Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viidellä kilolla väliä?

Vierailija
16.06.2011 |

Olen 170cm ja painan 68 kiloa. Onko sillä miesten kiinnostuksen kannalta mitään merkitystä jos laihdutan 5 kiloa? Vyötäröllä on vähän ylimääräistä, mutta muuten olen ihan normaalipainoinen mielestäni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja 64kg. Mitään miestä en kyllä ole etsimässä mutta laihdutan itseni takia. Olo on siis sellainen rehevä. Sen nyt käsitän etten lihava ole mutten ainakaan hoikaksi voisi itseäni kuvailla enkä sitä olekaan. Tavoite mulla on se 5kg pois. Viime keväänä painoin 73kg ja silloin olin pullea. Enkä ainoastaan laihduta vaan siihen liittyy myös kunnon kohotus. Hölkkä ja jumppa. Kunto on noussut ihan uskomattomasti viime keväästä ja suurimmaksi ansioksi uskon tuon painon putoamisen vaikutuksen kuntoon.

Vierailija
2/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä mahalla on jotain, se lähtee kiinteyttämällä.

läskihän ei muutu miksikään jumppaamalla, se ei muuta muotoaan. Se lähtee tai sitten pysyy. itse poistin sen uimarenkaan mahastani ihan vaan ruokavalioremontilla. 7 kg lähti ja kyllähän tuo mukavalta tuntuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mieltymyksistä en tiedä, mutta kropan yleisilmeelle sillä kyllä on väliä. Viiden kilon painonpudotuksella saa kropan yleisilmeen kiinteämmäksi ja timmimmäksi ja jos on tapana lihoa jostain tietysti kohtaa, tuo ongelmakohta tietty pienenee selvästi.

Itse olen 175cm ja 70kg ja lihonut hiljattain juuri tuon rapiat viisi kiloa. Kyllä se muutti yleisilmettä, vaikka mulle kilot kertyykin tasaisena kerroksena ympäri kroppaa eikä esimerkiksi pötsiin, peppuun tai rintoihin, mikä muuttaisi ulkonäköä paljon dramaattisemmin.

Ja jos nyt ketään kiinnostaa, vyötärö-lantiosuhde kasvoi lihomisen myötä 0,67:stä 0,68 eli aika lailla saman muotoinen olen edelleen.

Vierailija
4/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mahtaa olla tämä läskin kiinteyttäminen? läskihän ei muutu miksikään jumppaamalla, se ei muuta muotoaan. Se lähtee tai sitten pysyy. itse poistin sen uimarenkaan mahastani ihan vaan ruokavalioremontilla. 7 kg lähti ja kyllähän tuo mukavalta tuntuu :)

paino ei välttämättä putoa, vaikka mittanauha näyttääkin vähemmän. Mä painan nyt saman verran kun pulleimmillani, mutta olen huomaatavasti pienempi, koska lihastaon enemmän.

Vierailija
5/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap tarvitse laihtua, voit sanoa olevasi normaalipainoinen. Mutta kun sitä mietit, niin kyllä se 5 kg ja vähän vähempikin voi näkyä, esim. olemus muuttuu freesimmäksi ja kiinteämmäksi, pöhötys menee pois.

Vierailija
6/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidellä kilolla ei pitäisi olla mitään väliä miehelle. Sen sijaan jos vain miettii kroppaa, niin viisi kiloa voi näkyä selvästi. Minulla kilot tulevat ensimmäiseksi mahaan ja peppuun ja viiden kilon painon nousu tekee olon tukalaksi. Minulle 5kg on yksi vaatekoko. Painan 60kg ja vaatekokoni on 36. 65 kilossa se on 38 ja 70 kilossa 40.

Mutta tosiaan, älä miehen takia pudota, vaan itsesi, jos asia sinua häiritsee.

Vierailija
7/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 10 jos joku haluaa saada hoikemmen näkösen naisen, ei 5 kiloa erotu sinusta mitenkään.

Vierailija
8/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö mun laihduttaa 10 kiloa?? Olen painanut niin vähän viimeksi yläasteella.

mutta 10 jos joku haluaa saada hoikemmen näkösen naisen, ei 5 kiloa erotu sinusta mitenkään.

Vierailija
9/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mun laihduttaa ennen kuin laitan ilmoitusta treffipalstalle? Voiko näillä mitoilla laittaa painoksi normaali? Mikä olisi hoikka? Kuukaudessa ehtisin laihduttaa sen 5 kiloa.

ap

Vierailija
10/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa susta tulis ihan ruikku ap.

Vierailija
11/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mun laihduttaa ennen kuin laitan ilmoitusta treffipalstalle? Voiko näillä mitoilla laittaa painoksi normaali? Mikä olisi hoikka? Kuukaudessa ehtisin laihduttaa sen 5 kiloa.

ap

Älä täältä kysy, ei me oikeasti tiedetä, mitä ne miehet hakee. Voidaan vain arvailla. Musta toi on normaali tai rehevähkö :) Mene omana ittenäs ja laihduta itseäsi varten, jos siltä tuntuu. Haluatko oikeasti miehen, jolle sillä viidellä kilolla on merkitystä?

Vierailija
12/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden mielestä 50kg on sopiva paino naiselle...

Vierailija
13/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 kg on mun tavoitepainoni, painan nyt 71, saman pituinen. Hemmetti, että siitäkin pitäisi vielä pudottaa?! :D

Nääh, ihan hyvä tuo on. Tämäkin jo olisi, meinaan ei kaikki tykkää samanlaisesta ruumiinrakenteesta. Riippuu tietysti, minkä muotoinen naaras olet; omat kiloni ovat asettuneet ihan mukavalla tavalla, vyötärö-lantiosuhde on se ihanteellinen 0,7. Jotkut miehet on hulluna näihin lanteisiin, osa kaipaa sporttisempaa ja siirtyvät seuraavaan tapaukseen... :)

Vierailija
14/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet tyytyväinen nykyiseen painoosi niin anna olla. Miehille tuolla tuskin on mitään merkitystä ja kuten joku sanoikin, niin sellainen mies jolle tuo 5 kg merkkaa jotain kannattaa muutenkin kiertää kaukaa.

Olen kutakuinkin samoissa mitoissa kuin sinä (171 cm ja 67 kg) ja tämä on minulle ns. tasapainopaino, jossa pysyn, jos syön ja liikun normaalisti. Alle 60 kiloa en ole painanut koskaan aikuisiässä ja joskus kun imetyksen takia paino on laskenut alle 65 kg:n niin kyllä se sieltä on nopeasti palautunut "normaalitilaan" imetyksen loputtua. Jos itse haluaisin pitää painon vaikka 63 kg:ssä, niin joutuisin tarkkailemaan syömistäni jatkuvasti.

Vierailija
15/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan vaan itselleni. en pidä itseäni kunnossa miesten, vaan lasteni ja itseni takia.

Vierailija
16/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotin nyt keväällä tuon 5kg ja 2kg vielä tavoitteena. Yksi vaatekoko on lähtenyt, olo kevyempi:)

Jos olis kovin lihava sitä tuskin edes huomaisi

Vierailija
17/17 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinatsit on asia erikseen, ne joiden mielestä kaikki ihmiset on samanmallisia ja kaikkien aikuisten naiste pitäisi painaa n. 55 kiloa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän