Loukkaisiko muita se jos ystävä sanoo...
...että hänellä on lomaa elokuussa, olisi kiva nähdä silloin! Jos ystävä asuu naapurustossa eli lähellä.
Minusta tuntui nimittäin pahalta eilen, kun puhuin vanhan ystävän kanssa puhelimessa. Tiedän, että ystävä on kiireinen, eikä hänellä ole ollut juuri aikaa nähdä...vuosiin. Kolmenkympin ruuhkavuosissa ollaan molemmat.
Minusta jos asuu lähekkäin, ja tapaamisaika pitää sopia erikseen vaikka vuosilomalle, niin jossain mättää. :-(
Kommentit (12)
satunnaista osumista yhtä aikaa postilaatikolle...
tapailla kavereita. Työt, mies, harrastukset ja muut velvollisuudet (mummon hoito) pitävät kiireisenä.
joka ei ehtinyt leikkipuistoon katsomaan nuorinta lastani. Siis lapsi juuri tullut, olisin ajanut 20 kilsan päähän siihen heidän naapuriinsa leikkipuistoon ja hän olisi voinut tulla oman lapsensa kanssa hetkeksi moikkaamaan.
Hän ei ehtinyt, koska "oli juuri suunnitellut vievänsä lapsensa kahvilaan". Eikä voinut siis kutsua meitä piipahtamaan sinne kahvilaan myös...
Se oli jo paksua.
meillä voi mennä ystäväpiirissä, isommalla tai pienemmällä porukalla, viikkoja kun etsimme sopivaa tapaamisaikaa. Haluamme että kaikilla on aikaa, että voidaan istua ja jutella kaikessa rauhassa, vaikka yöhön asti. Tilanteeseen vaikuttavat työt, perheet, lastenhoito, niin monet asiat.
Nopeat kuulumistenvaihdot hoidetaan sähköpostitse tai puhelimessa.
olen yrittänyt jo monta viikkoa käydä naapurissa kylässä.
Ei vaan tahdo onnistua mitenkään päin.
6 aikaan tulen töistä kotiin, laitan ruokaa ja siivoan päivän sotkut .. ja kas, pitää alkaa laittaa iltapalaa lapsille ja nukuttamaan heitä.
Toki voisin mennä suoraan töistä naapuriin kylään niin ehtisin pari tuntia siellä olemaan ennen kuin tarvii lähteä lapsia nukuttamaan. Tarjoaisikohan naapuri päivällisen :p
Oikeasti nämä ruuhkavuodet on ihan helvettiä.
Meillä voi toki vieraita käydä, jos ei heitä häiritse se että teen vierailun aikana kotitöitä.
joka ei ehtinyt leikkipuistoon katsomaan nuorinta lastani. Siis lapsi juuri tullut, olisin ajanut 20 kilsan päähän siihen heidän naapuriinsa leikkipuistoon ja hän olisi voinut tulla oman lapsensa kanssa hetkeksi moikkaamaan. Hän ei ehtinyt, koska "oli juuri suunnitellut vievänsä lapsensa kahvilaan". Eikä voinut siis kutsua meitä piipahtamaan sinne kahvilaan myös... Se oli jo paksua.
no tuo oli kyllä jo häneltä aika selkeä viesti siitä, ettei hän edes välitä olla ystäväsi. surullista toki, mutta uskoa minua olet paremman ystävyyden arvoinen.
Juurihan ystävä lupasi järjestää sinulle aikaa. Mä oon joutunut monille sanomaan suoraan että tuskin ehditään ihan lähitulevaisuudessa heillä käydä..
Elama on kiireista ja kesalla varsinkin on tosi paljon menoa.
Tyossakayvalla arki-illat hujahtavat ihan huomaamatta ihan tavallisissa arkihommissa ja viikonlopuille on monesti menoa.
Minun mielestani ap:n tapauksessa ei ole mitaan syyta loukkaantua.
Painvastoin, ole iloinen etta kaverisi haluaa nahda sinua lomalla.
Ihan oikeasti elama on joskus kamalan kiireista, oli se sitten hyva asia tai ei.
Elama on kiireista ja kesalla varsinkin on tosi paljon menoa.
Tyossakayvalla arki-illat hujahtavat ihan huomaamatta ihan tavallisissa arkihommissa ja viikonlopuille on monesti menoa.
Minun mielestani ap:n tapauksessa ei ole mitaan syyta loukkaantua.
Painvastoin, ole iloinen etta kaverisi haluaa nahda sinua lomalla.
Ihan oikeasti elama on joskus kamalan kiireista, oli se sitten hyva asia tai ei.
Ymmärrystä löytyy ystävällesi. Mulla ei tulisi edes mieleen että tuosta voisi jotenkin loukkaantua..?
Olisin kiitollinen, että ylipäätään on aikaa tavata ilman lapsia.