Helkkari että ärsyttää (naapurin äiti huijasi)
Naapurin äiti (terkkuja vaan sulle jos tunnistat itsesi) keräsi lastenvaatteita johonkin vaatekeräykseen, en muista menikö vaatteet venäjälle vai vähävaraisille perheille..no minäkin annoin vaatteita hänelle tähän keräykseen vietäväksi kun asiaa puistossa mainosti. Sen jälkeen olen huomannut hänen nuoremmalla lapsellaan, joka käyttää juuri sitä kokoa mitä laitoin keräykseen, ihan samanlaisia vaatteita kuin ne keräykseen laittamani. Joo toki näitä peruslastenvaatteita voi hänelläkin olla samanlaisia mutta kun ne ilmestyivät hänen lapselleen heti keräyksen jälkeen ja yhden paidan aivan varmasti tunnistin meidän lapsen vaatteeksi koska siihen sienikuvioiseen paitaan tuli reikä jonka paikkasin silityskuvasienellä..ja hänen lapsellaan oli sama sieni saman paidan helmassa. Mainitsin asiasta toiselle naapurille joka kertoi että oli nähnyt tämän vaatekeräystä tehneen naapurin tyttärellä parkkipaikalla juhlamekon jonka hän oli keräykseen laittanut, tunnisti mekon koska oli sen alunperin itse omalle lapselleen tehnyt..musta ihan helvetin törkeää..miehelle sanoin asiasta mutta hän vaan kohautti olkapäitään ja sanoi että eikö se ole pääasia että menevät käyttöön, no joo mutta ei ole minusta oikein kerätä muilta vaatteita keräykseen ja sitten napata itse parhaita päältä! Ja siis kyseessä on hyvätuloinen perhe.
Kommentit (23)
Just tän takia inhoan naisia, vaikka oon itekin sellainen.
Ensinnäkin se, että joku tekee noin moukkamaisesti ja sitten täällä kehotetaan "piikittelemään" ja "piilovittuilemaan".
Tyypillistä.
Ostin pojalleni kasasta vaatteita koska olivat sopivaa kokoa. Hinnat oli 3-6€ eli olisko pitänyt olla ostamatta...? Pitääkin kysyä kaverilta ärsyttääkö se että meidän Pekka pitää Oskun vanhaa paitaa...
loistava idea.