Kokemusta jeesusteiopin käytöstä syylien tappamiseen?
kokeillaan sitä seuraavaksi, jäädytys ei ole tehonnut
Kommentit (9)
mutta kädessä ei pysynyt. Onneksi apteekkitäti vinkkasi voikukan maidosta, sitä sitten päivittäin puristeltiin tytön käsisyylään ja eilen oli tyttö itse repäissyt kuivan syylän pois. Suosittelen, jos vaan löytyy vielä voikukkia :)
Vaikka pidettiin iäisyys (välillä vaihtaen).
monta vuotta siinä olleen syylän pois. Suurin ongelma oli saada teippi sen kokoiseksi, ettei syövytä tervettä ihoa, mutta kuitenkin pysyisi paikallaan. Sukat oli aika ajoin liimassa :) En nyt enää tarkkaan muista kuinka kauan kesti, mutta muutaman viikon vaati.
minä, äitini ja tyttöni on käyttänyt ja on todellakin toiminut.
teipissä itsessään ei kuulemma ole mitään ainetta joka tekee tuon taian vaan se, että se tukehduttaa syylän :)
toimisiko tuo sormissa oleviin litteisiin syyliin???
teippiä on vaan pidettä keskeytyksettö pari viikkoa, ei mitenkään nättiä.
Tosin se on lääkärin tehtävä. Nuo apteekin 'kylmentimet' eivät mihinkään auta, ei liioin jeesusteipitkään. Yksityinen lääkäri Helsingissä otti 50 jäädytyksestä ja syylät sai kyytiä!!!
Jäädytys kyllä tehoaa. Tosin se on lääkärin tehtävä. Nuo apteekin 'kylmentimet' eivät mihinkään auta, ei liioin jeesusteipitkään. Yksityinen lääkäri Helsingissä otti 50 jäädytyksestä ja syylät sai kyytiä!!!
kuin noin 50 prosenttiin syylistä meillä. Lisäksi oli monta sellaista syylää, joita lääkäri kieltäytyi jäädyttämästä koska olivat hänen mielestään hankalassa paikassa.
pojalla tuli huulen yläpuolelle kiusallinen syylä. Lääkäri kehotti syömään osterivinokaskapseleita, mutta tällä kertaa ei auttaneet. Kuusenpihkavoiteella oon joskus saanut pojalta aikaisemmin syylän pois, nyt pieneni, muttei poistunut.
Sitten kekkasin kokeilla ruokasoodaa, kun työkaveri mainosti, että se on hyvä finnien kuivattaja. Laitoin parina iltana syylän päälle ja unohdin koko asian. Pari viikkoa myöhemmin tajusin, että syylähän on kadonnut!
Onkohan kukaan muu kokeillut, vai oliko tuo vaan sattumaa`?
Ilmastointiteipillä ei aikanaan saatu toisen pojan syyliä sormesta pois...