HEINÄSIRKAT MAANANTAINA
En nähnyt pinoa vielä tälle päivälle niin laitoin.Mua ottaa päähän nyt että piti taas mennä testaamaan.Nega sieltä napsahti unistepilla.Odotellaan nyt sit sitä ikävää vierasta.Kp 28/27-30.Plussa onnea muille!!!!!
Kommentit (30)
ja tietysti onnea plussanneille!
Näköjään on punakone korjannut tänään reippaasti satoa, mutta ei lannistuta. Vielä se elokuukin koittaa.
Omaa: kp 23/28-29 menossa, viikonloppuna ajattelin testata (tiedän, ei siellä mitään näy, mutta joku etappi on oltava!). Testi on kaapissa, saa nähdä maltanko edes sinne asti. Polttelee jo nyt niin vietävästi...
Oireita ei kylläkään ole minkäänlaisia, mutta jälleen kerran: eihän esikostakaan vielä tässä vaiheessa...(sorry, kyllästytte varmaan kuulemaan samaa laulua joka viestissä!)
Parempaa maanantain jatkoa, siskot!
kuonokas
Mulla myös testi polttelee kaapissa, mutta yritän pidätellä itseäni vielä loppu viikkoon ja testaan sitten...hirveää tämä odottaminen!
Tällä hetkellä olen kauhen flunssan kourissa ja kurkku on tosi kipeä, niskaa jomottaa jne...joten nukkuminen on hauskinta mitä nyt pystyy tekemään.
Plussa onnea vaan kaikille!!!
Tänäänkin tein acon 10 vahvemman positiivisen testin ei ollut enään haamu...kävin vielä kuitenkin verikokeessa heh pessimistikö minäkö:) ei millään tahdo uskoa todeksi kun vuoden päivät yritetty!! on kohdun kasvukipuja ollut pelottaa keskenmeno..olen nyt sairaana ja sain sinuiittiin antibioottikuurin joten huonossa kunnossa täälä ollaan:( toivottelen teille plussaonnea ja taidan itse pikkuhiljaa kurkkia tuonne odottajien puolelle:o)
tv.nässi1 ja pippuri rv4
No tulihan tänne niitä plussiakin.Toivottavasti on tarttuvaa.Mä otin tossa 3 tunnin pikku tirsat.Väsymys on karsee.Tänne ei oo täti viel ehtiny vaik testi näyttää negaa.Toisaalta sil on pari päivää aikaa.Toivottavasti ei tuu.Jotenki toivon vielä vaikka testi oli ihan puhdas nega että raskaana olisin.Toisaalta mullei oo kyl mitään oireita.Ei edes niit menkka jomotuksia mitä oli pe, la ja sunnuntaina.Oon jo miettiny toisaalta pitäiskö täs mennä johonki tutkimuksiin kohta.odotusiloa plussanneille ja tädin kynsissä olevat Pää kohti elokuuta!!!!
Tervehdys. Onnittelut kaikille plussanneille!
Ja voimia kaikille uutta yritystä suunnitteleville!
Itselläni menossa kp 26/28, ei oikeen mitään fiiliksiä suuntaan ei toiseen, omituinen rauhallisuus vallitsee...
Netistä tilaamiani testejä odottelen, haluaisin kyllä ehtiä testailemaan piakkoin, pettymys jos täti ehtii ensin väliin...
...mutta on nayttanyt kayvan kylassa monien luona, harmi. Plussaonnittelut kuitenkin tuhannesti niille, joilla oli tanaan onnenpaivat!
Itselle ei mitaan ihmeita. Menossa kp38/30 ja tati on varmaan eksynyt matkallaan, ainakin toistaiseksi. Yleensa kierto on suht saannollinen, joten hieman ihmettelen tilannetta. Mutta, eilenhan se testi oli nega, joten yrittelen uudestaan keskiviikkona ja katsotaan sitten tilannetta. Paatin lahtea laakarille ensi viikolla jos ei viikonloppuun mennessa ole tullut minkaanlaista tuomiota mihinkaan suuntaan.
Plussatuulia kaikille!!!!!!
Ekaksi ONNEA plussan saaneille!!! Ja heti tokaksi omaa napaa eli testasin negan kp 29 ja nyt aika samat fiilikset kuin monella muullakin täällä eli ei oireita suuntaan tai toiseen ja menossa jo kp 32/28-32. Menkkajomotuksetkin mystisesti kadonneet, joten kierto varmaan taas pitenee... Parempaa huomista ja rutkasti plussaonnea teille muille!!!
(.) Pitkästä aikaa palstailen. Pidin tuossa pari kuukautta km:n jälkeen jäähdyttelytaukoa. Täällä palstalla roikkuminen vie joskus melkein hermot. :)
Meikäläinen tikutteli tänään oviksen. Jos saisi illan mittaan vielä miehen vokoteltua peittojen alle ajoissa. Ollaan valvottu remontin vuoksi niin monena iltana pitkään, ettei ole kyllä vauvoja mietitty, kun ollaan oltu tosi väsyneitä. Pitäkääpä peukkuja meille loppukuun tärppiä hakeville !
Se on sitten kp1 :(
Siirryn tuonne elokuun puolelle. Paljon plussaonnea vielä piinaaville ja onnea jo plussanneille!
Toivottaa, masentunut viliweera
Tunnistatko itsestäsi lintuinfluenssan ensioireet: mm.
- tykkäät näykkiä siemenpusseja
- kotkotat alituiseen
- viihdyt munien päällä
- näytät aamulla harakalta
- heilutat pyrstöä, kun näet uroksen
- ja halajat etelään joka syksy!
Hyvää maanantain jatkoa!!!