Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi seksiä?

Vierailija
17.06.2011 |

Miten kauan sä voit olla ilman? Missä vaiheessa alkaa kuumottaa naapurin Esko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siinä n.12 aikaan, kun heräiltiin :)

Vierailija
2/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siinä n.12 aikaan, kun heräiltiin :)

...kauhiasti kehuskelisi työttömän elämällä. Menkää töihin tai edes toinen töihin, niin on paljon parempi yhteiskunnan kannalta. Seksiä voi harrastaa sitten illallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoriltaan vedit johtopäätöksen työttömyydestä,oletko kuullut esim vuorotyöstä ja vapaapäivistä?

Vierailija
4/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoriltaan vedit johtopäätöksen työttömyydestä,oletko kuullut esim vuorotyöstä ja vapaapäivistä?

...ja toinen työtön tuli puolustelemaan? 95% ihmisistä tekee kuitenkin säännöllistä kahdeksasta neljään duunia, mutta tietenkin juuri tässä tapauksessa kyseessä on vuorotyöläinen. Niinpä niin.

Vierailija
5/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä, missään vaiheessa ei ala kuumottaa noi 25-50vuotta vanhemmat naapurin Eskot mulla. Voin olla ilman just niin kauan kun tilanne vaatii, mutta mun ei tarvitse olla ilman päivääkään niin halutessani.

Vierailija
6/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin sellaista etten minä siitä mitään koostunut.

En tiedä miten kauan voin olla ilman, mutta helposti kyllä menee reilusti yli puoli vuotta.

Ja naapurit on kyllä sitä tasoa että tuskin alkaa kuumottaa ;)

Vierailija
7/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin suhteesta pois.

Vierailija
8/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. vuorotyöläinen

Vierailija
9/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toinen työtön tuli puolustelemaan? 95% ihmisistä tekee kuitenkin säännöllistä kahdeksasta neljään duunia, mutta tietenkin juuri tässä tapauksessa kyseessä on vuorotyöläinen. Niinpä niin.

paljon enemmän niitä vuorotyöläisiä, tehtaassa olevia, kaupankassoja, bussikuskin, rekkakuskin kokkeja jne. Ainoat 7-16.00 työläiset on mun mies ja veli. Näin niinkun lähipiiristä.

En kyllä suostu uskomaan tuota sun prosenttimäärääs.

Vierailija
10/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla ilman vaikka koko loppuelämäni. Kiitos.

Ei seksiä minulle.

Seksi on kirosana.

Vierailija
11/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt 2 kk toisella paikkakunnalla töissä ja vaan 2 kertaa käynyt kotona. Viimeksi mulla oli menkat kun kävi :P

Ja mitä muihin kuumotuksiin tulee, niin välillä ihastun ja välillä en, ihan riippumatta miehen läsnäolosta. Koskaan en ole kuitenkaan tekojen asteelle edennyt vaikak välillä kiusaus onkin ollut suuri.

Vierailija
12/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä ja mies ollaan molemmat nyt kesälomalla.

Vierailija
13/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viikolla keskellä päivää kotona -> työtön. :) ou mai gaad... Tokihan kaikki tietää, että oikea, aito työläinen ei mitään lomia ja vapaapäiviä pitele. Jos niin tekee, on luuzeri!

Vierailija
14/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en usko tuota prosenttia.

Minä käyn päivätyössä tuon ajan ulkopuolella.(7-15)

Mun mies 3- vuorotyössä ja todella monet tuttavat 2- tai 3- vuorotyössä.

Vähemmistö taitaa olla toi 8-16, ainakin meidän tuttavista.

Vierailija
15/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä edellinen kerta vuonna 2009. Kieltämättä aika usein himottaa jopa naapurin Esko, kun oma mies on pihtari.

Vierailija
16/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti taas tänä iltana. On se sen verran kivaa. :)

Naapurien ukkelit saa lähinnä oksennuksen nousemaan kurkkuun..

Vierailija
17/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muuten tänään töissä 5.05-15.40, että ei mullakaan 8-16 työ, ja huomennakin työpäivä ja 4vapaata/2vkoa on pakko olla, että ainakin osa vapaista viikolla ku vkon loppu töissä.. ja mies pitää isäkk:ta

Vierailija
18/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi on ohi. Toistaiseksi oma apu paras apu ja voihan jostain hottiksesta jotain kuvitella,

Vierailija
19/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei löydy ketään.... joo, ja yhden pysähdksen taktiikka näissä jutuissa ei kiinnosta!

Vierailija
20/24 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää peräkkäin ilman aiheuttaa jo melkoiset tuskat, sekä mulle että miehelle.

Jos oon väsynyt ilta aikaan, mies nuolee ihanasti, sit kun oon lauennut, työntyy sisääni. Ah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi