Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta ihmistä olet blokannut FB:n newsfeedistä ja miksi?

Vierailija
19.06.2011 |

Minä

- kiihkouskovaisen

- älyllisesti tyhmän megapäivittäjän

- hormonihöyryäidin (kaikki päivitykset "iiihhhanaa meidän pikkurinsessa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- useita työkavereita joiden päivitykset eivät vaan kiinnosta

- pari entistä koulukaveria joilla koko ajan jotain pelipäivityksiä tai muuten sellaista juttua ettei kiinnosta

- entinen koulukaveri jolla seinä täynnä jotain typeriä testituloksia

jne...

Tuntuu että useamman päivitykset mulla on piilossa kuin näkyy ;) Aika herkästi laitan piiloon jos ei kiinnosta.

Vierailija
2/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pelkkiä provoja päivittävä persuääliö (sukulainen)

- pelkästää kroatiaksi päivittävä mega-aktiivi

- yksi muuten vaan idiootti, olen tainnut poistaa hänet jo kokonaankin

- yksi superlinkittäjä

Sitten on niitä, joilta olen haidannut oman seinäni kokonaan, osa ym. ihmisistä kuuluu myös siihen ryhmään, mutta muuten lähes kaikki sukulaiset ja sellaiset, jotka ovat pyytäneet frendiksi vain yhden tai kahden tapaamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat kännipäivitykset kävi ärsyttämään. Molemmissa tapauksissa kyseessä nainen ja äiti.

Vierailija
4/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Megapäivittäjän: Ihqqqq, koulu loppu ja lisää tämä seinällesi, jos rakastat koko maailmaa ja nimesi alkaa kirjaimella

- Pari ihmistä, joista en halua tietää mitään

- Yli kolmekymppisen ikuisista kännisekoiluistaan tilittävän tyypin

Vierailija
5/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin blokata eräään kaverin pelipäivitykset. Voiko niin tehdä, että ei näe niitä pelihommia, mutta tavalliset päivitykset kyllä?

Vierailija
6/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sellaisen oikeaan yläreunaan ja se antaa vaihtoehdoksi blokata kaikki julkaiut x-sovellukselta.

mutta haluaisin blokata eräään kaverin pelipäivitykset. Voiko niin tehdä, että ei näe niitä pelihommia, mutta tavalliset päivitykset kyllä?

Vierailija
7/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kaikista helpointa poistaa kokonaan kavelistalta semmoset joiden jutut ei kiinnosta tms...mun mielestä ainakin

Vierailija
8/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sellaisen oikeaan yläreunaan ja se antaa vaihtoehdoksi blokata kaikki julkaiut x-sovellukselta.

Vierailija
9/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei omia päivityksiä, vaan kaivoi melkein joka päivälle jonkun uuden pelin. Niitä peli-ilmoja alkoi sitten sataa saman tien tuutin täydeltä. Oli helpompaa blokata koko ihminen etusivulta, kuin jatkuvasti blokkailla löytämiään pelejä.

Vierailija
10/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yhden pariskunnan joka tekee monta kertaa päivässä kainelaisia hanipuppelikulstikukkeli-päivityksiä. lisäksi toinen näistä päivittää jatkuvasti kuinka ihanaa oli taas käydä aamu-uinnilla/vesijumpassa/jumpassa ja toinen päivittää monta kertaa päivässä "hauskoja" aforismeja

-yhden himoliikkujan jonka päivitykset koskevat sitä montako kilometriä on juossut, kauanko jumpannut jne. evvkm jonkun toisen liikuntamäärät.

-yhden jolta tuli vaan pelipäivityksiä ja kuinka ihana heidän pikku mussukkansa on.

Vierailija
11/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän markkinoi omaa yritystään. Evvk.

Vierailija
12/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kaikista helpointa poistaa kokonaan kavelistalta semmoset joiden jutut ei kiinnosta tms...mun mielestä ainakin

Vierailija
13/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syö ulkona aamupalan, lounaan, kahvin, päivällisen, viinin, oluen.... Asuu ulkomailla, joten kaikki paikat ovat itselleni täysin vieraita.

Harkinnassa on yhden himotyömatkaajan, jonka päivitykset ovat lähinnä listauksia lentokentistä tai valokuvia paikallisista oluista.

Vierailija
14/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten on nää yhteiset tutut, joiden kanssa voisi käydä vaikeaksi/tulla kiusallisia tilanteita. Tämäkin on koettu.

Vierailija
15/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteitaan, lastenvaatteita, milloin mitäkin rojua + oriflamea. en vaan tykkää että kavereilla yritetään rahastaa.

Vierailija
16/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on amerikkalainen himouskovainen, joka päivittää hirveää tekopyhää jeesuskrääsää linkkeineen monta kertaa päivässä. En blokkaa täysin, koska on sukulainen.

Toinen on ex-työkaveri, joka rrrakastaa lapsiaan julkisesti (sanookohan se koskaan sitä lapsilleen?) ja kierrättää jokaisen mahdollisen kiertokirjeen.

Vierailija
17/17 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaa koulukaveria, joiden kanssa en ole ollut tekemisissä 15 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän