Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja kotiin?

Vierailija
17.06.2011 |

Kaupunki tarjoaa päivähoitovaihtoehtona lapsillemme kotiin hoitajaa. Käytännössä tarkoittaa sitä että päästämme tuntemattoman ihmisen kotiimme, kustannamme ruuat itse ja maksamme hoidosta. Olisitko sinä valmis tällaiseen ratkaisuun? Vaihtoehdoksi on annettu ryhmis, joka sijaitsee 10km päässä kodistamme (eikä perheessä ole kuin yksi auto joka on miehen käytössä, miehen työaika alkaa klo 07 aamulla).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän niitä hoitajia vanhusten luonakin ym. Pakko on luottaa, jos sitä tarkoitit. Jos lähistöllä on kerhoja, pph voi viedä osan lapsista välillä kerhoonkin. En vain ymmärrä, miksi ruoat pitäisi kustantaa itse, eihän niitä makseta muutoinkaan erikseen. Jos lähistöllä on päiväkotia tms. niin ainahan voi tingata muutakin vaihtoehtoa. Ryhmis myös ok. Entäpä jos ostaisitte toisen halpisauton?

Vierailija
2/4 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei menekään jakeluun minkä vuoksi meidän täytyy itse maksaa/hankkia ruokatarpeet hoitajalle, kun normaalistihan pph:t saavat jotain kulukorvauksia tms. "ruokarahaa"! Ja toinen auto meillä varmasti olisikin jos olisi varaa pitää sellaista. Lähialueen päiväkodit, ryhmikset ja perhepäivähoitajien paikat täynnä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika ihanteelliselta ettei tarvitsisi lähteä lapsia viemään mihinkään,mutta kuitenkin tuntuisi oudolta päästää vieras ihminen "elelemään" omaan kotiin...

Vierailija
4/4 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osta auto ennen kun ruokaa omille lapsille.

Haloo!!! Voisko ihanteellisempaa ratkaisua olla, kun hoitaja kotiin? Miksi et häneen luottaisi?

Kun olin pieni, meillä oli hoitaja tällä tavalla kotona. Äiti sai vieläpä ihan itse valita hoitajan. Meillä on myös nyt hoitaja kotona kuopukselle parina päivänä viikossa, tosin ihan kokonaan omasta pussista.