Maailman ihanin ja seksikkäin kollega on palauttanut uskoni miehiin :-)
Vaihdoin tammikuussa työpaikkaa ja lähes heti huomasin maailman suloisimman silmäparin toimistollani. Kevät on tässä vilkuiltu puolin ja toisin, haparoivasti juteltu keittiössä, punasteltu käytävillä ja viime viikolla viimein firman kesäjuhlissa päästiin kunnolla keskustelemaan. Seitsemän päivää nyt ollaankin tässä putkeen illat keskusteltu ja kaksi yötä myös vietetty yhdessä. Mä oon niiiiin ihastunut!! Kahden lapsen eronneena äitinä, joka on just selviämässä raastavasta avioerosta ja toipumassa narsistisesta aviomiehestä, en olisi uskonut että liki nelikymppisenä kohtaisin tällästä huuman tunnetta! Loma tulossa ja kesä alussa :-)))))
Kommentit (4)
Täällä kannattaa kuitenkin olla varovainen, koska ydinperheäidit tulevat ja lyttäävät sinut kohta.
Minun puolestani kuitenkin onnea! Kuulostaa tosi kivalle:) Nauti:)
narsistisesta aviomiehestä
Mitä, av-mamma on kokenut narsistisen ex-aviomiehen? Uskomaton sattuma!
narsistisesta aviomiehestä
Mitä, av-mamma on kokenut narsistisen ex-aviomiehen? Uskomaton sattuma!
Miten voi olla, koskaan täällä ei ole vielä puhuttu narsistisesta aviovaimosta, kyllä se mies on aina ollut se paska tyyppi :)
viestisi sai hymyn huulilleni!:) Itsekin olen eron puolivälissä ja voin kuvitella huuman jota nyt elät! Ihanaa! Jos mies on vapaa, niin anna palaa! Nauti kesästä ja nauttikaa toisistanne!