Kuina paljon ennen on syytä kertoa lapsille
(ovat teini-iässä) että uusi kumppani (eivät ole ennen tavanneet) muuttaa asumaan luoksemme?
Kommentit (104)
Mistä muuten tietäisin vaikka se olisi mikä pedofiili ja hyväksikäyttäisi lapsiani tms...
ei sun kymmentä vuotta tarvitse odottaa... mutta se on melko varma, että lapset eivät asiaa hyväksy, kun sen noin järjestät. sen sijaan jos mies tulee vuokraasuntoon, ja lapset saavat tutustua rauhassa, voi hyvällä tuurilla mies olla lastesi mielestä erittäin hyvä isäpuoliehdokas jo todella pian. veikkaan kuitenkin että vaikka mies olisi todella hyvä isäksi, mukava ja ihana, ei hän saa koskaan mahdollisuutta näyttää sitä lapsillesi, vaan välit saattavat olla tulehtuneet koko loppuelämäsi.. sen verran suuresti lapsiasi loukkaat jos tuon teet..
tai itse jos yritän asettua teinin asemaan ja äitini tuolla tavalla meille miehen toisi, ei mies luultavasti saisi koskaan mahdollisuutta näyttää todellista minäänsä, vaan oli ikuisesti ulkopuolinen tunkeutuja, kodinrikkoja :/
vasta 12.
Ehkä jopa lähes kymmenen vuoden odotus siis, itse tekisit aivan varmasti niin?!
apNo miksette voi odottaa kunnes lapset lentäneet pesästä?
En ole moneen vuoteen seurannut tätä palstaa ja nyt piipahdin mutta sama meno näemmä jatkuu!
Mulla useampikin ystävä, joilla brittimies. Korkeasti koulutettuja kaikki vieläpä. Ja vaikka ei mistään uusperhekuvioista ole kysymys, niin eivät kyllä osallistu paljoakaan perheen arkeen. Britti-mies ei hoida lapsia eikä tee kotitöitä. Sitä varten on vaimo tai lastenhoitaja tai siivooja tai kodinhoitaja. Onpa yhden mies jopa ilmoittanut pariskunnan yhteisen lapsen sisäoppilaitokseen 6-ikävuodesta alkaen, jolloin käytännössä tapaa vanhempiaan max. kerran kuussa. Ja tietysti äidiltä asiaa kysymättä, sillä luonnollisesti ko. koulu on paras opinahjo maailmassa, muusta viis... Mitä luulet, että tällainen mies ajattelee lapsista, jotka ei edes ole omia...