1 lapsiset perheet. Miksi vain yksi lapsi?
Kommentit (28)
lapsiluvulta. Tunnepäätös, mihin järkikään ei laittanut hanttiin.
ei ole uskallusta enää moiseen. Kyllä mulla on vauvakuume,mutta se todellisuus iskee vastaan.
en ole mikään sellainen äiti-ihminen joka viihtyisi kotona pikkulapsen kanssa. Kuitenkaan en myöskään halua pientä lasta laittaa päivähoitoon. Pikkulapsiaika oli mielestäni supertylsää, kauhea niin sanoa, mutta toisaalta, ei se rakkauttani lapseeni mitenkään muuta.
Lapsi on 13-vuotias nyt, minä 32 joten tuskin mieli muuttuu, senkään takia, että aika kuultaisi muistot, eiköhän se olisi tapahtunut jo.
koska elämä on ihanaa ja ennen kaikkea helppoa näin:) En pidä lapsista, en jaksa liiemmin lasten juttuja. En jaksa meteliä ja riehumista. Ja onneksi ensimmäinen osoittautui rauhalliseksi tapaukseksi (uhmat jo ohi), niin en halua ottaa riskiä, että elämä muuttuisi liikaa.
Ensimmäinen lapsemmekin sai alkunsa hedelmöityshoitojen avulla. Olisimme kovasti halunneet lisääkin lapsia, mutta emme niitä ole saaneet. Nyt olemme päättäneet hoidot. :'(
Lapsi todellakin on lahja!
olin avioliiton aikana miehen työn ja muitten elämäntapojen takia lapsen kanssa tosi paljon kahdestaan ja tulin siihen tulokseen, että haluan antaa tälle ainokaiselleni kaiken sen minkä kykenen etenkin kun tulonikin olivat kovin epäsäännölliset.
Enkä ole katunut, koska lapsella ja minulla on todella läheiset välit, lapsi on hyvinvoiva ja monilahjakas. Olen antanut lapselle paljon aikaani ja tarjonnut mahdollisuuksia harrastuksiin.
Eli ei vaan tärpännyt.
Kaveri jäänee myös yksilapsiseksi. Lapsi oli 2-vuotias, kun erosi ja siinä meni monta vuotta, kun auttoi ja tuki eksäänsä, joten uutta miestä ei olisi mahtunut edes kuvioihin. Nyt lapsi on 8 ja seurustelee lapsellisen miehen kanssa. Ovat päättäneet, että seurustelevat vain ja kummallakin on oma koti. Vuoroviikoin ovat omassa kodissaan lasten kanssa ja joskus tekevät koko lössillä jotain. Sitten lapsivapaina viikkoina ovat yhdessä aamusta iltaan jomman kumman kämpässä. Tämä sen takia, että kumpikin saa olla rauhassa vanhempi lapsilleen lapsiviikkoina, mutta ei tuo mikään salaisuus ole vaan matkustelevat joskus kaikki yhdessä ja usein niinä yhteisinäkin viikoina ovat jonkun illan yhdessä.