Onko kenenkään mies(ystävä) työtön tyhjätasku?
Täällä kaikki kertoo hyvin tienaavista miehistään, on taloa ja autoa, ulkomaanmatkoja......
Minun miesystävä on työtön. Rahaton. Kela ja sossu maksaa hänen vuokransa. Kaiken tämän lisäksi hän on ulkomaalainen. Ja minä rakastan häntä niin paljon!!!! En itsekään tienaa kuin 1000€/kk bruttona... mutta silti.
Ja nyt olemme suunnitelleet että menisimme naimisiin ja muuttaisimme saman katon alle. (saa onnittella;))
Onko kenelläkään muulla samanlaista luuserimiestä? (ja kyse ei siis ole etteikö miesystäväni haluaisi tehdä töitä, hän ei saa töitä edes postinjakajana, siivoojana, tms)
Kommentit (13)
oli työtön ensimmäiset vuodet Suomessa. Muutti tänne mun takia, mutta mä hänet elätin, ei saanut yhteiskunnan tukia. Tai oli hänelle sitten osaviikko duunia toisena vuonna, ja joitain yksittäisiä töitä. Sai sitten kolmantena vuonna ammattiaan vastaavan työn (hänellä oli työkokemusta ja yliopistotutkinto kotimaastaan).
Palkka ihan kiva, velkaa suu ja silmät täynnä.
Juuri 12 v oltu aviossa joista puolet yhteensä ollut työttömänänä. Eipä se me,oa haittaa. Koti on kunnossa ja lapset ruodussa. Onneksi mulla on hyvä duuni ettei tarvitse mistään pihistellä.
Mutta kyllä naisten päät kääntyy ja sängyssä hyvä.
mt-ongelmainen eläkkeelläoleva peräkammarinpoika.
Mutta mulle alkaa riittää, enkä tosiaan ota siivelle asumaan, vaikka hän tahtoisikin.
Mutta kyllä naisten päät kääntyy ja sängyssä hyvä.
Mutta nyt tienaa paljon enemään kuin mä. Saa viime kuussa enemmän netto kuin minä brutto ( eikä ollut lomarahaa tuossa). Ja mun palkka on hiukan yli suomalaisen keskipalkan.
jokusen vuoden ennen kuin löysi uuden duunin.
Mistä ihmeestä osalle av-mammoista on vääntynyt päähän työtön = luuseri?!?!
Ei kuitenkaan länsimaasta. Mies työllistyi 2 kuukaudessa korkeakoulutustaan vastaavaan työhön Suomessa ja palkka on suomalaisittain todella hyvä. Tsemppiä työnhakuun ja vaikka alussa näyttäisi pahalta niin kyllä ne asiat varmaan järjestyy. Aika paljon ulkomaalaistaustaisia näkyy olevan erilaisissa hommissa.
ei viihdy pitkään missään työssä. Alkaa vittuilemaan. Sit se on entinen juoppo ja huumeitakin käyttänyt. Kuitenkin mulle ihan kiva.
Mulla oli ainainen tyhjätasku mies. Töissä kävi mutta eli aina yli varojensa. Luottokortteja/velkaa joka suuntaan ja silti aina lainasi lisää. Ei osallistunut yhteisiin kuluihin kun rahat meni luottokorttivelkojen maksuun. Onneksi nyt jo exä!
elatusmaksuja lapsestaan. Onneksi miehen vanhemmat on rikkaita ja asumme heidän omistamassaan asunnossa ja auttaat muutenkin paljon.
on työtön eikä saa edes kelalta tai soskusta rahaa. Vuokrat on maksamatta (saa kai kohta häädön) ja ruuat hakee leipäjonosta. On ihan suomalainen. Ja minä rakastan häntä aivan äärettömän paljon ja haluaisin muuttaa hänen kanssaan yhteen, mutta mies ei halua, koska ei halua mulle työtöntä luuserimiestä =) Minä en voi miestä elättää koska tienaan juuri ja juuri sen verran että elätän itseni ja lapseni. Toki jos asuimisimme yhdessä, niin omaa vyötä kiristämällä saisin miehellekin jotain särvintä. Mutta valitettavasti miehen vuokraan mulla ei ole varaa, vaikka haluaisin.