Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄSIRKAT MAANANTAINA

31.10.2005 |

En nähnyt pinoa vielä tälle päivälle niin laitoin.Mua ottaa päähän nyt että piti taas mennä testaamaan.Nega sieltä napsahti unistepilla.Odotellaan nyt sit sitä ikävää vierasta.Kp 28/27-30.Plussa onnea muille!!!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu on pimiä ja väsynyt.

Pitäisi uskaltaa mennä kauppaan, ostaa testi ja vielä tehdäkin se. Edellinen näytti negaa (kp tais olla 29/30-32) ja nyt olis 32/30-32.. En uskalla olla toiveikas, vaikka kaikki tädin tulemisen oireet on menneet pois. Lähinnä odottelen, että kyllä ne menkat sieltä tulee, ovat vaan myöhässä..

Jatkoa seuraa. +++++++++++++++onnea kaikille kovastipaljon :)

Vierailija
2/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot fiilarit täälläkin:( Ne ärsyttävät menkkajomotukset jatkuvat... Siis, minulla alkoi vasta tämän meidän kolmosen jälkeen tällaiset megamenkkajomotukset, jotka alkavat jo viikkoa ennen tätin tuloa ja loppuvat vasta kun tädin jalka on jo ovenraossa:(((

Nyt ärsyttää sikälikin kovasti, että tässä kierrossa yrityksen määrä oli kohdallaan, mutta ei näköjään siitäkään huolimatta ole tärpännyt! Ei tule tämä vanhuus näköjään yksin. Kaksi ensimmäistä lasta tulivat silloin parikymppisenä melkein ajatuksesta, eikä kuopustakaan tarvinnut kolmea kiertoa enempää yritellä. Siksi sitä tietenkin odottaa, että raskautuminen tapahtuisi nopeasti, mutta katsotaan josko ensi kierto ja kolmas kerta toden sanoisi.

Anteeksi omanapaisuus ja valitus, piti taas välillä vähän purkaa...

Plussaonnea ja tärppejä toivottelen kuitenkin kaikille muille++++++++ ja tädin yllättämille tsempit ja tavataan elolinnuissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa niin että paukkuu: Herrajjumala. Aamupahoinvointia. Kuvottaa, ällöttää ja tuntuu pahalta.

Miten tää voikin tuntua näin ihanalta?? :)

Aukeis nyt vaan kaupat, niin pääsis testaan.......

Pitäkee peukkuja ;)

Vierailija
4/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 28/28 ja eilen tein sen nega testin. Huomenna ajattelin testailla seuraavan kerran jos täti ei sitä ennen tule kylään.

Oireista en osaa sanoa. Välillä on mut voi olla mun oman pään tekosia.

Onnea kaikille plussanneille ja voimia tädin kaataneille uuteen kiertoon!!

Vierailija
5/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille viikonlopun aikana plussanneille!!

Omaa napaa (sis. valitusta): Vietimme miehen kanssa ihanan viikonlopun kahdestaan pitkästä aikaan, teki kyllä todella hyvää. Tytöllämme oli myös ollut todella hauska viikonloppu isovanhempien luona. Sitten hieman valitusta... Alkoi maanantai-aamu todella masentavasti. Nyt menossa kp28/27-31 ja aamulla tuli tehtyä niin puhtaan valkoinen testi ettei ole tosikaan. Hieman on itsellä lopun alun fiilikset. Vielä on toisaalta muutama päivä armon aikaa, mutta... Masentaa siltikin!

Toivottavasti kaikki muut saavat plussia!!

Vierailija
6/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega. Puhdas ja valkonen.

Taitaa olla täti vaan myöhässä.

Suruttaa.

Vierailija
7/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin eilen puhtaan negan kun päivät 28/28. :( Nyt siis vaan odotellaan.... Hermoja raastavaa tämä kyllä on.

Eilen alkoi myös menkkamaiset kivut, mutta ei verta. yleensä vuoto alkaa ekaks ja sitten mahakivut heti perään.

