Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärintodistus allergioista

Vierailija
18.06.2011 |

Ollaan lähdössä ulkomaille.

Lentojen ruokailua varten ja mahdollista sairastumista varten on otettava lääkärintodistus mukaan.

Mutta käykö suomenkielinen?

Lähtö on jo ensi viikolla, miten ehtii saada engl kielisen, jos tällainen tarvitaan (tuli nyt vasta mieleen).

Entäs reseptit? Nehän on suomeksi kaikki. Kelpaako ne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan vaan ihan tavalliset reseptit mukaan, kun on lääke, joka pitää viedä matkustamoon. Ei kuulemma itsellään ole ollut mitään ongelmia.

Mutta mihin tarvitset lentojen ruokailua varten lääkärintodistusta? Vai oletko ottamassa omat eväät mukaan koneeseen ja menee yli nesterajoituksen? Muutenhan lentoyhtiöltä voi pyytää erikoisruoista minkä haluaa ilman mitään todistuksia. Jos taas sopivaa ei valmiiksi ole, ei minun kokemukseni mukaan lentoyhtiö sellaista hanki vaikka olisi mitä todistuksia. Ja kuivia eväitä saa ainakin Euroopan sisällä kuljettaa ihan vapaasti koneessa, johonkin kauemmas saattaa olla jotain rajoituksia.

Eikä mulle ole tullut mieleen, että ulkomaille tarvitsisi todistusta allergioista lääkäriin. Jos jotain tulee, niin eiköhän riitä että sitten kertoo tai on itse tehty lappu, jossa informoidaan asiasta.

Millainen allergia sulla/lapsellasi on? Ja kuinka vakava? Jos on riski anafylaksiasta, niin netistä löytyy valmiita lomakkeita, joita voi tulostaa ja laittaa vaikka rahapussiin, josta selviää asia, jos jotain sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän