Millainen on tuntemasi Tiina?
Kommentit (15)
Tiina on 50v vanha rupsahtanut siivooja. Kädetkin kuivuneet rusinoiksi.
ja molemmat siinä erittäin hyviä. Ja muutenkin tosi mukavia ihmisiä, ei mitään pahaa sanottavaa.
Ihan lemppari-ihmisiäni. :) Molemmat n. 40-vuotiaita.
Toinen on kuivan huumorin kuningatar, hieman pisteliäs (hyvällä tavalla/hyvässä luottoseurassa), silti empaattinen ja jakaa oikeasti hyviä neuvoja. Hieman ujo vieraammassa seurassa. Pokerinaama, jolla heittää juttuja, joista vieraammat eivät tiedä, onks toi nainen tosissaan... :)
Toinen on ylitsevuotavan empaattinen ja kiltti ihminen, silti tarpeen tullen pitää kyllä enemmän kuin puolensa! Hyvä kuuntelija, avoin, ystävällinen ja huolehtivainen.
Semmosia on mun Tiinat. :)
Oikein mukavia, sellaisia "kunnon ihmisiä". Ei-minkään-väriset (eli maantienruskeat) hiukset, muutenkin hyvin neutraaleja tyyppejä, eivät herätä kenessäkään suuria tunteita. Kivoja kavereita, kilttejä ihmisiä.
kaksikin Tiinaa, molemmat ovat aivan ihania ihmisiä.
ovat yleensäkin ihania ihmisiä !!!!!!!1
Toinen on aivan ihana ihminen. Vahva, huumorintajuinen, liikunnallinen ja sexy. Toinen on narkoomaani, lapset huostaanotettu, iho kuoppainen, tämän tästä vankilassa. Siskoni toinen nimi on myös Tiina, hän nyt tietenkin on aivan ihana!
Toinen on kaikentietävä, omanarvonsa tunteva. Kolmas ihana koirarakas ihminen.
parempaa onko se nyt kälyä en oikeestaan vois saaha. tehhään paljon keskenäänkin. topakka ja puhelias kyllä mutta niin minäkin :D
Minä! Olen kiltti, toiset huomioonottava, joustava, auttavainen, hyväntahtoinen.
Siis helposti hyväksikäytettävä :(
No, valitettavasti Tiina jonka minä tunnen on ihan eri maata kuin nämä yllämainitut.
Pikkusieluinen, aina oikeassa oleva toisten kyttääjä ja kyykyttäjä. :-(
Ovat parhaimpia ystäviäni. Vahvoja, tyylikkäitä ja huumorintajuisia, luottoystäviä.
mutta läheisin Tiina jonka tunnen on hyvin lämmin ja ihana ihminen. Hänessä on kyllä kipakkakin puolensa, mutta silti jos järjestäisin illalliskutsut olisi hän kutsuttavien joukossa.