Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisultrasta

Vierailija
19.06.2011 |

Löytyykö näin yömyöhään ketään, jolla on kokemuksia varhaisultrasta (siis n. 6+ raskausviikolla) pääkaupunkiseudulla tai Uudellamaalla? Missä olette käyneet yksityisellä ja mihin hintaan?

Järkytyin, kun ensin luin jostain keskustelusta, että hinta pyörii muutaman kympin tienoilla mutta nyt pariin paikkaan soitettuani kävi ilmi, että tutkimus maksaa lääkäristä riippuen n. 200€! Pääsiskö jossain vähän edullisemmin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Väestöliitossa ultrassa, maksoi n 100 euroa kun Kelakorvauksen sain siinä samalla.

Sitten kävin normaalissa ultrassa vkolla 11.

5 vkoa sen jälkeen mulla oli neuvola ja pienellä dobberilla ei sydänääniä kuulunut ja mä olin ihan paniikissa. Neuvolan täti laittoi lähetteen, vakuutti ettei mitään hätää ole, mutta mä vaan tärisin ja olin peloissaan. 6 v lapsettomuushoidot takana.

Naisten klinikalle kun tulin mun piti ekaks mennä juttelee sairaanhoitajan kanssa, kun lääkäreille oli niin pitkä jono ja mä en tehnyt muuta kuin itkin. En saanut edes nimeä sanottua, annoin vaan lähetteen ja henkkarit. No, yllättäen pääsinkin suoraan lääkärille. Mies kertoi että lääkäri oli yrittänyt sanoa mulle rauhotu nyt, kaikki kunnossa, mutta mä vaan itkin ja itkin.

Lopulta ultras ja kaikki oli kunnossa. Lapsi oli vaan tavallista energisempi jo vatsassa, vauhti ei ole hiljentynyt vieläkään.

Jälkikäteen kuulin ettei todellakaan ultrata tälläisessä tilanteessa koska ei ollut vuotoa jne jne, mutta mun henkinen tila oli niin vakava ettei kukaan voinut mun itkua katsoa.

Tulipahan kerrankin saatua kunnon palvelua !

Soita Diagoriin ja varaa aika. Neuvolatädeillä on paljon duunia ja saat tosta vielä kelakorvaukset.

Vierailija
22/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni maksoi jotain satasen luokkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin terveydenhoitajalle että alavatsassa tuntuu kiristävää tunnetta ja kipua niin pääsin ultraan ja ihan hyvä että kävin sillä viikkoja oli 12+6 :)

Vierailija
24/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultran tekijänä sain varmistuksen tästä, että ihmiset huijaavat päästäkseen ultraan aikaisemmin ilmaiseksi. Ihan vaan tiedoksi kaikille, että utra-ajat ovat julkisella puolella todella kortilla. Eli joku toinen ei pääse parhaaseen mahdolliseen aikaan ultraan, koska ajat ovat loppu teidän huijaajien takia. Jos haluatte käydä ultrassa ennen, niin maksakaa vaan kiltisti se ultra yksityisellä!

Terveisin ultraaja

Vierailija
25/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran ei ole niin rahasta kiinni älä ala keksii satuja. Valitse vaihtoehdoista halvin, varaa aika ja mene sinne. Kun varaat ajan muista tarkistaa hinta.

Jos sulla ei ole ollut kunnon vuotoja, eiköhän siellä kaikki hyvin ole.

Mun neuvolatäti just kertoi hänen yli 30 v uransa aikana on tapahtunut hyvin vähän yllätyksiä ekassa ultrassa. Jos vauvalla on jotain vikaa kyllä se kroppa sen kertoo ja pukkaa pois.

Vierailija
26/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraan julkiselle, kun tiputteli viikot 5-7 (tämä siis Turussa). Kävin sitten Mehiläisessä viikolla 8 ultrassa, ja siellä täti sanoi että jos tuossa vaiheessa ultrassa näkyy alkio, jonka koko vastaa viikkoja, ja syke näkyy, on ERITTÄIN epätodennäköistä että menee enää kesken. Nyt tämä koeputkitytteli on jo 4 kk vanha ja kaikki meni siis hyvin.

Vierailija
27/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikki! Jatkan alle 200 euron yksityisen bongausta. Jotenkin kun kaikki raskausoireet tuntuu olevan suhteellisen normaaleja ja voisin ihan hyvin muutaman kympin pulittaa tutkimuksesta, niin etsin sen paikan, jossa sen hintaluokan ultraus toteutuisi. Hyvä tietää, että sellaisia ehkä on siis olemassa! (Ja jos ei onnistu, odotan viikkoon 12.)

Ap

Vierailija
28/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraan julkiselle, kun tiputteli viikot 5-7 (tämä siis Turussa). Kävin sitten Mehiläisessä viikolla 8 ultrassa, ja siellä täti sanoi että jos tuossa vaiheessa ultrassa näkyy alkio, jonka koko vastaa viikkoja, ja syke näkyy, on ERITTÄIN epätodennäköistä että menee enää kesken. Nyt tämä koeputkitytteli on jo 4 kk vanha ja kaikki meni siis hyvin.

Me oltiin NKL:llä IVF:ssä ja ihan normaaleihin prosesseihin siellä kuului ultra viikolla 7. Siinä tarkistettiin, että kohdussa on elävä alkio ja kaikki on kunnossa. Ei tarvinnu olla mitään häikkää eikä muuta, vaan kaikki verikokeessa plussanneet menevät ultraan. Ja tämä siis vuonna 2009.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi