Psyykatkaa multa koirakuume pois!!!!
Mies ei lämpene ajatukselle koirasta ja näinollen se ja sen pentuaika jäisi varmasti aika pitkälti harteilleni. Taloudessa kaksi tarhaikäistä lasta, vilinää tosiaan riittää muutenkin. työskentelen kotoa käsin eli sinänsä koiran ei esim. tarvitsisi olla paljon yksin, asumme maalla ja lääniä löytyy. Lisäksi harrastamme paljon urheilua eli liikuntaa se saisi lenkkeilyn ohessa myös loistavasti... mutta, jos mies sanoo, että ei.. sanokaa nyt, että koiran kanssa elämä voi olla hankalaa/rasittavaa/ikävää...
Kommentit (5)
selviät ihan varmasti yhden koiran pentuajasta tuolla kapasiteetilla!
t. juuri keskikokoisen koiran 6 pennun pentueen 10 viikkoisiksi 65 neliön talossa kasvattanut työssäkäynyt äiti, siihen lisäksi 2 omaa koiraa joista toinen pentu vielä sekin. Selvisin.
ongelma on vaan toi miehen jyrkkä kanta... Seppo Turusen kommentit asiallisia, mutta ei vaikuta mun koirakuumeeseen.
ap
Jaa miksikö... Turhia ristiriitoja siitä kuitenkin tulee, jos kaikki ei ole hommassa mukana. Miettikää jotain muuta paijattavaa, lapset tykkää vaikka jonkin jyrsijän hoidosta, ja itsekin siitä selviät paljon helpommalla. Koira vaatii paljon enemmän.
Mä en ainakaan voi suositella. Itse tein tuon mokan ja otin aikoinaan koiranpennun. Huh. En enää koskaan ota. Onhan ne ihania ja sitä niin kuvittelee, että siinähän se menee. Mutta kun ei se siinä vaan mene. Kauheesti hommaa, ottaa päähän koko aika jne...
Varsinkin jos mies ei ole laisinkaan innostunut, niin ei tosiaan kannata lähteä tuohon koirahommaan ollenkaan.
En mä osaa selittää sitä sen paremmin tai saada sulta koirakuumetta pois. Ei multakaan kukaan saanut. Mutta enää ei kyllä taatusti koirakuumetta mulle tule :)
juuri niin rasittavaa, kuin miehesi sinulle yrittää järkevästi selittää.
Auttaako seuraava linkki yhtään hillitsemään hoitoviettiä?
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/El%C3%A4infysiologi+tuomitsee+koirie…