Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eihän Lintsillä pääse oikein mihinkään laitteeseen ilman huoltajaa?

Vierailija
17.06.2011 |

Jos mennään 9-vee pojan kanssa, enkä itse halua/uskalla oikein minnekään vesiratoihin sun muihin pää alaspäin härveleihin niin eihän mun ole mitään syytä ostaa itselleni ranneketta.

No, katoin sitten että mihin poika pääsisi ilman mua, niin jää 6 laitetta ja osa niistäkin voi olla pojan mielestä liian lapsellisia, esim. ketjukaruselli.

Tuntuu turhalta tulla 250 km:n päästä pelkästään lintsille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaako teidän sit edes mennä sinne?

Vierailija
22/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Menkää mieluummin vaikka Korkeasaareen.

No kannattaako teidän sit edes mennä sinne?

Tää olis vaan tällainen yllätysreissu että pakkaisin pojan junaan kertomatta minne ollaan matkalla niin mietin vaan onko kamala pettymys jos poika löytää itsensä Helsingistä eikä pääsekään Linnanmäelle? On nähnyt jotain mainoksia telkusta muttei ihan taida ymmärtää ettei pituus riitä noihin kaikkiin laitteisiin... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt vauvan ja 7-v tyttöni + hänen kaverinsa kanssa Lintsille mutta eivät he pääse kahdestaan moneenkaan laitteeseen ilman huoltajaa. Täytyy siis odotella miehen kesälomaa että toinen aikuisista on passissa vauvan kanssa.

Olen kyllä kuullut että Lintsillä on olemassa "laitekummeja", jotka kutsutaan mukaan laitteisiin jossa tarvitsisi huoltajan ja sellaista ei ole omasta takaa.

Vierailija
24/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät voi lapsen mukana pitää hauskaa ja käydä laitteissa. Ymmärrän sen jos ei pysty menemään esim. pyöriviin laitteisiin mutta muuten.

Muistan lapsuudesta "huvipuistoreissut" joissa jouduin yksin käymään parissa laitteessa joihin äiti sattui uskaltamaan päästää ja oli kyllä todella surkeaa. Ensimmäisen kerran 9.luokan luokkaretkellä pääsin kavereiden kanssa laitteisiin.

Me ollaan miehen kanssa varmaan sit todella lapsellisia vieläkin, kun haluamme kovasti päästä huvipuistoon ja meistä on kivaa, kun lapsilla on hauskaa(ikää meillä 35v. ja 39v.)

Vierailija
25/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voivat mennä niihin laitteisiin sinun puolesta... eli kannattaa varmaan mennä.

Aika lyhyt sun9v?

Vierailija
26/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät voi lapsen mukana pitää hauskaa ja käydä laitteissa. Ymmärrän sen jos ei pysty menemään esim. pyöriviin laitteisiin mutta muuten.

Muistan lapsuudesta "huvipuistoreissut" joissa jouduin yksin käymään parissa laitteessa joihin äiti sattui uskaltamaan päästää ja oli kyllä todella surkeaa. Ensimmäisen kerran 9.luokan luokkaretkellä pääsin kavereiden kanssa laitteisiin.

Me ollaan miehen kanssa varmaan sit todella lapsellisia vieläkin, kun haluamme kovasti päästä huvipuistoon ja meistä on kivaa, kun lapsilla on hauskaa(ikää meillä 35v. ja 39v.)

Mietin tässä myös muita KIVOJA vaihtoehtoja jos unohdamme tuon Lintsin kokonaan... Kivempihän pojan olis sinne mennä sitten vähän isompana jos vaikka kaveri tulisi mukaan ja saisivat tulla ja mennä keskenään miten tykkäävät ja minä olisin passissa jossain penkillä tai kiertelisin vaikka kaupungilla sen ajan. ap

Vierailija
27/27 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt sun 9v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä