Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni valittaa isoista rinnoista....

Vierailija
17.06.2011 |

Eli entinen koko oli 75C, ja nyt kun olen palautunut synnytyksestä (kaikki kilot sun muut pois) minulla on koko 75D. Olen muutenkin ihan normaalikokoinen, 171cm ja 65kg...

Nyt mies muistuttaa mua että kyllä hän sitten vimpan lapsen jälkeen maksaa mulle pienennysleikkauksen! Ja että "on ne ihan kivat sun tissit, mut vähä turhan isot, sais olla C- tai B-kuppi taas..."

Voi vittjat sanon minä!! Tuntuu oikeen kivalta, valittaa saatana että on liian isot tissit!

Kyllä mullekin kelpais pienemmät, mut ei nää nykyiset mitkään ämpärit oo!

Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mies haluaa arvostella sua jostain muusta syystä, ei tuo yhden kuppikoon muutos nyt niin suuri ole... ja joka tapauksessa törkeää arvostella mitään muuttuneita mittoja synnytyksen jälkeen, koska mies on siihen yhtälailla syyllinen kun on sut raskaaksi tehnyt.

Mullakin kävi mielessä, että ei se arvostelu rinnoista ainoastaan johdu. Joko mies on itse tyytymätön itseensä, tai sitten haluaa ap:n kyllästyvän jankutukseen jotta suhteelle tulisi loppu sillä konstilla. Ettei vaan ole mies käynyt vieraissa jo?

Vierailija
22/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut ap.n alkaneen viehättää entistä enemmän myös muiden miesten silmää ja haluaa tämän ennalleen, ettei vaan kukaan tule sinua pokaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla