Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää olla kunnianhimoinen?

Vierailija
19.06.2011 |

En vain ole ja sain kamalat haukut sen vuoksi työkkäristä.

Mikä ihmeen ylistettävä ominaisuus tuo muka olisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkkäri puuttuu sun kunnianhimoihisi, niin haiskahtaa vähn siltä, että sä käsität kunnianhimoksi jotain ihan muuta kuin mitä sillä yleensä tarkoitetaan.

Vierailija
2/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kykyjä siihen ei olisikaan.

Pelottavan esimerkin olemme juuri saaneet nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitataan rahassa, katsos.

Sä tulet kalliiksi yhteiskunnalle, jos kapinoit systeemiä vastaan ja kuljet omia polkujasi.

t. toinen, jolla kunnianhimoisuus ei ole ykkösenä tavoiteominaisuuksien listalla

Vierailija
4/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnianhimoinen. Minulle riittää, että on ihan tavallinen, rutiineja täynnä oleva työ, ja vapaa-ajalla olen ihan tyytyväinen siihen että hoidan kotia ja perheen, en kaipaa mitään itseni kehittämistä.

Työttömänä minäkin hämmästelin työvoimatoimiston asennetta. Silloin minun oli pakko olla vähän kekseliäs saadakseni töitä, ja työvoimaneuvoja oli siitä niin innoissaan, että ehdotteli yliopisto-opintoja ja muita, koska "sinusta olisi siihen". Minusta tuollainen asenne on outo ja loukkaavakin; jos minä haluan pitää riman matalalla enkä todellakaan kaipaa sitä että saan työskennellä koko ajan kykyjeni äärirajalla, niin mitä pahaa siinä on? Tässä yhteiskunnassa tarvitaan niitäkin, jotka sitoutuu vaatimattomaankin työhön ja on siinä onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän