Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan liittyy kukkahattu-ryhmiin Facebookissa?! Siis "Juhannus ilman känniä" tms.

Vierailija
18.06.2011 |

Mitä sillä halutaan viestittää? Että ollaan parempia äitejä ja huolehditaan lapsista oikein oikein hyvin, paremmin kuin muut?

Aika paapovaa mun mielestä. Ja ei: en aio kännätä lapseni edessä juhannuksena, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi siitä Facebookissa mainostaa!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki odottavat/alle 1 v vauvan äidit.

No onpa vaikeaa arvata miksi ei jussina känniä vedä..aika moni liittyneistä muulloin on jussina perskännissä :D

Vierailija
2/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi? Kai minun tapani viettää juhannusta on ihan yhtä hyväksyttävä kuin kännäämisvaihtoehto? (Ja ei, en juo yleensäkään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää vaikka tankkiautollisen viinaa ja lähteä baariin, mutta ei ole tarvetta.

Vierailija
4/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lässynlää pläälää väsyttää ja elämä on vaikeaa, kopioi tämä statukseesi jos olet äiti ja ylpeä siitä!" tms.

Lopettakaa.

Vierailija
5/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavutus olla raittiina. Juuri epäilen, ettei kovin usein muulloin sitten olla. Mun mainos: Mulle raittius on jokapäiväistä.

Vierailija
6/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinan ja itsekurin kanssa. Kun ei ole ongelmaa, on helppo valita että on selvinpäin juhannuksena.

Muina päivinä voikin olla kännissä jos tahtoo.

Vierailija
7/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vanhemmat kyllä hieman ottavat skumppaa ja katsovat juhannuskokkoa rentoutuen yhdessä. Ei siis mitään känniä, mutta ei myöskään tipatonta, kerta harvoin tällaista yhteistä aikaa suodaan. Toivottavasti vain ilmat suosivat!

Vierailija
8/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi? Kai minun tapani viettää juhannusta on ihan yhtä hyväksyttävä kuin kännäämisvaihtoehto? (Ja ei, en juo yleensäkään)

Kyse ei ole siitä, etteikö kännitön juhannus (etenkin lapsiperheissä) olisi hyvä juttu vaan siitä, että miksi sitä pitää FB:ssä mainostaa?!

ap

Vierailija
9/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona.

Vierailija
10/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mämmiä oli oma valintani.

Vierailija
11/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei ole mitään tarvetta julistaa netissä omalla nimellä jotain asiaa. Eikä kiinnosta vähääkään mitä mieltä kukakin on.

Vierailija
12/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttamaan tärkeistä asioista. Ja toivottavasti antamaan ajattelemisen auhetta niille, jota esim. tässä tapauksessa aikovat ottaa vaikkapa lasten seurassa.

Itse en juo koskaan ja liityin silti ryhmään.

Vierailija
13/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttamaan tärkeistä asioista. Ja toivottavasti antamaan ajattelemisen auhetta niille, jota esim. tässä tapauksessa aikovat ottaa vaikkapa lasten seurassa. Itse en juo koskaan ja liityin silti ryhmään.

En usko. Ihmiset juovat jos tahtovat, tai ovat juomatta. Ei siihen yksi fb-ryhmä paljoa vaikuta.

Vierailija
14/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, etteikö kännitön juhannus (etenkin lapsiperheissä) olisi hyvä juttu vaan siitä, että miksi sitä pitää FB:ssä mainostaa?!

ap

tarkoitus ottaa tänä(kään) juhannuksena mitään alkoholia. Kuten ei aina otettu edes ennen lapsen syntymääkään. Minusta olisi kuitenkin jotenkin outoa liittyä tuollaiseen ryhmään, sillä se tuntuisi ihan siltä kuin julistaisin, että siinä on jotain erityistä. Ihan kuin ilmoittaisin, että en aio syödä tänä juhannuksena makkaraa.

Mutta kukin tavallaan, onhan noita ryhmiä paljon muitakin, jotka eivät vetoa itseeni ja saa ollakin.

Vierailija
15/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttamaan tärkeistä asioista. Ja toivottavasti antamaan ajattelemisen auhetta niille, jota esim. tässä tapauksessa aikovat ottaa vaikkapa lasten seurassa.

Itse en juo koskaan ja liityin silti ryhmään.

Ei minun ystävissäni ole ketään, joka oikeasti olisi niin törppö että vetäisi kännit lapsen läsnäollessa. Se, että liittyisin kyseiseen ryhmään tuntuisi vain lähinnä paapomiselta. Eri asia tietty silloin, jos tietää että kaikki ystävät eivät välttämättä asiaa ajattele. Toisaalta uskoisin, että silloin voisi löytyä tehokkaampiakin vaikutuskeinoja. Vaikka niinku suora jutustelu noin alkuunsa.

ap

Vierailija
16/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti menee tuo asia eteenpäin, kun moni tykkää.

Voi sinua ap, älä noin pienestä lauantai-iltaa pilaa. Anna meidän vaan retostella sillä selvällä juhannuksella ;)

Vierailija
17/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vaate jos joku ei aio kännätä juhannuksena? Onko teillä joku ongelma alkoholin kanssa? Soimaako omatunto vai mitä?

Vierailija
18/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä itsellänikin kävi mielessä että miksiköhän kaverini haluaa nimenomaan fb-kavereilleen korostaa ettei aio juoda juhannuksena. Minulle olisi ollut helpompi ymmärtää jos hän olisi vaikka ilmoittanut antaneensa rahaa päihdetyöhön tai kertonut muuten vain tervehenkisistä juhannussuunnitelmistaan, mutta nyt tuli outo olo kuin hän haluaisi vihjailla meille jotain mitä ei kuitenkaan halua suoraan sanoa. Hänen fb-päivityksensä kun ei kuitenkaan ole mikään julkinen mediatapahtuma vaan ainoastaan viesti meille, hänen fb-kavereilleen.

Vierailija
19/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat joko raskaana tai töissä.

Vierailija
20/60 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan ylipäänsä roikkuu koko FB:ssä??!

Vaikka et innostukaan, muut saavat innostua. Itselleni se on hyvä väylä yhteydenpitoon, töissäkin tarpeellinen väline.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi