Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltäni että miksi sitä ei kiinnosta seksi niin

Vierailija
16.06.2011 |

syy on kuulemma se että minä olen sanonut etten halua lasta. Ja juuri siksi olen niin sanonut kun seksiä ei ole eikä muukaan homma toimi vitutuksen takia. Seksi on ollu muutama kerta vuodessa parin vuoden ajan. Mies haluaa lasta mutta itse epäröin..en pysty elämään seksittömässä suhteessa. Kiva kiristys keino.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tehdään lapsi, mutta syö salaa pillereitä. Tai laita kierukka.

Vierailija
2/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ääneen mies ei tosin tuota ole sanonut. Yksi lapsi jopa tehtiin, tavallaan harmi että se tuli heti ensimmäisestä panosta pitkään aikaan.. Mies nimittäin innostui seksistä ihan uudella tavalla kun kerroin että nyt ei oo ehkäisyä.Mutta seksi siis loppui tylysti positiiviseen raskaustestiin vaikka mulla oli halut raskasaikana huipussaan. Nyt mies haluisi toisen lapsen, mutta minä en lopeta ehkäisyä ennen kun mies alkaa panostamaan asiaan muutenkin kun lapsenteko mielessä.

Vierailija
4/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän etsii lopulta jonkun toisen? Vai oletteko tosi nuoria? Jos niin silloin sinä olet viisaampi, kun et hätäile.

Vierailija
5/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta niin mies innostuis heti, mutta pahoin pelkään että seksi loppuu heti kun raskaus onnistuis. Tää on kyllä tosi hankala tilanne. Itsekkin lasta haluisin mutta en tälleen kiristämällä siihen suostu ikinä. Taitaa saada etsiä panonsa jostain muualta..=(

Vierailija
6/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sille en sitten mitään vois jos mies etsii toisen mutta en silti kiristämällä lasta aio tehdä. Seksin pitää toimia myös ennen sitä. ap

Vierailija
7/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on fiksu päätös että sen seksielämän pitää toimia jo ennen ensimmäisen lapsen tekoa. Nyt kun meillä on yksi lapsi, niin sen tuoma väsymys on miehelle mitä oivallisin syy kieltäytyä seksistä. Kumma kyllä mulla ois virtaa vaikka lasta päivästä toiseen päivisin yksin hoidankin..

Vierailija
8/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sille en sitten mitään vois jos mies etsii toisen mutta en silti kiristämällä lasta aio tehdä. Seksin pitää toimia myös ennen sitä. ap

tuliko mieleen, että tolla päätöksellä kiristät mieheltä kullia ennekuin hankitte lapsen. Mitäs kun miehes toteaa ettet kiristämällä munaa saa...

Näistä kait kuuluis keskustella parisuhteessa eikä itkee netissä.

Vierailija
9/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks vuotta suunnilleen jo jatkanu tota pihtailua eikä vaan enää jaksais. Koko ajan oon kiukkunen ja se vaikuttaa jo lähes kaikkeen meidän väliseen vuorovaikutukseen. Niin sitä mäkin just ajattelin että lapsi on sitten hyvä tekosyy taas alkaa kieltäytymään seksistä. ap

Vierailija
10/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en itke vaan ajattelin josko täältä löytyis samassa tilanteessa olevia niin kuin löytyi ja halusin vaihtaa ajatuksia asiasta! Eiköhän tällä palstalla "itketä" monista muistakin asioista jotka ei sun mielestä ei tänne kuuluis!ap

Vierailija
11/12 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla tähän ketjuun kirjoittamisen jälkeen aloin vielä parkua miehelle tätä seksin puutetta. Aamulla sitten oli miehen päässä tapahtunut jotain ja se yllättäen yllätti minut ennen töihin lähtöä seksillä. Olipa vielä aika hyvää seksiä. MUTTA imetyksen vuoksi ehkäisynä on ollut kumi, joka sitten yhdynnän jälkeen löytyikin mun sisältä.. Eli nyt tässä pitää alkaa miettiä jälkiehkäisyä. PRK!!!

Mies vitsaili jo pikkusiskon tekemisestä, mutta mä en todellakaan halua nyt mitään uutta raskautta. Ei auta muukun lähteä selvittämään onko tuon jälkiehkäisyn käyttö nyt mahdollista.

Vierailija
12/12 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hankkii niitä lapsia jonkun muun kanssa.

Sinä et ala lapsia hankkimaan sellaiseen suhteeseen jossa seksipuoli ei toimi ja sen puute vituttaa niin paljon ettei muutkaan hommat toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi