Näkyykö jossain erikoisultrassa jos odottaa mustaa vauvaa?
Kommentit (60)
Sähän sen nyt tiedät... Ties vaikka tulisi kaksoset, toinen tumma ja toinen vaalea! Tuliskin 2 isiä, tasapeli!
täysin musta tai täysin valkoinen.
Mustatkin vauvat muuten syntyvät melko vaaleina. Joten vaikka ultrassa värit näkyisivätkin, niin...
mustat lapset ovat syntyessään valkoisia. Iho tummuu parin päivän sisällä.
Siis nyt on kyse pikimustista
Muilla iho on tumma vasta 3v ikäisenä.
Joillakin vaaleillimmilla, he tummuvat vasta teini-iässä
minäkin tummuin vasta teini ikäisenä. Sitä ennen olin blondi, tulikin vaaleanruskeat hiukset
Mustan ja valkoisen jälkeläinen voi olla myös joko täysin musta tai täysin valkoinen.
älä nyt tiedettä tee parista todella harvinaisesta tapauksesta
Isä on pikimusta ja äiti valkoinen. Kyllä ne kaikki kolme on tummunut väriinsä melko nopeesti, että se siitä kolmesta vuodesta.
mustat lapset ovat syntyessään valkoisia. Iho tummuu parin päivän sisällä.
Siis nyt on kyse pikimustista
Muilla iho on tumma vasta 3v ikäisenä.
Joillakin vaaleillimmilla, he tummuvat vasta teini-iässä
Toivottavasti vitsailet ap. Onko sinulla jokin syy olettaa että tuleva lapsesi on tummaihoinen? Ja toiseksi, miksi pelkäät sitä. Onko sillä ihon värillä jotain merkitystä?
Jos ap on tosissaan - ja kun ollaan palstalla niin on 50/ 50 mahdollisuus että hän on - niin kyseessä on valkoinen nainen, joka elää valkoisen miehen kanssa, mutta on pettänyt tätä mustan miehen kanssa. Jostakin meille tuntemattomasta syystä syrjähypyn kumpikin osapuoli on laiminlyönyt ehkäisyn, tai sitten on kyseessä palstalla niin yleinen "vahinkoraskaus".
Tilanne voi tietty olla toisinkin päin, eli puoliso on musta ja sivupano valkoinen.
mutta asia selittyy sillä, että miehen äiti on albiino, ja näin myös miehen mulattilapsi sai albiinogeenin ja suomalaisäidiltään valkoihoisen geenit.
Mun kaverilla on kolme mulattilasta
Isä on pikimusta ja äiti valkoinen. Kyllä ne kaikki kolme on tummunut väriinsä melko nopeesti, että se siitä kolmesta vuodesta.
mustat lapset ovat syntyessään valkoisia. Iho tummuu parin päivän sisällä. Siis nyt on kyse pikimustista Muilla iho on tumma vasta 3v ikäisenä. Joillakin vaaleillimmilla, he tummuvat vasta teini-iässä
minä tiedän hyvin yhden mulaattiperheen, ovat olleet mulaatteja jo monta sukupolvea. Lapset ovat melko vaaleita vielä taaperoiässä
Minun lapseni on puoliksi tummaihoinen ja hän on vielä aika vaalea. Hän on nyt 2-vuotias. Lultavasti hän tummuu vielä iän myötä.
näkyy ihan normiultrassa. selkeesti.
näkyy ihan normiultrassa. selkeesti.
Pitää olla ultralaite, joka näyttää väreissä...
Helvata kun kuolen nauruun just nyt:DDD
On pieni pelko sanamukaisesti perseessä...
Ja jos se pieni pelko on sananmukaisesti sinne perseeseen tuikattu, niin ei sitä kautta vauvoja synny. kyllä ne mustatkin vauvat ykköseen pitää tehdä.
xD
Ei vaan, 4D-ultrahan on tosi tarkka. Luulis näkyvän?
Aika hankala olis sanoo siitä onko tumma... Kun mulattivauvat harvemmin on mitenkään tositummia...
valitettavasti ei voi nähä, mutta lapsivedestä voi jo ennen vauvan syntymää tehdä dna testin
Jos nimittäin itse olet täysin valkoihoinen.
pakko tähän väliin todeta että sitä selviää ihmisen kaikki geneettiset ominaiduuset ihonväri mukaanlukien
Ap on saanut mustaa mulkkua!! Voi pojat :D Aviomies varmaan tykkää kun syntyy nätti ruskea nappisilmä :)