Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi morkkaa jatkuvasti ulkonäköäni..

Vierailija
17.06.2011 |

Onkohan kellään muulla tällaista ongelmaa? Anopilleni on tullut tavaksi kommentoida ikävään sävyyn ulkonäköäni ja tämä on alkanut olla jo niin läpinäkyvää, että en todellakaan kuvittele turhia. Tässä muutama esimerkki:

- Olimme kesämökillä appivanhempien kanssa ja lähdimme anopin kanssa kylälle kauppaan täydentämään ruokavarastoja. Ohitsemme kulki pari poikaa, jotka vislasivat perään ja iskivät silmää. Anoppi kommentoi, että näköjään tuollaisille pitkille ja laihoillekin riittää ihailijansa vaikkei kyllä ihan heti uskoisi.

- Katsoimme anoppilassa elokuvaa. Elokuvassa oli ruma nainen, joka siis ns. luuseriroolissa (korostetun tyhmännäköiseksi tehty). Anoppi kommentoi, että nainen on ihan minun näköiseni. Ei muuten edes ollut.

- Olimme anopin kanssa saunassa. Totesi "ylimalkaisesti", että monet nuoret naiset tavoittelevat aivan liian tasokkaita miehiä. Pitäisi ensin miettiä, mitä itsellään tarjottavana. Ja alkoi pestä itseään.. Jahas.

- Kun sain esikoisen, anoppi soitti, että jokos se on leikattu. Totesi, ettei minun lantiollani mitään lapsia synnytetä. No ihan hyvin nelikiloinen poika sieltä syntyi.

Esimerkkejä on useita. Ei siis ikinä suoraan, että "oletpa ruma" tms., mutta viesti on tullut kyllä jo enemmän kuin selväksi..

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kerran postimyyntikuvastosta paitaa, johon anoppi totesi että jaa, hän ei voisikaan käyttää tuollaista kun on niin isot rinnat, äänessään suurta ylpeyttä, minua katsoi halveksuen. Itse olen hoikka, tavallinen c-kuppinen.

Jaksaa myös aina kehuskella kuinka hän on aina ollut niin hoikka ja viimeisillään raskaanakaan ei ole painanut yli 60kg, ja maha oli pieni, tuskin näkyvä. Juu, itselläni oli kyllä valtava vauvamaha, mutta minne sen yli nelikiloisen vauvan runsaine vesineen laittaisi piiloon.

Koko ajan huomauttelee juuri piilovittuillen, siten että ne vaikuttavat melko viattomilta jos jollekin kertoisin.

Vierailija
22/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen aina ihmetellyt tuollaisten ihmisten kohdalla, että kuinka tyhminä ja arvottomina he pitävät esimerkiksi niitä omia aikuisia lapsiaan! Siis kuvittelevatko he TODELLA että vaikkapa se oma aikuinen tytär sietää loputtomiin oman rakkaan jokapäiväisen elämänkumppaninsa nälvimistä. Kun ovi alkaa käydä harvemmin ja se oma aikuinen lapsi katsoo kohti enää vain vaivoin sietäen, ei lämpimästi, ei enää arvostaen, niin eikö ilkeällä henkilöllä edes siinä vaiheessa raksuta että kuinkas rumasti tässä on oikein tullut kohdeltua näitä ihmisiä.

Samalle tasolle ei mielestäni kannata mennä, ja vaikeaahan se olisikin, jos ei oikeasti ole luonteeltaan ilkeä ja tietyllä tavalla tyhmä, kuten nuo vittuilijat aina ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan heitä, jotka saivat ilkeilystä tarpeekseen. Ja ainakin minulla appi aina selittää olevansa "huumormiehiä" ja minä olen vain huumorintajuton, kun en näe mollaamisessa mitään vitsikästä. Ja auta armias, jos joku lohkaisee jotain hänestä...

t. nalkuttajien miniä

Vierailija
24/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samalla mitalla takasin?

Vierailija
25/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hoikka ja kivannäköinen nuori nainen. Olen aina saanut muuten positiivista palautetta ulkonäöstäni. Ei sillä, että anopin kommentit olisivat oikeutettuja vaikka olisin minkä näköinen.

Ap

Vierailija
26/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin samalla mitalla.

Vierailija
27/29 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan etukäteen miettiä jotain nasevaa, mutta kommentin saatuani menen ihan vaikeaksi ja olen vain hiljaa. Ärsyttävää..

Vierailija
28/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on anoppi. 60-90 vuotiaana, ei muuttunut. Pitäkää perheet päänne. Anoppini toivoitti aina 20 vuoden ajan vaimon ja lapset tervetulleeksi mummolaan, 1200 km mennen tullen, ajoin hartiat kipeänä ja lompakko vihelsi.

Nyt ihmetteli, miksen käynyt 3 vuoteen, asuu kerrostalossa, rollattori, lapset täysi ikäisiä ja omat menot, ei kiinnosta ja hyvä niin. vaimon sisar raportoi kuulemma heille kaikesta mitä teemme, lähinnä negatiivisesti (ei ole itse työelämässä täysiaikaisesti, elää puolison tuella).

Kävi  kotonamme isoissa perhejuhlissa, tuli saattajan kanssa junalla, ei tervehdi, sali täynnä ihmisiä, kävelee ohi ja ihmettelee mitä tuo täällä on  (kotonaan kuten aina). Saattaja lähetti kiitoskortin vaimolle, yhdessä järjestetyistä ja maksetuista isoista kalliista juhlista.

pitäkää päänne, älkää päästäkö appivanhempia tai sukulaisia ikinä sekaantumaan asioihinne. kannattaa hankkia kakkospuhelin, jonka numero vain perheen käytössä.

Vierailija
29/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hattuilisi minulla, ei edes näkisi minua ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan