Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Lokahaaveet perjantai 2.2***

02.02.2007 |

Ja uutta pinoa pukkaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiva yö takana,lapset flunssassa ja itseltäkään lähde tuo nuha kulumallakaan pois.No eilen silti jaksoin harrastaa vaaka mamboa,mutta huomasin et mulla jo valmiiksi rinnat niin kipeet et huuto pääs ku ukko koski,auts. Siis mitäs ihmettä tää nyt on,sit se napukka on niin ylhäällä et ei saa tunnusteltua ja kiinteä ainakin. No eikun jatketaan taas ihmettelyä. Mut ovista en ole pongannut edelleen.Nyt mentävä pojalla taitaa olla flunssan lisäksi tulossa vielä maha kipeeksi.

Vierailija
2/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, heti kun tään kirjotusikkunan avaa niin ihan tasan taatusti unohtuu kaikki mitä piti kirjottaa..

No, vaikka omaa napaa täs hetken ennen aamukahvia:)

Eli, ei mitään muutoksia..tänä aamuna tuntui taas et jotain valuu, mutta ei, ainakaan viel. Kumma, kun ei valkkaria tuu esim. pyyhittäessä, mut silti tuntuu että jotain valuu:O Alamahaa kans nippailee ja välil juilii. Rinnat on kans vähän arat.

Siinäpä mulla mietittävää..Oonko oikeesti osannu jännittää ne menkat pois vai mikä tässä nyt mättää?

Nyt siis aamukahville..

Ihmettynyt Milenna kp 33/30-32

Plussaonnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa kaikille uusille mukaan! =)

Tari! Mä en kyllä tajua miten sä voit olla tekemättä uutta raskaustestiä.. Mulla menee ihan mielenrauha.. ;)

Etkö vois mitenkään huomenaamulla pissata tikkuun ja tulla sitten kertomaan, että viiva on kuin onkin vahva? =)

Oma ( . )

Hieman näyttäs siltä kuin kiinnittymisdippi ois jo lämpökäyrässä näkyvillä toissapäivänä. Melko aikasta sille ois, mutta toisaalta se ovis ois periaatteessa voinu olla jo päivää aiemminkin. No, ei auta muu, kuin odottaa ja seurailla tilannetta.

Mä oon kyllä tosi ylpeä itsestäni! Viime kierrossa tein tänä päivänä ekan testin ja sehän oli sillon plussa. Sitä en tiedä oliko se mammaksin testi virheellinen vai ei , mutta kovin selkeähän se viiva sillon oli. Nyt pääsin siis tän päivän yli, huomenna taistellaan sitten uudestaan! ;) Tällä kertaa on taas aconit odottamassa, noita mammakseja en kyllä tilaa ikuna enää.

Luultavasti huomenna en kyllä pysty kiusausta vastustamaan, tikuttelu kun on niin kivaa! Eikä se toisaalta sitä muuta mitä tuleman pitää. Joko tulee viiva ja se pikkuhiljaa vahvistuu tai sitten ei. Tohon jälkimmäiseen on kyllä jo totuttu..

Mutta oireitakin on jo hiukan, minimaalisia kylläkin.. Toisaalta samoja oireita on ollu joka kierrossa oviksen jälkeen joten siitä ei voi vielä mitään päätellä.

Jooh, tää on taas niin tätä. pähkäilyä ees ja taas..

Oikein hyvää ja plussarikasta viikonloppua kaikille!

piipaa kp20/28 dpo7

Vierailija
4/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tari73ko se flunssasta kirjoitteli? Mekin ollaan nyt sit yrjöilyn jälkeen saamassa flunssat!!

*manaa taivaan merkit*

Just aina kun yhestä pöpöstä pääsee, niin toinen iskee salakavalasti kimppuun! Ei siinä sitten auta kun sairastaa.

Piinailijoille tsempitykset, koittakaa jaksaa maltillisesti. Paljon +++ säteitä tälle porukalle!!! Minä lähden pötköttelemään ja keräilemään voimia varastoon. (kun toimiskin noin) Jotenkin aavistan, että nuhanenien kanssa valvon seuraavat pari yötä! =)

Shani@

Vierailija
5/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä lueskellut ennen töihin lähtöä. Pitäisi olla töissä yötä kun on ilta- ja aamuvuoro peräkkäin. Tätinkin vierailu alkaa olla onneksi loppu puolella kp3/26-27.

Ajattelin tilata mammaksi.fi: sta ovistikkuja alkuviikosta ja kokeilla onko niistä hyötyä/apua. Laskelmien mukaan kp12-13/26-27 olis mahdollinen ovis. Nyt olis sit toinen yritys kerta.

Täytyy rueta valmistautumaan töihin. Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihanasta tsemppauksesta ja hauskoista nauruhetkistä!

Meikäläinen varovasti nyt elättelee siis plussatoiveita kun eilen tuli sekä B-suretestiin että ovistestiin haalea mutta selkä viiva :) Maanantaina tosin menen vielä verikokeisiin!

Pidetään peukkuja vaikka pelottaakin aivan helkkaristi!

Olette aivan uskomattomia naisia!! Paljon kaikille tsemppiä ja toivottavasti juna tästä lähtee liikkeelle!!

TULPPA: mä käytin juuri tällä yrityskierrolla niitä mammaksi.fi:n ovistestejä. Ja sen pohjalta ilmeisesti tämä nyt sitten näyttäisi onnistuneen, joten suosittelen kyllä todella. Ostin sellaisen paketin missä oli vissiin 6 ovistestiä ja 3 r-testiä. Tsemppiä!!!

Halein,

Katarina

kp 24/27-28 ?rv3+?

Vierailija
7/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se olis perjantai... Mihin ihmeeseen nää viikot menee?

No, nyt viikonloppuna kyllä otetaan miehen kanssa " ilo irti" makkarissa, joka myös jatkuu kyl ens viikolle... eilen kokeilin niillä ovistikuilla ja hyvin haalee viiva tuli, jotenka täytyy kyl kokeilla huomen uudestaan ellen sit jo tänään... Kun niitä on tullu tuonne kaappiin ostettuu, vaikka niiiiiin vannoin etten niitä käytä =)

Tänne ei kummempii, Katariinaa en ollukkaan vielä kerennyt onnitteleen, jotenka onnee! Ja kaikille muillekin joita en oo viel onnitellut!!!

katka kp13/33-41

Vierailija
8/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pitäisi itsekin uskaltaa iloita.. ;)

Toinen aconin raskaustesti polttelee tuolla kaapissa & kyllä on NIIN vaikeaa odotella sen tekemistä.. Ehkä jo huomenna on pakko tai jos millään pystyisi sunnuntaihin odotella.. Saahan niitä testejä tarvittaessa kaupasta lisää. ;)

katarina1978: Onnittelen jo sinuakin!. :)

Tsemppiä kaikille & paaaaljon plussia++++++++

suklaapuffi kp 26/28-30 tai rv 3+?

Vierailija
9/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarille tsemppiä tautien kans!

Katarinalle ja suklaapuffille plussaonnittelut!!

Oviksen odottajille pupuiluintoa!!

Eipä uutta edelleenkään meille..

Milenna kp 33/30-32

Vierailija
10/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myö onnittelut !! =D

Eilisessä ovistestissä oli siis vahvimmat viivat (kyllä se oli vieläkin tasavahva kontrolliviivan kanssa) ja tänään enää haalea haamu eli oikeaan aikaan ollaan miehen kanssa oltu asialla ja vielä parina päivänä voisi varmistella kun ei se hassumpaa hommaa ole ;-)

Tulipa hyvät fiilikset jännäillä tämä kierto loppuun kun on oikeasti edes mahdollisuuksia. Ja kaikkein parasta on se et vaikka ollaan useasti sekstailtu niin missään vaiheessa se ei ole ollut pakkopullaa vaan sopivasti huumorilla höystettyä nautiskelua. Meillä kun yleensä on rauhallisempaa tuo makkarielämä...

Vierailija
11/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut plussanneille :)

itse odottelen maanantaita ku kuuta nousevaa..saa nähdä mihin suuntaan vakka kallistuu..on kuin tuomiopäivää odottaisi...

nyt kp 26/28 jännitys eikun tiivistyy...

Vierailija
12/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, olikos eilisellä kaksi Lokahaaveiden pinoa vai oliko niissä jotain eroa? Kun on pari vuotta siitä kun viimeksi on täällä kuumeillut, niin on ihan hukassa noiden pinojen ja palstojen kanssa O_O

Vierailija
13/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SULLEKIN. Ja paljooon peiton heilutus intoa kaikille h-hetkiläisille ja tsemppiä piinailijoille! Itselläni siis eilen kp 23/28 ja viiva näkyi, kuulemma se on ensimmäinen mahdollinen päivä että voi näkyäkin jo. En tehnyt aamupissasta ekä pihtaillut vaan " vapaa suoritus" . Toivottavasti mahdollisimaan moni teistä nyt seuraa meitä tuonne o-puolelle! Haleja ja peukutuksia

Varovaisesti onnellinen Katarina

Vierailija
14/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katariina1978 ja suklaapuffille!

p02p06: Monta päivää sinulla tavallisesti ovisplussa näkyy? Mulla näkyi tasavahva viiva maanantaina, ja siitä lähtien ovisviiva on ollut testiviivaa tummempi, vielä tänäänkin. Lämmöt nousivat muistaakseni keskiviikkoaamuna, kp 16. Saavat tietysti muutkin vastata, sinulta ajattelin kysyä, kun kerta olet näinä päivinä tikutellut ja vielä plussan jälkeenkin.

Minni-Maija kp 18

Vierailija
15/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tikuttelin niinkuin muinakin päivinä viiden aikaan ja sain mielestäni tasavahvan viivan ja sit kokeilin vielä illalla kahdeksan aikaan niin suunnilleen samankaltainen tulos. Tänään sit jatkoin kun halusin tietää et voiko se viiva vielä tummua vai oliko eilinen tulos varmasti positiivinen. Tänään aamusella haaleahko viiva ja illalla enää haamu. Eli mulla ei näyttänyt kuin päivän positiivista.

En halua pelotella, enkä asiaa sen kummemmin sun kohdalla lähde veikkailemaan kun ei kerran omakohtaista kokemusta ole, mutta olen lukenut että pco saisi aikaan ovisplussan useammaksi päiväksi eli suosittelisin että varaisit ajan vaikka gynelle niin siellähän asiat selviää. Lh-huippuhan on lyhytaikainen ja siksi monesti saattaa jäädä huomaamattakin jos tikuttelee ovista vaan kerran päivässä eli aika outoa että noinkin pitkään olet vahvaa testiviivaa saanut. Toivottavasti asiaan löytyy kojin yksinkertainen ja harmiton selitys=)

Vierailija
16/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksesta! Tuosta PCO:sta oon lueskellut netistä, mutta juuri mikään oire ei tuntunut mulle " sopivan" , paitsi epässäännöllinen kierto (24-32). Oonkin jo varannut ajan, mutta sitä on aina siirretty terveyskeskuksen puolelta. Täytyy ootella, mitä siellä sanotaan. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja vauva-asiaa mutkistavaa.

Minni-Maija

Vierailija
17/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!:) Ja lykkyä tykö kaikille siitä haaveileville. :O)

Pitihän se tulla täällä käymään ko ei malttanu olla poiskaan :)

Eilinen jäi väliin. Täällä elellään KP31/30 jannittää ja tuolla

vessan kaapin ylähyllyllä odottelee sellainen eräänlainen raskautumistesti. :P en malttais odottaa huomiseen et pääsis sen tekeen. Voishan sen jo tänäänkin tehdä, muttakun mulla noiden 2 aijemman raskaudet on näkyneet vasta niiin myöhään, ajattelin et näkyis varmasti paremmin aamupissasta, jos ylipäätänsä näkyy mtn.

Mulla on jatkuva väsy, toisaalta taas välillä niiiin energinen. Rinnat tänään illalla alkanu oleen VÄHÄN arat, jotenki niitä vihloo välillä ja on muutenki sillai raskaat(ei kuulu yleeensä menkkaoireisiin)Janottaa ja pissattaa senkin edestä. Meinaa nääs tuntua et jospa se nyt ois tärpänny. Vaaan ainahan sitä epäilee, ..ei anna itsensä uskoa millää et nyt vois olla ihan oikeesti raskaaana, kun sitä niin monesti aijeminkin on kuvitellu oottavansa mutta aina pettynyt. Mut nyt kyllä oireet mielestäni viittaa hyvinkin vahvasti että jotain kivaa on meneillään´! pitää huomenna tulla tänne ja kertoa uutiset. Kuitenkinnäyttää negaa, ja menkat alkaa heti mut tsempatkaa mua sit huomenna jos käy niin onnettomasti. Mäkin yritän tsempata teitä kanssasisaret kun sitä olette vailla! :O)

Mut nyt pitää alkaa sunnittelemaan meidän tulevan kodin pohjarakennusta..jospa sitä joskus sais sit oman talon! :) Muutaman vuoden päästä!! *hihii*

Helurei ja plussasäteitä kaikille!!!!!!!!!!!++++++

Terveisin: jännityksestä sekaisin ~Catry

Vierailija
18/20 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tiedossa kun odotellaan Catryn testitulosta jonka tietenkin toivon olevan mikäs muukaan kuin ++++ =)

Vierailija
19/20 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kp 1/30-32, se täti tuli sit kun aloin jo toivoo et oiskin jotain tapahtunu.

Illalla tuli ensin semmoinen yökkis vaaleenruskee valkkarilima ja sit pyyhkiessä alkoi tulemaan vaaleenpunasta, kunnes sit äsken heräsin ihan helvetinmoiseen alavatsa- ja alaselkäkipuun, polttelee oikein:((

Nii ja pyyhkies vaan edelleen tulee, mut eiköhän asia muutu piakkoin..

Miehelle jo illalla sanoin, et taitaa taas menkat alkaa, hän halas ja sano, et elä huoli. kyllä myö se vauva viel saadaan.

Vierailija
20/20 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kävin lukemassa parin viime päivän pinot kun oon ollu vaan töissä ja kohta pitäisi taas mennä.

Plussanneille paljon onnea ja piinailijoille tsemppiä

ON: Missään ei tunnu miltään paitsi että näitten lugejen käyttö ei ole maailman miellyttävintä puuhaa kun sellaista töhnää valuu alapäästä 24h mutta pitää yrittää totutella sillä näitä joudun käyttämään kauan.

En oo mitenkään säännöllisesti mittaillu lämpöjä mutta kyllähän nuo nousivat jo viikko sitten. Ovistikkujenkin käytön lopetin kun viimein näytti negaa, viikon ehti näyttää ovisplussaa???

Eipä tässä muuta kuin peukkuja kaikille

Pepsi kp 21/28 dpo ilm. 8 tai 7 tai 0? yk 11