ÄÄh. Tää on kalamaa kun ei ole edes oikeen vertailukohtaa, pojusta testasin aikoinaan vasta kp37 ja uudestaan kp39, en tiennyt odottaaa ja ihan tavallista oli tollanen 40 päivänkin kierto..... Sillon kp 37 sain vain haalean pienen viivan ja toinen testi näytti negaa, vasta kp39 tuli selvempi plussa...... eli laskeskelin että hedelmöittymisestä vasta noin 16-19 päivän päästä.... (satun pitkästä kierrosta huolimatta tietään alullepanopäivän, ja hed. siitä max 5 päivää)

Elikäs plussaa vois periaatteessa näyttää vielä myöhemmin tällä viikolla, ellei sitten menkat ala... Laittakaa kaikki varpaatkin ristiin ettei nää mahajuilimiset enteile elokuulle siirtymistä...

Onneks te ootte siä! On joku jolle kertoa....

Vierailija
8/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuisiin mennään niin että kolisee. Ensin testasin negan, ja tunnin päästä alko menkat. Ei vieläkään pientä masuasukkia :(

Vierailija
9/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olen ainoa näis maailmanlopun fiiliksissä, mutta sirkkoihin on näköjään tänään iskenyt tää aika pahasti.Toivotaan että me kaikki negan testanneet saatais kuitenki plussat ja tädin yllättämille jaksamista!Luulen että perässä ollaan tulossa elolintusiin.

Vierailija
10/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie siis plussain perjantaina lähdes vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäisestä clomifen kierrosta.

raskausoireet ovat iskeneet oikein urakalla, palelee ja oksettaa ja liitoskipujakin on. Ja häpykumpu on kasvanut...ei pelkästään omasta mielestä vaan mieskin huomaa eron...

Mutta toivottavasti saadaan pian lisää plussanneit tuonne odotuspuolelle heinäsirkkoihin ja yahoon postituslistalle.

Plussaonnea kovasti teille...

t: marenda ja papunen rv 4+2

Vierailija
11/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 33/28-32 ja edelleenkään ei mitään menkan oireita... Eilen illalla hetken aikaa jomotti alavatsaa mut meni ohi. Mulla on pari testiä kaapissa mut odottelen nyt varmaan vielä tän ja huomisen päivän tuleeko menkat.

Meillä kans vähän samalaista kuin Jajalla? oli, eli kaks ekaa tuli melkein pelkän katseen voimalla ja kolmosta yritettiin neljä kiertoa. Nyt on menossa kolmas... katsotaan lähenkö minäkin tästä kohta neljännelle kierrolle ja eloikuisiin....

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
12/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä näyttää olevan tädin yllättämiä. Jos vielä mahdollista, niin lyökää sitä ilkimystä ovella päin näköä! Tsemppiä!

Muutama plussakin taisi sentään olla... Toivottavasti meitä vielä monta myöhemmin samaan junaan.

Täällä kp 15/28 ja ovis tais mennä jo, vaikkei mulla oikeasti ole siitä hajuakaan. Ehkä pitäis hankkia niitä tikkuja jos vielä joudun tällä puolella roikkumaan...

Vierailija
13/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toisia ei.

Heinäsirkkailin ahkerasti jo kp 1/28 ja nytkin koko ajan asia pyörii mielessä. Esim. raskaustestin tekemistä en millään malttais lykätä (vasta toinen yrityskierto, seli seli, noviisi on kärsimätön).

Muita asioita voikin lykätä sit ihan viime tippaan. Esim tänään mulla on yhden koulutyön dead line klo 15, ja kovaa vauhtia sitä tässä vielä naputtelen, minkä paltailulta kerkiän. Yliopistolle on vartin matka, joten siihen 14.45 asti on aikaa, heh. Eikä voinut yhtään aiemmin aloittaa, ei.

Tämä vaan ihan huvittavana yksityiskohtana kerrottakoon... :)

Vierailija
14/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin monen luo on täti löytänyt. Pahoitteluni tädin yllättämille! Täällä kp 14/26-27, ja ovis oli todennäkösesti lauantaina. Puuhailtu ollaan taas ainakin ja ajotuksenkin olis pitäny sattua ihan kohilleen, joten nyt taas piinaavat kaksi viikkoa edessä..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, ja paljon plussia tällä viikolla testaaville!

