Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun ei pääse työporukoihin mukaan!

Vierailija
21.06.2011 |

Kollegat varmaan keskenään järjestelee yhteisiä iltamia. Minua ei kutsuta.

Olen ollut täällä töissä 2v ja olin 6kk sairaslomalla. Sairaslomalla minut kutsuttiin yhteisiin juhliin ja siellä oli puhetta muistakin tapahtumista, juhlista ym. Nyt kun yhdeltä kollegalta kyselin sähköpostilla niin kuulemma kellekään ei oikein sovi ym. ympäripyöreää.

Tuntuu vaan oudolta, kun yrittää sitten pitää suhteita yllä ja olla aktiivinen niin sekään ei ole hyvä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit?

ehkä oikeasti kellekään ei sopinut, ihmisillä on paljon muutakni elämää näin kesällä.

Laita sille kollegalle vielä viesti että "hei, kutsuttehan minutkin mukaan sitten jos jotain ilmaantuu, tulisin mielelläni :)." Ei siinä ole mitään noloa, että sanot asian suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegat varmaan keskenään järjestelee yhteisiä iltamia. Minua ei kutsuta. Olen ollut täällä töissä 2v ja olin 6kk sairaslomalla. Sairaslomalla minut kutsuttiin yhteisiin juhliin ja siellä oli puhetta muistakin tapahtumista, juhlista ym. Nyt kun yhdeltä kollegalta kyselin sähköpostilla niin kuulemma kellekään ei oikein sovi ym. ympäripyöreää. Tuntuu vaan oudolta, kun yrittää sitten pitää suhteita yllä ja olla aktiivinen niin sekään ei ole hyvä.

Ajatustapasi viittaisi hiukan siihen. Mikset voisi uskoa, etta kolleegasi oli rehellinen eika sinua yriteta sulkea mistaan ulos? Suunnitelmathan voivat muuttua, ja ihmisilla on yleensa niin paljon tyon ulkopuolisiakin velvotteita etta harvemmin niita tyokavereita jaksaa tavata vapaa-ajallakin.

Vierailija
4/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin sen työkavereillekin. Niin voihan olla että kertoi totuuden, mistä sen tietää muut kuin asianomaiset. Totuus vaan on se että työssä on paljon stressiä ja nämä yhteiset epäviralliset jutut kyllä lievittää stressiä ja parantaa yhteishenkeä. Ja vaikka olisikin masentunut niin ainakin voisi senkin kutsua mukaan..eikä eristää porukasta entistä enempi. Näin ainakin itse asiat näen.

ap

Vierailija
5/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin sen työkavereillekin. Niin voihan olla että kertoi totuuden, mistä sen tietää muut kuin asianomaiset. Totuus vaan on se että työssä on paljon stressiä ja nämä yhteiset epäviralliset jutut kyllä lievittää stressiä ja parantaa yhteishenkeä. Ja vaikka olisikin masentunut niin ainakin voisi senkin kutsua mukaan..eikä eristää porukasta entistä enempi. Näin ainakin itse asiat näen. ap

ota se huomioon, vaikka tietenkin on myos mahdollista etta olet oikeassa, sita ei kukaan taalla netissa voi varmaksi sanoa. Mutta noin yleensa kannattaa yrittaa suhtautua muihin ihmisiin avoimin mielin, eika aina epailla pahinta.

Vierailija
6/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaan pääseminen voi kestää. Kutsu itse työkaverit teille tai järjestä jotain kivaa. Nyt kesälomien alla ei ole ihan paras aika.

Vierailija
7/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen neuvon minä sain, eräältä kun valitin ettei minua oteta mukaan,minut myös jätettiin ulkopuolelle, oli kauan aikaa että en tiennyt ja tajunnut olevani ulkopuolella, sitten kuulin tupareista joihin mua ei ollut kutsuttu, risteilystä johon mua ei oltu kutsuttu.

Työ on kuitenkin työtä eikä sieltä välttämättä löydy ystäviä väkisin jos tunkee sellaiseen seuraan joka on suljettu sisäpiiri ei siellä hauskaa ole ja kuitenkin joistakin jutuista jäät ulkopuolelle.

Ja lopulta kun oikein mietin, jos itse saisin päättämällä päättää en varmasi olisikaan monekaan työkaverin ystävä koska ollaan ihan erilaisia, mutta kun päivät pitkät ollaan yhdessä on pakko tulla toimeen ja se hämärtyy tykkäänkö MINÄ ihan oikeasti sisimmistäni noista ihmisistä kun yrittää kovasti päästä piireihin

Vierailija
8/8 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa se. Harrastuksista vai? Ei siellä välttämättä ole samassa elämäntilanteessa olevia tai samanlaisia. Haluaisin ystäviä keiden kanssa voi käydä välillä ulkona tai syömässä jne. tai juhlimassa. Mistä niitä löytää. Työympyröistä ei löydä ystäviä kuin todella sosiaaliset ja pyrkyrit ja hekin vain näennäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän