Mikkosen perhe Karavaanareissa
aika hyvin on TTA opettanut pojilleen, että "mehän ei naisten mielipiteitä kuunnella".
Kommentit (11)
Yksikään muu suomalainen perhe ei ole niin vihattu (mediassa) kuin tämä, mistä tämä johtuu? Veikkaan kateudesta, koska he: - eivät ryyppää - omaavat oikeat arvot, joita myös ovat hyvin opettaneet lapsilleen - lapset erittäin hyvin kasvatettuja ja kohteliaita, huomaa eron agressiivisiin, huutaviin päiväkotilapsiin - he haluavat/pystyvät/jaksavat hoitaa itse lapsensa Ja miksi ihmeessä kaikki morkkaa Ninaa jos on vielä kotona??? Veikkaan, että lapsettomat, koska jokainen, jolla on lapsia, tietää, että lasten on paras kasvaa kotona...ja kyllä, lapset tarvitsevat myös muita kavereita, sosiaalisia suhteita, mutta kun Suomessa se tarkoittaa viemistä 9-10h päiväkotiin, kyllä kuulkaas puistojen, naapureiden ja kerhojen kavereista saa sitä leikkiseuraa!
ja Mikkosilla on kotona sekä isä että äiti, mikä ei käsittääkseni ole mahdollista suurimmassa osassa perheitä ihan siksi, että harva isä on eläkeiässä.
Minä esimerkiksi en toivoisi mieheni olevan tuollainen militantti ja suvaitsematon patriarkka. Ehkä he ärsyttävät osin sen vuoksi, että kokevat heidän arvojensa ja elämäntapansa olevan se ainoa oikea. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Minua on myös ärsyttänyt Nina Mikkosen rätkyttävä puhetyyli jolla paukuttaa omia mielipiteitään kuuntelematta vastapuolta ollenkaan.
Sen sijaan uskon, että osaavat kasvattaa lapsensa kohteliaiksi ja hyväkäytöksisiksi, eikä mitään pahaa ole myöskään kotiäitiydessä.
Yksikään muu suomalainen perhe ei ole niin vihattu (mediassa) kuin tämä, mistä tämä johtuu? Veikkaan kateudesta, koska he:
- eivät ryyppää
- omaavat oikeat arvot, joita myös ovat hyvin opettaneet lapsilleen
- lapset erittäin hyvin kasvatettuja ja kohteliaita, huomaa eron agressiivisiin, huutaviin päiväkotilapsiin
- he haluavat/pystyvät/jaksavat hoitaa itse lapsensaJa miksi ihmeessä kaikki morkkaa Ninaa jos on vielä kotona??? Veikkaan, että lapsettomat, koska jokainen, jolla on lapsia, tietää, että lasten on paras kasvaa kotona...ja kyllä, lapset tarvitsevat myös muita kavereita, sosiaalisia suhteita, mutta kun Suomessa se tarkoittaa viemistä 9-10h päiväkotiin, kyllä kuulkaas puistojen, naapureiden ja kerhojen kavereista saa sitä leikkiseuraa!
Lapset ovat 11v ja 9v.
Mielestäni hoitavat lapsia oikein mallikkaasti eikä mitään syytä ole moittia heitä.
En ymmärrä tuota heidän mollaamista.
Ne on jo 7 ja 8, ei ne kotiäitiä kaipaa!
kotiin:)
Mikkoska oli mielestäni oikein tyylikkäänä tuossa ohjelmassa, vaikka saakin karvani aina pystyyn. Ja se mitä Ukko-Mikkonen sanoi promillerajoista oli kyllä täyttä asiaa.
;) Oih, olen niiiiin onnellinen miehestäni....
kotiin:) Mikkoska oli mielestäni oikein tyylikkäänä tuossa ohjelmassa, vaikka saakin karvani aina pystyyn. Ja se mitä Ukko-Mikkonen sanoi promillerajoista oli kyllä täyttä asiaa.
ei akkain hommiin koske, eikä pojatkaan lienee. Joten kukapa sitten heille ruuat antaisi ja päätä paijaisi?;D
saninut, että timjami, vaan tinjami! :D
Yksikään muu suomalainen perhe ei ole niin vihattu (mediassa) kuin tämä, mistä tämä johtuu? Veikkaan kateudesta, koska he:
- eivät ryyppää
- omaavat oikeat arvot, joita myös ovat hyvin opettaneet lapsilleen
- lapset erittäin hyvin kasvatettuja ja kohteliaita, huomaa eron agressiivisiin, huutaviin päiväkotilapsiin
- he haluavat/pystyvät/jaksavat hoitaa itse lapsensa
Ja miksi ihmeessä kaikki morkkaa Ninaa jos on vielä kotona??? Veikkaan, että lapsettomat, koska jokainen, jolla on lapsia, tietää, että lasten on paras kasvaa kotona...ja kyllä, lapset tarvitsevat myös muita kavereita, sosiaalisia suhteita, mutta kun Suomessa se tarkoittaa viemistä 9-10h päiväkotiin, kyllä kuulkaas puistojen, naapureiden ja kerhojen kavereista saa sitä leikkiseuraa!