Jos nainen näyttää liikenteessä keskisormea törkeästi töpeksivälle mieskuskille niin...
mitäköhän mies ajattelee?
Onko miesten yksinoikeus?
Vaikka useamminhan sitä keskaria kyllä naiset tuolla kerjää...
Kommentit (44)
Siis sinä töppäät.. koska et viitsi olla töppäämättäkään.. ja sen seurauksena minun pitää hillitä? Reilua.
Elämä ei ole reilua, ehkä joskus sen tajuat. Ei se sinun pikku keskisormesi heiluttelu maailmaa muuta, ja sille toiselle liikennesääntöjä opeta tai hänen asennettaan muuta. Verisuonet vain pullistelee suotta päässä ja keskisormen nivelet kuluu, mutta jos niin haluat itsellesi niin mikäs siinä sitten. Itsehillinnällä selviäisit siitäkin.
Siis sinä töppäät.. koska et viitsi olla töppäämättäkään.. ja sen seurauksena minun pitää hillitä? Reilua.
Elämä ei ole reilua, ehkä joskus sen tajuat. Ei se sinun pikku keskisormesi heiluttelu maailmaa muuta, ja sille toiselle liikennesääntöjä opeta tai hänen asennettaan muuta. Verisuonet vain pullistelee suotta päässä ja keskisormen nivelet kuluu, mutta jos niin haluat itsellesi niin mikäs siinä sitten. Itsehillinnällä selviäisit siitäkin.
mä rohkenen väittää että enemmän se keskisormen näyttäminen sitä vastaanottavaa puolta häiritsee (näidenkin ja sinunkin viestiesi perusteella) kuin mua joka vain kylmän viileästi teen pienen sievän liikkeen sormellani ja tilanne on mun osalta sillä kuitattu. Ei tarvii puhista partaansa sitten että "no voi änkyrä, kaikenlaisia ja voi sentään!" Mulla ei pullistu mikään, luulen että hikisempää on sillä joka koittaa raivoaan tukahduttaa ja mainailee ehkä itsekseen, kuin sillä joka päästää sen purkautumaan kohdistaen sen oikeaan osoitteeseen ja taas voi kevein mielin olla.
Oleko koskaan kuullut että "viha" olisi hyvä päästää ulos eikä antaa sen kertyä ja yrittää hillitä sitä.. niin että sitten jossain vaiheessa losahtaa ja kovaa. Ihan vaan yleisohjeena noin yleensäkin.
Miksi ihmeessä mun pitäisi hillitä itseäni sen jälkeen kun vastapuolikaan ei ole viitsinyt tutustua liikennesääntöihin tai viitsinyt noudattaa niitä. Siis sinä töppäät.. koska et viitsi olla töppäämättäkään.. ja sen seurauksena minun pitää hillitä? Reilua.
Siksi, että se töppäily on useimmiten tehty vahingossa. Kaikki meistä vaan tekevät liikenteessä virheitä.
Pahojen virheiden paikkaamiseen tarvitaan viisas kanssa-autoilija. Ei sellainen joka kuittaa toisen virheen ajamalla kylkeen, "kun se toinen kerta tuli punaisia päin".
Hermostuminen liikenteessä ei yleensä johda parempaan ajosuoritukseen.
Oleko koskaan kuullut että "viha" olisi hyvä päästää ulos eikä antaa sen kertyä ja yrittää hillitä sitä.. niin että sitten jossain vaiheessa losahtaa ja kovaa. Ihan vaan yleisohjeena noin yleensäkin.
No täytyy sanoa, että jos autolla ajamisessa syntyy vihaa siitä, että joku huonosti käyttäytyvä kiilaa eteesi tai tekee muuten sääntöjen vastaisesti, kannattaa lopettaa koko autolla ajaminen. Silloin kannattaisi miettiä sitä omaa suhtautumistaan asioihin ja mielenterveyttään, eihän mokoma nyt minkään aggression arvoinen ole.
liikenteessä. Aina ne on naiskuskeja jotka antaa tilaa syojatiellä eikä ala tööttäillä turhista kuten miehet. Naiset ovat paljon rauhallisempia miehet provosoivat ja provosoituvat.
asialla keski-ikäinen kaljupäinen kaljamaha joka ei suvainnut sitä että minä naisena en väistänyt. Hän tosin tuli suoraan eteen huoltoaseman pihasta mutta kaipa hänellä siihen munansa kanssa sit oli oikeus :D:D:D
Naiset ovat paljon rauhallisempia miehet provosoivat ja provosoituvat.
Mutta kyllä täällä tuntuu olevan aika monta keskisormea heiluttelevaa provosoituvaa naista.
mä ajan paljon autolla työni takia ja voin sanoa että 80%sti törppöilevat ja itsekeskeiset etuilijat on miehiä. Naiset töppäilevät vahingossa miehet tekevät sen tahallaan ihan vaan röyhkeydellä ja välinpitämättömyydellä. Tästä on muuten olemassa tutkimuskin!
mä ajan paljon autolla työni takia ja voin sanoa että 80%sti törppöilevat ja itsekeskeiset etuilijat on miehiä. Naiset töppäilevät vahingossa miehet tekevät sen tahallaan ihan vaan röyhkeydellä ja välinpitämättömyydellä. Tästä on muuten olemassa tutkimuskin!
