Miksi te legginsvihaajat ette poraa ja itke täällä farkuista?
Miettikääs nyt miten ruma vaateparsi sekin on ja mistä lähtöisin! Nehän on työmiehen housut!ja todella rumat ja epänaiselliset...
Kommentit (16)
Miettikääs nyt miten ruma vaateparsi sekin on ja mistä lähtöisin! Nehän on työmiehen housut!ja todella rumat ja epänaiselliset...
ei tartte persvakoja katsella, kuten näissä leggins+lyhyt paita yhdistelmissä.
Ei farkkuvihaajia.
Ja onhan ne farkut hieman kehittyneet sieltätyömies-ajasta, tai en toki tiedä mistä ap farkkunsa ostaa.
niitä ei ole tarkoitettu lyhyiden paitojan kanssa mutta se ei ole vaateparren vika jos joku ei tiedä mitä niiden kanssa kuuluu pitää :D ei kannattais yleistää ja ottaa hernettä nenuun jos jonkun perse vilkkuu leggareissa...onhan maailma pullollaan teinejä joiden persvako vilkkuu farkuistakin itketkö sä niitä? ap
Pitkät kalsarit on aina pitkät kalsarit. Mieti sitä.
Ihanko itse keksit?
kuin se että joku laittaa päälleen jonkun nätin naisellisen tunikan ja sen kanssa farkut :D
Ihanko itse keksit?
kun aisa on niin, siellä alusvaateosastollahan ne myydäänkin :)
kuin se että joku laittaa päälleen jonkun nätin naisellisen tunikan ja sen kanssa farkut :D
pitkät kalsaritko siis pitäisi laittaa? Ja en käytä tunikoita.
Ihanko itse keksit?
niille sopii farkut hyvin!
kyllä ne paljastaa sen minkä pitkät kalsaritkin. Mä tosin näin kesäisin väljistä pellavahousuista vaikkapa enemmin.
ja legginsit ovat pitkätkalsarit.
farkkujakin on niin monenlaisia. Itse ainakin näyätän huippunaiselliselta ja sexyltä (kuultu) oikeanlaisten farkkujen kanssa. Ne oikeanlaiset eivät ole mitkään perseestä lötköttävät säkkifarkut vaan just oikeankokoiset - ja malliset.
Voi miten nokkela heitto!
Ihanko itse keksit?
Sarkasmin pahin virhe on, että tekee siitä liian lapsellisen kliseisen, se ikään kuin ampuu silloin kirjoittajansa jalkaan. No olihan se parempi kuin: "Älä, ihanx totta". Kokeilepa uudestaan jotain nasevan purevaa vaikkapa vastaamalla tähän.
ei tartte persvakoja katsella, kuten näissä leggins+lyhyt paita yhdistelmissä.