Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Venezuela matkailukohteena?
19.06.2011 |
Heip, onko kenelläkään kokemusta lasten kanssa Venezuealassa matkailusta? Lento olisi Caracasiin, mikä on kuulemma ikävä paikka, joten jatkamme todennäköisesti Isla Margaritalle (?).
Onko kellään kokemuksia ko. paikasta?
Kommentit (2)
Caracasiin ei välttämättä jäädä edes päiväksi vaan mahdollisesti jatketaan saman tien sinne Islalle. Olen kanssa kuullut, ettei Caracas oikeasti ole mikään kiva paikka.
Isla kuulostaa sen sijaan hyvältä :)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja Caracas ei todellakaan ole mikään lapsikohde.
Saavuttiin illalla, vaihdettin rahaa sen verran että päästiin hotelliin. Paikallisbussilla mentiin keskustaan ja sieltä hypättiin taksiin.
Illalla mentiin kävelee, ihan ok.
Päivällä kierrettiin kaupunkia ja oikeesti pelotti. Mun yritettiin ryöstää, itse en huomannut koko juttua, mutta paikalliset huomas ja nosti metelin ja varas lähti karkuun. Köyhää ja ankeeta oli, tuli ihan Tallinna aikoinaan mieleen.
Tosi mukavia ihmiset, mutta ilman espanjan alkeita voi kanssakäyminen olla tosi hankalaa.
Lähdettin bussilla kiertelee ja oltiin viikko Islalla, tosi kiva paikka !!! ja kunnon turistirysä.
Olis voinut periaatteessa vaikka mennä uudestaan, ainakin sinne Islalle. Aika paljon seuramatkanjärjestävät tekivät sinne heti sen jälkeen paketteja, mutta ne lopetettiin. Luultavasti ihmiset eivät tykänneet.