Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISO MOI! Oon juonu...

Vierailija
17.06.2011 |

kaljan ja kaks lasia viintä. Kohta pitäisi lähteä kaupungille. Yllättävän huppelissa olen, kuuntelen Beynoncea ja silleen. :)

Nauttikaapa illasta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla tuo määrä ei vaikuttaisi mitenkää päin.

Vierailija
2/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan yleensä, mä en ny tajuu... :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari olutta alla.. Kohta miehen kanssa KOLMEEN vuoteen lähdetään kahdestaan kaupungille parille (kolmelle, neljällee...) :) oluelle..

Onko muilla pareilla näin pitkää väliä kun lähtevät bailaamaan keskenään?

ps ihana fiilis!!! Ihan kuin nuorena ennen :)

IHANAA ILTAA KAIKILLE!!

Vierailija
5/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista juoda riittävästi nestettä yöllä,ettei aamulla ole sitten pää pipi!

Vierailija
6/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari olutta alla.. Kohta miehen kanssa KOLMEEN vuoteen lähdetään kahdestaan kaupungille parille (kolmelle, neljällee...) :) oluelle.. Onko muilla pareilla näin pitkää väliä kun lähtevät bailaamaan keskenään? ps ihana fiilis!!! Ihan kuin nuorena ennen :) IHANAA ILTAA KAIKILLE!!

on pitkiä välejä,ei olla nyt kahteen vuoteen käyty,ja en usko että päästäänkä pitkään aikaan vielä mihkään,kun ei ole mummilat halukkaita auttamaan lastenhoidossa, eikä lapsenlikkoja ole saatavilla. :( mutta mukavaa iltaa teillekkin! :)

Vierailija
7/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari olutta alla.. Kohta miehen kanssa KOLMEEN vuoteen lähdetään kahdestaan kaupungille parille (kolmelle, neljällee...) :) oluelle..

Onko muilla pareilla näin pitkää väliä kun lähtevät bailaamaan keskenään?

ps ihana fiilis!!! Ihan kuin nuorena ennen :)

IHANAA ILTAA KAIKILLE!!

Ihanaa, sä olet kans ihan fiiliksissäs! :) Teillekin tulee salettiin hauska ilta. Mä olen ihan yh, että ei mitään paria (ellei sitten parinmuodostusta, heh hoh heh hoh) tiedossa... :p

ap

Vierailija
8/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. Tosin ei se tule mieleen enää yöllä, jollen nyt sitten laita tuopposta vettä yöpöydälle. Minkä teen. Kiitän sua aamulla VÄHÄN vähemmän huonosta olosta. :)

Vierailija
9/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häippäsen jo kohta unille :)

Vierailija
10/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitonen kiittää ja toivottaa oikein ihanaa iltaa teille muillekin..

Tiiättekö, että ihan jännittää lähteä tonne kaupungille :) Huh...

-5-

Vierailija
11/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sullekkin tulee mukava ilta, usko pois!

Vai parinmuodostusta.. ;) Muute, yksinkö sä meet kaupungille, vai onko sulla joku kamu mukana?

-5-

Vierailija
12/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. Tosin ei se tule mieleen enää yöllä, jollen nyt sitten laita tuopposta vettä yöpöydälle. Minkä teen. Kiitän sua aamulla VÄHÄN vähemmän huonosta olosta. :)

kerrohan sitten oliko kivaa!

Vierailija
13/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muista mitään illan tapahtumista!

;D

Itsellä kolme kaljaa alla.

Hyvää iltaa kaikille!

Vierailija
14/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap

Minä olen 1v vauvan äiti ja "pääsin" tänään meren rantaan mökille yksin. Sauna ja pata lämpeävät juuri, ilta-aurinko on meren yllä. Aion grillata ja ottaa olutta LISÄÄ:) IHANAA! Vaikka toki vauvani on mielessä (tai siis taapero), niin ihana olla yksin täällä metsässä meren äärellä ja huomenna nuo rakkaat tulevat tänne.

Ihanaa iltaa ap! Otetaan ja nautitaan!

T: T

Vierailija
15/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. viitonen, jolla älytön mökkikuume

NAUTI illastasi! Mä varmaan vaan istuisin laiturilla / kalliolla ja katselisin, miten kaunis suomen kesä voikaan olla... * haaveilee*

Vierailija
16/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ui jotain uikkuja ja 2 joutsenta. Saunan ikkunasta näkyy myös tuo meri ja kohta menen sinne katselemaan. Tämä on kallioinen ja metsäinen saari ja tuolla rannassa on todella hiljaista, vain vesilintujen äänet illalla.

Ja av-mammat seurana:D

Vierailija
17/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ui jotain uikkuja ja 2 joutsenta. Saunan ikkunasta näkyy myös tuo meri ja kohta menen sinne katselemaan. Tämä on kallioinen ja metsäinen saari ja tuolla rannassa on todella hiljaista, vain vesilintujen äänet illalla.

Ja av-mammat seurana:D

Ihanaa.. Ja kyllä me av-mammat (ainakin osa) ollaan ihan mukavia ;)

-5-

Vierailija
18/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jännittää kun täytyy mennä bussilla keskustaan.. hupsu oon.. joo mieskin sanoi niin ja lähetti terkkuja teille mammoille!

Moi moi, toivottakaa mulle onnea matkaan..

-5-

Vierailija
19/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa kaikille mammoille:) ja sulle joka yksin oot saaressa mökillä,ihana ajatuksena mut mulla taitais tulla pupu pöksyyn. etkö sinä pelkää ihan yksin siellä? no hyvä jos et ja ihanaa kuulen oikein sen mökkisaunan puiden paukkeen kiukaassa. mekin käydään mökillä kesäisin (appivanhempien) ja ai sitä savusaunan tuoksua ja niitä ihania myöhäisen kasäillan ääniä(luonnon),voiko mitään niin rauhoittavaa ollakaan?

Vierailija
20/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa iltaa, relaa!! Hyvin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi