Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette näistä nimistä tytölle?

16.06.2011 |

Meille on pian syntymässä tyttö, jolle ollaan pohdittu nimiä. Kaksi nimeä tulee, koska veljellä ja siskollakin on kaksi nimeä. Ollaan mietitty seuraavia vaihtoehtoja:

Nuppu Sofia

Pinja Linnea/Nuppu

Suvi Sofia

Mä tykkäisin hirveesti tosta Nupusta, mutta onko liian lempinimimäinen.

Onko Pinja Nuppu liian tökstöks?

Sukunimi on tavallinen suomalainen. Sisarusten nimet ovat suht tavallisia, mutta siskon nimi ei ihan sieltä yleisimmästä päästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja Linnea mun suosikki teidän vaihtoehdoista.

Meillä on kolmella lapsella 2nimeä ja neljännellä 3. Joten kannattaa miettiä, että haitanneeko sekään..esim.

Pinja Nuppu Linnea

tai

Pinja Nuppu Sofia

Pinja Nuppu on kyllä mun makuun liian töks..tykkään, että nimi sointuu paremmin.

Nuppu etunimenä on ehkä söpö pikkulapselle, mutta entä aikuinen Nuppu...niin mun mielestä ei olekaan enää niin kiva.

Vierailija
2/5 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään eniten Nuppu Sofia ja Pinja Linnea yhdistelmistä! Entäs Sofia Linnea? Pinja Sofia?

Jos sä tykkäät kovasti Nupusta ni laittakaa toki se!?! Voihan sitä halutessaan kutsumanimenä isompana vaihtaa. Ei Nuppu liian lempinimimäinen ole. Niitähän on vaikka kui monia ns. lempinimimäisiä nimiä!

Nuppu Sofia

Pinja Linnea/Nuppu

Suvi Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja Nuppu kuulostaa munkin mielestä töksähtävältä.

Kolmitavuinen toiseksi nimeksi, oli sitten Linnea tai Sofia. Tai sitten kolme nimeä kuten joku ehdotti ja Nuppu väliin.

4/5 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun mielestä Pinja Nuppu on liian tökstöks, joku kolmanneks nimeks lisää niin sit toimii :)

Pinja Linnea on mun suosikki :)

Vierailija
5/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Helikiti!

Mielestäni tuo Pinja Nuppu on aivan valloittava nimi! Todella kaunis! Ja tuosta, että onko se "tökstöks" niin ei todellakaan ole! Ja vielä jos olette ajatelleet, että se on kaunis nimi, niin tottakai annatte sen!:) Aivan ihana ja kekseliäs!

Lisäksi tuo Nuppu Sofia on myös toinen suosikkini noista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän