiin oikein mallikelpoisesti, mutta sitten poika päätti, ettei nukukaan. Jonkin aikaa meni huutaessa (poika siis) ja itkiessä ja lopulta ei auttanut muu kuin antaa ipanan tulla alakertaan. Tuossa tuo on leikkinyt itsekseen oikein nätisti, mutta illalla onkin sitten riiviö irti (kokemuksesta tiedän). Onneksi mieskin tulee jo parin tunnin päästä kotiin viihdytysjoukkoihin.

Olipahan vuodatus. Tässä kuulumiset tältä erää. Rauhaisaa ja leppoisaa iltapäivää niin kotona kuin työpaikalla olijoille.

KS16 rv 28 (kaiketi)

Vierailija
22/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole helpoksi tehty tota rekisteröitymistä..koko ajan oli jokin nimi käytössä..kirjottelin aikasemmin, silloin kun toivoin tulevani raskaaksi, olin vain unohtanut salasanat, enkä millään muista niitä vieläkään..eli rekisteröidyin uudestaan..elikkä..laskettu aikani on tammikuun 5 päivä..tulossa on toinen lapsemme, ensimmäinen on 6-vuotias. Olen seuraillut teidän kaikkien kuulumisia, mittoja ja muita jo pidemmän aikaa, kiva kun nyt pääsee itse kirjottelemaan..masussa on kovin villin oloinen kaveri..pojaksi aika varmasti veikkasivat :)

muiden sf-mitat kiinnostaisivat kovasti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on näköjään laiskempien pinoutujien päivä, joten täältä minäkin annan kuulua itsestäni!! ; )

Olo on ollut kokonaisuudessaan ihan hyvä koko syksyn. Viisaudenhammas vaivasi n.kk sitten ja penisilliinikuurin jouduin syömään : ( Liitoskipuja on silloin tällöin ja närästys on vaivannut tässä viime aikoina. Samoin ripeä kävely saa masun kovettumaan kyllä aika helposti, mutta mitään kipeitä supistuksia ei ole vielä ilmaantunut. Painoa on tullut n. 5 kiloa ja sf-mitta oli 26cm rv 27+. Oli edelliskerrasta kanssa ponkaissut jonkun verran, mutta meillä on ihan sama kuin joillain muilla, että pikkuinen tykkää pääasiassa olla hieman tukalan oloisessa asennossa - yleensä poikittain! Hb oli viimeksi huimat 136, joten lisäraudat jäävät odottamaan imetysaikaa.

Tarvikkeet on hommattu jo hyvissä ajoin. Viimeksi lauantaina ostimme turvakaukalon. Muut kalusteet onkin ostettu pääasiassa vähän käytettynä. Äippäpakkauskin tuli jo toissa viikolla. (Mulle tuli ainakin tasan viikossa). Nyt on oikeastaan kasassa jo kaikki tarvikkeet mitä heti alussa tarvimme. Vaatteita ostamme sitten pikku hiljaa lisää kunhan tuo sukupuoliasia selviää.... ; )

Olen yrittäjä, joten äippäloma alkaa sitten kun en enää jaksa/pysty töissä käymään. Viimeistään jouluna aion alkaa jäähdyttelemään ja vuodenvaihteen jälkeen rauhoitan elämän täysin. Olettaen, että pikkuihme ei päätä tulla maailmaan jo aikaisemmin!!??!! Siihenkin kait täytyy hieman varautua...

Joulua odotan jo kovasti ja sen jälkeen alkaa aamukamman kanssa keskustelu! : ) Työmotivaatio on kanssa jo välillä hieman hukassa. Onhan mulla tiedossa elämäni suurin muutos ja todella odotettu sellainen.

Hyvää oloa kaikille ja koittakaa jaksaa vielä töissä jonkun aikaa!

Terveisin

Tinde ja pikkuihme rv 28+5

Vierailija
24/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukoaarre kyseli onko muita rakentavia perheitä. Me rakensimme viime vuoden syksystä tämän vuoden heinäkuulle, mutta vielä on paljon tekemistä vaikka muutimme siis heinäkuussa uuteen kotiin. Vellan tarinan luettuani omat raksaongelmat tuntuvat kuitenkin niin pieniltä. Jaksamista sinne vellalle ja perheelle, varmasti enkelivauva on aina mukana teidän elämässä.

Hinku olisi kova tehdä kaikkia pihahommia ja muita keskeneräisiä töitä, mutta ei oikein pysty tekemään mitään voimia vaativaa. Toivon että vaavi olisi rauhallista sorttia niin keväällä sitten kirin kiinni kaikki tekemättömät jutut.

Viime yönä oli ihan TÖRKEÄ närästys. 3 tuntia istuin sängyn laidalla vedet silmissä. Vielä koko työpäivän tänään närästi, jostain luinkin sitten äsken edellisistä viesteistä että piimä auttaa, no katsotaan...

Hain jo kaupasta Samarinpaketin, toivottavasti on sallittujen listalla mutta en kyllä enää kestä samanlaista närästystä toista yötä.

Joku kyseli pukamista. Joo niitäkin nyt sitten löytyy päivän ummetuksen jälkeen. Viikonloppu meni siinä etten pystynyt kunnolla kävelemään. En tiedä muita konsteja kuin että mahan pitäisi saada pysymään hyvin toimivana. Olen joskus harkinnut, kun on siis jo ennen raskautta pukamia ollut ihan riittämiin että haluaisin poistattaa ne tarpeen tullen laserleikkauksella, joka on kivuttomampi vaihtoehto mutta en tiedä tekeekö kunnalliset sairaalat vain tavallisia leikkauspoistoja. Siihen en kyllä suostu, on sellaisia kauhukertomuksia niistä kuullut.

Mahassa on vihdoinkin jotain eloa viikon hiljaiselon jälkeen. Huomenna varaan ultran yksityiseltä, saan mielenrauhan taas hetkeksi.

Nyt on pakko mennä tekee ruokaa. Illan jatkot kaikille.

Maariska 29+5

Vierailija
25/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut olla ihan hyvin, mutta työpäivän jälkeen olo on ihan naatti. En haluaisi jäädä sairaslomalle. Öisin unensaanti vessassakäynnin jälkeen on vaikeaa, ja viime yönkin pääosin vaan pyörin sängyssä. Toivottavasti tämä on ohimenevää...

Tukivyö on loistava keksintö, muuten mulla masu painais ja olo olis tukala.

Myypuh rv.30+6