Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löydän ihania KOULUIKÄISTEN lasten vaatteita?

Vierailija
19.06.2011 |

Nyt ei enää mitkään netin vauvanvaatekaupat auta, ei löydy mistään Boboista, Pikkuväki-kaupasta, Don&Daisystä, Aapiskukosta, Ziccosta, Punavuoren peikko yms. kaupoista vaatteita yli viisivuotiaille.

Mistä löytyy samantyylisiä, hyvälaatuisia ja tyylikkäitä lasten vaatteita kouluikäisille, ei teineille? Meillä 7-12v lapsia. 120-160cm vaatteita pitäisi saada.

En todellakaan halua mitään pääkallohuppareita tai Hannah Montana-printtitoppeja. Mistä ihmeestä kaikki yli vauvaiän ylittäneiden lasten vanhemmat löytävät vaatteita!?!?

Vähän hölmöä lähteä lompakko pullollaan rahaa ostamaan vaatteita, eikä niitä sitten myydä missään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mukavia kouluvaatteita on löytynyt mm. Zarasta, Benettonilta ja H&M:ltä - tuolta viimeisestä vain perusvaateosastolta tosin. Myös Name It valmistaa isompia kokoja. Stockalla on isoille myös melko kivat valikoimat.

Vierailija
2/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoja 146cm asti, että ainakin osa tarpeista tulisi tyydyetyksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan, kun kaksi vanhinta on poikia. Nuorin, ekaluokkalainen, on tyttö.

H&M ja Zara ei käy laadun takia. POPista saa silloin tällöin vaatteita, mutta nekin ovat hirveän yksipuolisia, hirveän samanlaisia vaatteita keskenään.

Tuntuu siltä, että kouluikäisille tungetaan heti noita printtipaitoja ja huonoa laatua, vain vauvoja puetaan nätisti..

ap

Vierailija
4/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla laadulle joku yläraja?!? :O

Vierailija
5/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan jonkin verran POP:sta (erityisesti luomupuuvillavaatteet + farkut), lisäksi Stockalta on löytynyt ihan kivoja vaatteita (Hilfiger, Gant, Grunt, Quicksilver, Timberland)). Joskus olen tilannut myös Gapilta vaatteita. Benettoniltakin tekee joskus löytöjä, samoin Zarasta (laatu ihan ok ainakin osassa vaatteita). Ulko- ja harrastevaatteet löytyvät parhaiten urheiluliikkeistä.

Vierailija
6/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuisia vaatteita. Ihan turha ostaa viiden euron farkut lapselle, joka ei enää kasva puolessa vuodessa ulos vaatteistaan.

Stockalla on onnettoman pienet valikoimat. Todella pienet lastenvaateosastot.

Pöh. Täytyy varmaan lähteä jonnekin Keski-Eurooppaan shoppailumatkalle. Siellä on miljoonia ihmisiä, joten valikoimatkin vähän eri luokkaa kuin täällä.

ap

Vierailija
7/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Vertbaudet.

Ihania ja kohtuuhintaisia vaatteita laajalla kokoskaalalla.

Vierailija
8/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes pelkkiä hyviä kokemuksia H&M:n laadusta. Vähän kun katsoo ja tunnustelee materiaalia niin osaa jättää ne huonot ostamatta. Itse ostan lastenvaatteet enimmäkseen kirpparilta ja kyllä siellä huomaa mikä merkki on kestänyt käyttöä ja mikä ei.

Mutta mä tosiaan en edes unissani lähtisi Eurooppaan shoppailumatkalle, joten taidetaan painia hiukka eri sarjassa. :) Hyvää jatkoa vain ap:lle!

Vierailija
9/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista olen etsinyt. On kokoja ja valikoimaa ja tyylikästä. Huh. Ehdin jo katsoa Lufthansan lentotarjouksia Saksaan :D

Onnistuuko siis Suomeen tilaaminen? Mikä on laatu?

ap

Vierailija
10/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa sekä tytöille että pojille, saa ainakin Bobosta, Pikkuväestä ja Stockalta. Ja laivalta. Vikingiltä. Stockalla kannattaa käydä muissakin kaupungeissa. Bobossa ja Pikkuväessä on kokoja 16-vuotiaisiin asti, ei ne pikkulasten kauppoja ole.