Vierailija
15/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä julistan sukuriidan alkaneeksi, täti tuli ihan kutsumatta kylään keskellä päivää!

Siispä elokuulle kohdituu nyt meidän odotukset ja ajatukset, mutta niin pitkä on matka sinne...... täytyy yrittää unohtaa koko juttu joksikin aikaa....

********* Mutta paaaaljon plussasäteitä teille jotka vielä jännitätte, toivottavasti teillä onnistaa!!! *****************

Vierailija
16/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamusti uuden testin. Perjantaina (kp 35/35) testi näytti negatiivista, mutta tänään (kp38/35) siihen ilmestyi haalea, mutta selvä PLUSSA! Onnellinen olen hyvin.

Puhaltelen näitä plussahuuruja ympäriinsä, jotta ne löytäisivät teidät kaikki!!! Tädin yllättämille parempaa onnea ensi kuun yritykseen!!!

Vierailija
17/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on sanonko mistä?! Näyttää pätevän tälläkin palstalla. Tosin itellä ei vielä oo sukulaisten vierailut ajankohtasiakaan, kp26/33. Eli vois sanoa että piinaviikko is here.

Äksy: Joo mä otin vähän selkoa siitä hiivatulehduksen hoidosta raskauden (tai toivotun sellaisen) aikana, ja kuulemma niitä Canesten-merkkisiä saa käyttää, mutta ilman asetinta. Elikkäs apteekkiin siis. Ja TOIVOTTAVASTI tää helpottaa sit joskus jos ja kun oon raskaana.

Äsken oli ihan lupaavia nippauksia/vihlasuja mahassa kun käpyttelin kotiin koulusta... Ja tää taitais olla itseasiassa kiinnittymispäivä vasta mulla jos ovis olis kp20 niinkuin oletan olleen viime kierrossa. Niin joo, ja eilen kun makailin sohvalla ja nousin nopeesti tuntui vihlasu, ehkä jopa vois luokitella " repäisykivuksi" ... =) Toivossa on hyvä elää.

Täytyypäs palata koulu-juttujen pariin taas välillä. Toivottavasti loppuviikko on vähän iloisempi kuin miltä tää alku näyttää...

Vierailija
18/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miekin tunsin tässä kierrosta ihme nippailuja mitä toivoin kiinnittymiseksi ja lepäilinkin loppupäivän ja otin rennosti... eikä täti tullut.

t: marenda ja papunen rv 4+2

Vierailija
19/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en varmaan vielä onnitellutkaan sinua, eli onneksi olkoon! No, mä olen kyllä lupautunut lähtemään kahville käymään nyt tässä, mutta ei mitään hirveempiä lenkkejä ole ainakaan luvassa. :) Ihan aloin hymyilemään täällä noista neuvoista!

Vierailija
20/30 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan saanut se pommi tuoda plussia mukanaan eikä säkillistä tätejä! Pahoittelut elokuulle siirtyville!

Mut onneksi oli iloisia plussa-uutisiakin! ONNEA! Tulee niin hyvä mieli niistä aina, kun aattelee, että ehkä sitä itsekin saa niitä tänne joskus kirjoitella. Täti-päivien aikaan se kyllä kirpaiseekin. :(

Kummalliset oireet vaan jatkuu mulla tai oikeestaan lisääntyy: eilen (kp 25/30) huimas aivan mielettömästi parin tunnin ajan aina seistes ja kävelles, vaikka olin alle tunti sitten syönyt aamupalan. Illalla muutaman kerran nipsaili alavattalta, lämmöt edelleen korkeella! Tänään sitten alkoi nippailla kävelles vähän enemmän ja viluttaa ja väsyttää. Yleensä on nippailut alkanu vasta kahta päivää ennemmin, joten toivottavasati ei ala ollenkaan!

Onko muilla samanlaisia oireita?

Lauantaina testipäivä, jos mahdollista!