Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni valittaa isoista rinnoista....

Vierailija
17.06.2011 |

Eli entinen koko oli 75C, ja nyt kun olen palautunut synnytyksestä (kaikki kilot sun muut pois) minulla on koko 75D. Olen muutenkin ihan normaalikokoinen, 171cm ja 65kg...

Nyt mies muistuttaa mua että kyllä hän sitten vimpan lapsen jälkeen maksaa mulle pienennysleikkauksen! Ja että "on ne ihan kivat sun tissit, mut vähä turhan isot, sais olla C- tai B-kuppi taas..."

Voi vittjat sanon minä!! Tuntuu oikeen kivalta, valittaa saatana että on liian isot tissit!

Kyllä mullekin kelpais pienemmät, mut ei nää nykyiset mitkään ämpärit oo!

Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti muodoistasi ja anna muitten miestenkin nauttia niistä kun omasi ei osaa.(Siis ihan katselu mielessä tarkoitin).

T. 174, 64 ja D

Vierailija
2/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko juuri liiviliikkeessä mitattuna on 75DD ja mulla on todella pienet, mahtuu nyrkkini sisään ihan kevyesti. Miten joku voisi sun kokoisia tissejä pitää isoina???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo ikinä kuullutkaan että mies valittaa liian suurista tisseistä!

Onko miehellä mitat kunnossa?

Vierailija
4/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normitissit.

Vierailija
5/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä, eihän nää oo mitkään silmään pistävät perunasäkit! Kroppa näyttää vieläki sopusuhtaiselta vaikka kuppikoko suureni!

En oo mäkään ikinä kuullu miehen valittavan että naisella on liian suuret kun on ollut edessä tän kokoiset...

Noh, taidanpa sitten ainaki nauttia itse niistä, ja tyytyä siihen että muut miehet tykkää niistä! ;)

Vierailija
6/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuolaa näitten nykyisten imetystissien perään. Viimeksi vaan kutistuivat entiselleen jo viikossa kahdessa imetyksen lopettamisen jälkeen. Saishan näihin vähän bonusta kyllä jäädä palkinnoksi tästä tärkeän tehtävän suorittamisesta. ;P

Vierailija
7/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit tosiaan jonkun mies on melko lailla 10-vuotiaan tasolla...

Vierailija
8/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies.

Vierailija
9/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen 30 kiloo painavampi nyt kuin tavatessamme,niin siltikään ei sano pahaa sanaa kropastani.

rupee arvostelemaan sen munan koko,josko hiljenis.

Vierailija
10/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo ikinä kuullutkaan että mies valittaa liian suurista tisseistä!

Onko miehellä mitat kunnossa?

että onko miehellä kaikki inkkarit kanootissa?

Vierailija
11/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei oo miestä nähnytkään! Pienirintanen nainen tekee provon, korkeintaan B-kupit kirjotuksen laittaneella".

Vierailija
12/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin ekaa lastani, kuppikoko kasvoi A:sta C:hen. Ihmettelin, kun mieheni ei enää suostunut koskemaan rintoihini missään yhteydessä. Kun kysyin miksi, tämä sanoi vaan "Minä oon aina tykänny pienemmistä." Kyllä loukkasi ja suututti kovasti! Ihan niin kuin olisin jotenkin itse voinut vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan. C-kupista isommat eivät ole viehättävät.

Vierailija
14/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan. C-kupista isommat eivät ole viehättävät.

on A-kuppinen nainen.

Ja ei, ehkä ei välitä, muttei ne miehet kyllä oikeesti huomaa eroa jonkun yhden kupin välillä.

Vierailija
15/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun pointti ollut siinä, tykkääkö miehet isoista vai pienistä rinnoista, vaan siinä, että nainen on tehnyt miehen kanssa lapsen, minkä seurauksena rinnat on kasvaneet. Nainen on ollut 9 kk raskaana, synnyttänyt ja sen jälkeen imettänyt lasta ehkä vuoden ajan. On melkoisen moukkamaista alkaa valittaa liian isoista rinnoista kaiken tämän jälkeen.

Vierailija
16/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mies haluaa arvostella sua jostain muusta syystä, ei tuo yhden kuppikoon muutos nyt niin suuri ole... ja joka tapauksessa törkeää arvostella mitään muuttuneita mittoja synnytyksen jälkeen, koska mies on siihen yhtälailla syyllinen kun on sut raskaaksi tehnyt. Naisvartalo nyt vain muuttuu raskauden myötä, se on aivan luonnollista!

Ok, tiukalla treenillä voi kiloja vähentää ja kinnteyttää kroppaa, mutta miksi helvetissä pitäis olla niinkun ennen raskautta?!!!

T. A-kuppinen, jonka rinnat on nyt entistäkin pienemmät

Vierailija
17/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä, eihän nää oo mitkään silmään pistävät perunasäkit! Kroppa näyttää vieläki sopusuhtaiselta vaikka kuppikoko suureni! En oo mäkään ikinä kuullu miehen valittavan että naisella on liian suuret kun on ollut edessä tän kokoiset... Noh, taidanpa sitten ainaki nauttia itse niistä, ja tyytyä siihen että muut miehet tykkää niistä! ;)

Nautit niistö ihan itse ja kyllä ne sille miehellekin alkaa varmasti kelpaamaan, kunhan silmä tottuu.

Vierailija
18/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, en osannu arvatakkaan että provoks haukutaan...

Nojoo...siis mä sanoin sille kerran ku tisseja arvosteli, että ei sunkaa kyrpä mikään täydellinen oo, en parempaa siihen hätään keksiny.. tuumas siihen vaan että " nojoo siitähän se tuli, eli se on sun mielestä liian pieni"..Eli perus juttua...

Ei mee viikkoa ilman että se ei mieti että kutistuukohan noi tosta vielä, synnytyksestä 6 kk, imetin 3kk ja tosiaan nyt kaikki kilot poissa. Tyytyväisenä lohduttaa että "kyllä mä sen pienennyksen sitten maksan ku on vimppa muksu saatu"

Ok, jos ei piittaa isoista hölskyvistä löllyvistä niskan taakse heitettävistä rinnoista, mut ku nyt ei oo kyse sellaisista.

Ottaa niin päähän, ku mulla on kuitenki vähä sulattelemista "uuden" kropan kanssa, ku raskausarpia tuli reippaasti joka puolelle..Sitten toinen marisee asiasta joka ei mua sinänsä häirinny aluksi...

Vierailija
19/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi oli B ku tavattiin teineinä (6 vuotta sitten), ja oli siis nyt C ennen raskautta, eli raskaus ei aiheuttanu mitään järkyttävää muutosta...

Vierailija
20/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä, eihän nää oo mitkään silmään pistävät perunasäkit! Kroppa näyttää vieläki sopusuhtaiselta vaikka kuppikoko suureni! En oo mäkään ikinä kuullu miehen valittavan että naisella on liian suuret kun on ollut edessä tän kokoiset... Noh, taidanpa sitten ainaki nauttia itse niistä, ja tyytyä siihen että muut miehet tykkää niistä! ;)