Kannattaa käydä myös muissa kaupungeissa. Itse olen tehnyt löytöjä Kouvolassa olevasta lastenvaatekaupasta. Kotkassakin on kiva Bobo.

Ihania laadukkaita ja tyylikkäitä, yksinkertaisen kauniita mekkoja saa Tampereelta Miraakkelista.

Näillä, Mayoralilla ja Miraakkelilla olen vaatettanut 125-senttisen kuusivuotiaan tyttöni ja osin Mayoralilla (t- ja kauluspaidat) poikani teini-ikään asti.

Vierailija
11/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vaatteen meidän lasten kokoa, mutta ei siellä mitään varsinaista valikoimaa ole. En siis voi mennä etsimään farkkuja tai tietynlaisia paitoja sellaisista kaupoista, koska valikoimassa on korkeintaan 1-2 vaatekappaletta koko kaupassa..

ap

Vierailija
12/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisia vaatteita. Lindex ja Kapphal on pois laskuista, ihan kamalia vaatteita suurin osa. Name Ittiä saa onneksi täältä päin, sitä ostan.

Juuri tuo on ongelma, että 134/140 senttistä on kaksi puseroa ja yhdet housut tarjolla.

Valitse nyt siinä sitten mieleisiä...

Vierailija
13/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa hyvin molempia.

Vierailija
14/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut samaa kun ap.

Tuo Vertbaudet näyttää hyvälle. Tosin olen vakaasti vannonut, etten ikinä/koskaan/ milloinkaan tilaa enää yhtään mitään Ellokselta. Uskaltaako tuon päätöksen pyörtää? Saako sieltä nykyään ne tuotteet, mitä tilaa? Vai laittavatko yhä tilalle vaikka mitä rättejä?

Vierailija
15/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertbaudet löytyy Elloksen valikoimista. Olen ostanut Keski-Euroopasta perusmarketeista, ei mielestäni mitenkään erityisen laadukasta mutta ei ole vaatteet kalliitakaan.

Vierailija
16/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat H&M:n lastenvaatteista on tosi hyvän laatuisia, etenkin perustrikoot. Eri asia sitten, jos ei muusta syystä "voi" pukea lastaan H&M:ään.

Laadussa halvempien ketjujen vaatteet on monesti vähintään yhtä hyviä kuin kalliimpien merkkien vaatteet. Samoissa tehtaissa niitä ommellaan, toisiin vaan tikataan brändimerkit kaulukseen. Mutta onhan se niin paljon hienompaa kun meidän Pirjolla on kalliimmat vaatteet kuin naapurin Jennalla.

Ja joo, on mulla itelläkin varaa niitä merkkivaatteita ostella. Annan kuitenkin ala-asteikäisen tytön itse valita vaatteensa ja mieluisimpia tuntuu olevan ne mitä muillakin on.

Vierailija
17/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää 140-kokoa. Kivoja värejä löytyy, muttei pelkkää pissiskamaa kuten monissa muissa paikoissa.

Lapsi ei tykkää ihan perus yksivärisistä pelkistetyistä eikä raidoista, joten mikään PoP ei käy. Stockalta löytyy mielestäni tosi hyvin tämän ikäiselle kivoja tyttömäisiä vaatteita, joissa on jotain "jujua", muttei mitään ällöprinttejä tai rokkikukkoa.

Vierailija
18/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodenin nimeen. Meilla on myos Dpam:ia, Petit Bateau:ta, Catimini:a (tuosta vikasta en tosin tieda saako sita netista). Saksan lastenvaatemarkkinatkin ovat tutut, mutta itse en suoraan sanottuna niista perusta, tykkaan enemman ranskalaisista merkeista ja tosiaan tuosta Bodenista. Mutta en kylla nyrpista nenaani H&M:llekaan toisin kuin ap. Minusta perusvaatteet (lahinna trikoot) ovat siella erittainkin hyvalaatuisia hintaan nahden.

Vierailija
19/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hubaa tuokin.

Vierailija
20/24 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Next, meillä pojat käyttää koulupuvun housuja ja nuorison t-paitoja ja esim Niken huppareita. Väriä on, katu-uskottavuutta on ja pojat tykkää.