Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierotko koskaan miehesi jalkoja? tai teetkö muuta hemmottelua hänelle?

Vierailija
20.06.2011 |

laitat jotain hyvää kakkua, herkkua tms.?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tehdään ja huomioidaan toisiamme tuollakin tavalla. Arjessa on helppo ottaa toinen pikkuasioilla huomioon.

Vierailija
2/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tehdään ja huomioidaan toisiamme tuollakin tavalla. Arjessa on helppo ottaa toinen pikkuasioilla huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuorin, sitten rasvasin ja hieroin jalat :)

Vierailija
4/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hän ei anna kuoria) ja kyllä hn tykkääs iitä vaikka aina alussa sanoo että ei tartte.

Vierailija
5/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne hemmottelut ovat?

Teen sille aamupalan ja/tai eväät valmiiksi töihin. Laitan sen treenikassin valmiiksi kun tiedän että se tykkää joskus lähteä suoraan töistä salille. Silitän sille viikon työpaidat valmiiksi. Hieron hartioita. Teen kynsihoidon. Ostan sille sen tykkäämää tuoksua/ruokaa/levyn/kirjan tms.

Ja se tekee samaa mulle.

Vierailija
6/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jalkahoitoa en kyllä ikinä ole tehnyt enkä varmaan helpolla tarjoutuisikaan tekemään... Kasvokuorintoja olen joskus kyllä tehnyt ja pari kertaa lähettänyt hänet selkähierontaan. Enemmän kuitenkin mies tykkää jos hemmottelen ruoalla ja herkkuleivonnaisilla, ja sitten tietty muutama juttu makuuhuoneen puolella voisi ehkä laskea hemmottelun puolelle... Hemmottelen myös siten että tarjoudun silittämään hänen paitojaan, tai pesemään auton sisätilat tms jota hän arvostaa mutta on itse laiska tekemään.

Vierailija
7/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minä myös leikkaan mieheni kynnet ja hän kokee sen suureksi hemmotteluksi. On itse hieman huono siinä joten arvostaa että teen sen etenkin kun tietää ettei mielipuuhiani olekaan.

Vierailija
8/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meile molemmille voileipiä tv.n ääreen, ja tietysti leivon sämpylöitä ja muita aina silaloin tällöin. enpä muista milloin olisin tarjoutunut viimekai hieromaan, mutta hieronnkyllä jos pyytää..

Vierailija
9/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei tykkää sämpyöistä ja kynsien leikkuunkin hän taitaa itse paremmpin, ei antaisi mun leikata.

Sitten tuon aina iltateen hänelle ja tarjoilen ruoan sohvapöydälle kun hän tykkää syödä siinä ja katsoa samalla uutisia. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi