Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa äiti, joka EI osta lapsilleen merkkivaatteita ulkomaisista verkkokaupoista? :o

Vierailija
19.06.2011 |

Meille on mainiosti kelvannut ihan tavalliset, edulliset perusvaatteet. Ostan lapsille mm. Lindexiltä, Sokokselta ja Benettonilta. Enkä todellakaan tuijota merkkejä - laatuun kyllä kiinnitän huomiota kauppojen valikoimissa.

Ja ihan tavallinen keskituloinen äiti olen, keskiluokkaiselta asuinalueelta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole netistä ostanut koskaan mitään.

Vierailija
2/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on elämässä paaaaljon kaikkea mukavaa, en jaksa päteä lasten vaatteilla :)

Jos/kun matkustellaan niin sitten toki ostan "matkamuistoksi" kivoja ja erilaisia mitä ei suomesta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi vastentahtoisesti pukeutua vaatteisiin joista ei pidä ollenkaan?

Vierailija
4/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi vastentahtoisesti pukeutua vaatteisiin joista ei pidä ollenkaan?

Olisi kannattanut miettiä tätä ennen kuin alkoi hemmottelun.

Vierailija
5/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin ostan lasten vaatteet pääsääntöisesti prismasta =)

Vierailija
6/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osta kyllä muualtakaan, lapseni tekee vaateostoksensa itse.

Vierailija
7/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytään..koskaanhan ei vain voi olla kyse siitä, että haluaa tilata hyväksi koettua laatua netistä ulkomailta, jos suomesta ei sitä saa. Niin on käynyt minulle parin merkin kohdalla ja tilaan alesta tanskasta tai englannista. Perua sisävaatteet tulevat meille lindexiltä, henkkamaukasta, kappahlista, nameit:ltä jne. Juu ja se hiinta ei tule kalliimmaksi, kuin ne persuvaatteet, joten se siitä pätemisestä..ihan kaikilla siihen on varaa, jos löytyy halua ja mielenkiintoa.

Vierailija
8/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut miettiä tätä ennen kuin alkoi hemmottelun.

Vanhin lapsemme ostaa vaatteensa pääasiassa marketeista ja Dressmanilta, keskimmäiselle tilataan ulkomailta (hui!) ja nuorimmalle kelpaavat vielä toistaiseksi kaikki. So?

Mitä haittaa tästä on kenellekään, miksi lapselle ei saisi hankkia mieleisiä vaatteita??

Vierailija
9/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta netista ulkomailta ostamalla on valttamatta kalliimpaa kuin vaatekaupasta Suomessa hakemalla? Niinhan ei suinkaan ole, etenkin jos osaa kayttaa aleja ja alennuskoodeja.

Vierailija
10/10 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka ulkomailta tilaaminen olisi jotenkin pätemistä, ei kai siinä mitään hienoa ole:D