Jos nainen näyttää liikenteessä keskisormea törkeästi töpeksivälle mieskuskille niin...
mitäköhän mies ajattelee?
Onko miesten yksinoikeus?
Vaikka useamminhan sitä keskaria kyllä naiset tuolla kerjää...
Kommentit (44)
-keskarin näyttäminen on typerää teki sen kuka tahansa
-mitä väliä mitä mies siitä ajattelee?
-miehillä ei ole yksinoikeuksia mihinkään
-naiset kerjää keskaria, miksi?
eihän sitä sellaiselle näytetä, joka vahingossa töpeksii.. vaan törkeyksiä tekeville/aikoville.. Eli niille jotka itsekin ovat moukkia ja "maanteiden kuninkaita". Niille, joilla on tarve näyttää että pois alta risut ja männynkävyt, kyllähän väistät akka!..
Ja enpähän väistä.. tuu vaikka kylkeen (kolmion takaa) katotaan kuka maksaa ja mitä.
Täällä pk seudulla paljonkin kuskeilla tätä taksisyndroomaa...
Pitää osata lukea tilannetta hei.
T. ap
Oman hepin vemputteluun!
Ja enpähän väistä.. tuu vaikka kylkeen (kolmion takaa) katotaan kuka maksaa ja mitä.T. ap
Toivottavasti tällaisilta luupäiltä otetaan kortti pois sukupuoleen katsomatta.
Ei mua jaksa rassata kukaan niin paljoa että viitsisin alentua yhtä typerään käytökseen. Ei oo mun ajasta paljon pois jos jollekin hölmölle tilaa annankin. Siinäpähän menee edelle, so what.
eihän sitä sellaiselle näytetä, joka vahingossa töpeksii.. vaan törkeyksiä tekeville/aikoville.. Eli niille jotka itsekin ovat moukkia ja "maanteiden kuninkaita". Niille, joilla on tarve näyttää että pois alta risut ja männynkävyt, kyllähän väistät akka!..
Ja enpähän väistä.. tuu vaikka kylkeen (kolmion takaa) katotaan kuka maksaa ja mitä.
Täällä pk seudulla paljonkin kuskeilla tätä taksisyndroomaa...
Pitää osata lukea tilannetta hei.
T. ap
Mä (nainen) olen näyttänyt keskaria esim. tilanteessa jossa kaksikaistaisella tiellä auto on pysähtynyt suojatien eteen ja lapsi lähtenyt ylittämään tietä, mutta vastakkaisesta suunnasta ajava ei pysähdy!
miettinyt onko soveliasta vai ei kun lähetin keskariviestin äijälle joka meinasi tulla punaisia päin ajaen kylkeen. Ihan sama mitä miettii kunhan jotain rusina-aivoissa liikahtaa.
ellei kaikki vatanneista naisia, joille on ilmeisesti näytelty sormea. Muistakaa että jos joku näyttää teille niin siihen on yleensä syy. Kannattaa ajaa sen mukaan ettei tarvii moista katsella ja ajatella omaa mieltä parannellen että "no onpas moukka".. Hahhaa..
Mulle ei ole koskaan näytetty. Mutta mä osaankin ajaa.
Oman hepin vemputteluun!
vemputtelen mun miehen heppiä just sillon kun mä haluan.
Oman hepin vemputteluun!
Mut et omaasi;-)
että.. no se oliskin jännä että liikennesääntöjä noudattavilta alettais kerätä kortit pois :D
En siis olisi saanut ilmaista mielipidettäni punaista päin lähes päälleni ajaneelle ääliölle? Ja se oli siis jotenkin minun syyni (en osannut ajaa?) kun joku muu tulee punaisia päin, vai? Ja ei, ei minulle ole koskaan näytetty keskaria.
ellei kaikki vatanneista naisia, joille on ilmeisesti näytelty sormea. Muistakaa että jos joku näyttää teille niin siihen on yleensä syy. Kannattaa ajaa sen mukaan ettei tarvii moista katsella ja ajatella omaa mieltä parannellen että "no onpas moukka".. Hahhaa.. Mulle ei ole koskaan näytetty. Mutta mä osaankin ajaa.
Muistakaa että jos joku näyttää teille niin siihen on yleensä syy.
Siihen on syynä, että heiluttelija on itsehillintään kyvytön moukka.
Oman hepin vemputteluun!
Mut et omaasi;-)
Mutta mun pimpsukkaa ei´"heilutella" ilman mun lupaa ;)
Siinäpä yksi; "minä teen mitä lystään liikenteessä"-tyyppi.
aina automaattisesti ajattelee, että nyrkkiään puivat tai keskaria näyttelevät kuskit ovat miehiä. Toisin kuitenkin meillä. Olimme mieheni kanssa ajelemassa Lahdesta poispäin parisen viikkoa sitten. Edellämme ajava pieni Alfa Romeo ajeli todella vaarallisen oloisesti; kiihdytti sataan jarrutti voimakkaasti, sitten körötteli seitsemääkymppiä, taas kiihdytti ja jarrutti. Kehotin jo ratissa olevaa miestäni pysymään suhteellisen kaukana tuosta autosta, koska tuntui niin vaaralliseltä hänen ajonsa. Kunnes sitten taas erään jarrutuksen jälkeen huomasimme että edellä ajava kuski heristeli nyrkkiään meille ja viittoili peukalollaan meitä pysymään kauempana=) Sitähän tuossa oltiin yritettykin koko ajan. Seuraavassa risteyksessä kuski sitten kääntyi ja keski-ikäinen nainenhan siellä ratissa =D=D
Keskari pystyyn vaan sukupuoleen katsomatta. Ei siinä paljon ajatella silloin, et mitähän se vastapuoli ajattelee.
Muistakaa että jos joku näyttää teille niin siihen on yleensä syy.
Miksi ihmeessä mun pitäisi hillitä itseäni sen jälkeen kun vastapuolikaan ei ole viitsinyt tutustua liikennesääntöihin tai viitsinyt noudattaa niitä. Siis sinä töppäät.. koska et viitsi olla töppäämättäkään.. ja sen seurauksena minun pitää hillitä? Reilua.
Siinäpä yksi; "minä teen mitä lystään liikenteessä"-tyyppi.
Siinäpä taas yksi teini keskisormi pystyssä.
Naisesta samaa kuin miehestä: Onpas huonosti käyttäytyvä moukkamainen ihminen.