Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselen kämppiä, valmistaudun eroon...

Vierailija
18.06.2011 |

350 000€ näyttää olevan minimi, jolla saan meille (minä+lapsi) hyvän asunnon, eli juuri kun olen saanut lainasumman lyhennettyä 50 000 euroon, voinkin taas nostaa sen 100 000:een - vähintään.

Mutta ei kai kannata tehdä muuta kuin ostaa kerralla kunnon kämppä, jossa aikoo viihtyä pitkään, vai mitä?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yh voi tyytyä muuhun kuin isoon omakotitaloon Espoossa tai kivaan kolmioon Helsingin ytimessä.

Vierailija
2/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täältä Tampereelta ainakin saa alle 100th€ kaksion tai kolmionkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tietysti rajoittaa tarjontaa tosi paljon - sopivan kokoisia asuntoja ei ole montaa tarjolla.

Ajattelen niin, että kun ero tulee olemaan lapselle aivan kamala järkytys (niin hirveä, etten pysty vielä edes käsittämään), en haluaisi vielä pakottaa vaihtamaan kouluakin. Mies taas pystyy kevyesti lunastamaan tämän nykyisen asuntomme itselleen ja tämän käypä hinta lienee n. 500 000€.

Vierailija
4/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pokaan ton sun exän :-)

Vierailija
5/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todellakin, olisi parasta pysyä lähellä vanhaa kotia. Ei 100000e lainaa ole mikään mahdoton yhdelle hengelle jos vaan tulot ovat riittävän hyvät.

Mieluummin tinkisin asunnon koosta kuin hyvästä asuinalueesta. Lapset pärjäävät pienemmissä neliöissä, mutta tulisivat kaipaamaan kavereitaan vieraalla alueella.

Vierailija
6/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on kuin roskaa, mutta on latentti homo ja tekee koko ajan töitä. Mahtava saalis!

Vierailija
7/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on kuin roskaa, mutta on latentti homo ja tekee koko ajan töitä. Mahtava saalis!

Minun unelmamies. Itse etsin kämppää, koska mies on seksihullu despootti, ja ilmeisesti kuulovammainen, koska karjuu koko ajan kuin perseelle ammuttu karhu. On myös töissä aina, mutta sekään ei ole minulle tarpeeksi. Vaihdetaanko?

Vierailija
8/8 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmamies. Itse etsin kämppää, koska mies on seksihullu despootti, ja ilmeisesti kuulovammainen, koska karjuu koko ajan kuin perseelle ammuttu karhu. On myös töissä aina, mutta sekään ei ole minulle tarpeeksi. Vaihdetaanko?

...mutta ei kiitos :-) Toi karjuminen ei oikein kuulosta kivalta, seksi kyllä kelpaisi (jos on hyvää).

Ja edelliselle: yhtäkään alle 280 000€ asuntoa ei ainakaan juuri nyt ole edes tarjolla -enkä kyllä edes harkitsisi mitään läävää...