Jes, yleistyksen juhlaa ja Stetson-Harrison prosenttilukuja! Lisää!
putkiaivoisena yhdistät tuon kirjoittamani sanan viha ihan suoraan tuohon liikenteessä olemiseen, vaikka parhaani yritin:
Sana on lainausmerkeissä, lauseella ihan oma kappaleensa sekä perässä vielä tarkennus "noin niinku yleensä"..
Mutta minkäs teet kun ei ole sisälukutaidolla siunattu. Mikään temppu ei silloin auta.
Tai ehkä vain nokkelana huomasit pienen ongenkoukun johon voisi tarttua.. Harmi että enemmän nolaat itsesi noiden nokkeluuksiesi kanssa :)
naiset töppää vahingossa, miehet tekevät sen tahallaan (ja varsinkin naisille). NIIN TOTTA. Siinä mielessä miehet kyllä tosiaan kerjäävät enemmän sitä keskaria.. ja niille kyllä (jos jollekin) sitä yleensä näytänkin. Naiselle näyttäminen on jotenkin noloa.. kun toinen on jo muutenkin paniikissa siellä rattinsa takana.
ap
Mä kirjoitan ja kommentoin sitä mistä ap puhuu asiassaan lukaisepa koko avaus ihan ajatuksella...
putkiaivoisena yhdistät tuon kirjoittamani sanan viha ihan suoraan tuohon liikenteessä olemiseen, vaikka parhaani yritin:
Sana on lainausmerkeissä, lauseella ihan oma kappaleensa sekä perässä vielä tarkennus "noin niinku yleensä"..
Mutta minkäs teet kun ei ole sisälukutaidolla siunattu. Mikään temppu ei silloin auta.Tai ehkä vain nokkelana huomasit pienen ongenkoukun johon voisi tarttua.. Harmi että enemmän nolaat itsesi noiden nokkeluuksiesi kanssa :)
Voi sinua resua, kun argumentit loppuu niin sitten hyökätään argumentoijaan. Sinulla on tosiaan paljon työtä itsehillintäsi suhteen, ethän tuo asennettasi liikenteeseen.
Mä kirjoitan ja kommentoin sitä mistä ap puhuu asiassaan lukaisepa koko avaus ihan ajatuksella...
Juu oletkin ihan oikeassa, my bad. Prosenttiluvuista en tosin olisi varma ja se tutkimuslinkki olisi kiva yllätys.
en väistä kolmion takaa tulevia, niiden pitää sovittaa oma nopeus muun liikenteen mukaiseksi. Hidastaa tai kiihdyttää eteeni. En tosiaankaan toiselle kaistalla väistä. Hidastan kyllä, jos eteen tullaan vilkun kanssa.
Miksi ihmeessä mun pitäisi hillitä itseäni sen jälkeen kun vastapuolikaan ei ole viitsinyt tutustua liikennesääntöihin tai viitsinyt noudattaa niitä.
Alennat itsesi yhtä typeräksi kuin tuo töpeksijäkin. Kaikki suunsoittajat ja muut mielensäosoittajat ovat lapsellisia kiukuttelijoita. Mitä ihmettä sä moisella huitomisella ja vittuilulla voitat?
Mutta minkäs teet kun ei ole sisälukutaidolla siunattu. Mikään temppu ei silloin auta.Tai ehkä vain nokkelana huomasit pienen ongenkoukun johon voisi tarttua.. Harmi että enemmän nolaat itsesi noiden nokkeluuksiesi kanssa :)
Voi sinua resua, kun argumentit loppuu niin sitten hyökätään argumentoijaan. Sinulla on tosiaan paljon työtä itsehillintäsi suhteen, ethän tuo asennettasi liikenteeseen.
No, sinä esität "hyökkäyksesi" kiertoilmauksin, minä tykkään mennä suoraan asiaan. Lopputulema on melkolailla sama. Koskapa puhut tekstissäsi "jostakusta" jolla viha nousee liikenteessä ja samaan lainaat tekstiäni, niin näen sen kyllä hyvinkin minua kohtaan personoituna, jos tahdot, "hyökkäyksenä". Sen vuoksi vastaan henk. koht. sinulle kuomaseni.
Jonka jälkeen sinäkin vastaat jo suoraan minulle ja jossa vesität viestisi ensimmäisen lauseen opetuksen sitä seuraavalla lauseella. (kts. "hyökkäys" varsinaisten argumenttien loputtua)
Kompastuit omaan nokkeluuteesi, jälleen.
Tiedän että töpeksijä tietää töppäilleensä, eikä ehkä yhtä pian stereotypisoi taas naisia yhdeksi ja samaksi harmaaksi massaksi liikenteessä. Sisäinen rauha.
ajoitte liian lähellä edelläajavaa. Hän varmaankin hidasti jotta pääsisitte ohittamaan. Kun ette sitä tehnyt niin edellä ajava nosti nopeutensa sataseen. Ja kohta ajoitte taas perseessä kiiinni...
en ymmärrä tuota sun vastaviestiäsi siihen..