Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiusvärin poisto tapahtuu?

Vierailija
16.06.2011 |

Haluaisin liian tumman värin pois ja tilalle vaaleanruskean värin. Ilmeisesti poistossa myös oma hiusväri häviää. Joudunko poiston jälkeen käymään sitten jatkuvasti värjäämässä juurikasvua kampaajalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.mulla on tällä hetkellä punertavat hiukset mut haluisin tehä värinpoiston vai mitä kannattas tehä että sais oikein vaaleat hiukset

Vierailija
2/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketin värinpoistoja. Tekee hiukset tosiaan oranssiksi/keltaiseksi riippuen alkup. väristä. Joutuu tod.näk tekemään pari kertaa, että saa oranssin pois. Hiukset heikkenee, "hamppuuntuu". Ja vaaleanruskean yrittäminen siihen niskaan = vihertävät hiukset. Been there, done that. Hiukset pilalla. Aikamoisia mömmöjä ovat. Suosittelen kampaajalla käyntiä, vähintäänkin tietää mitä tekee, osaa kertoa kuinka kannattavaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä värinpoisto kotona tai kampaajalla. Sitten sun täytys laittaa vaaleanruskea väri vielä päälle. Värinpoiston jälkeen saattaa tulla aika kellertävä tai oranssi väri. Kampaajalta saa hopeashampoota joka hyvin poistaa punasuutta ja keltaisuutta. Jos sulla on eriväriset hiukset luonnostaan kun vaaleanruskeat niin kyllähän se juurikasvu sitten näkyy. Kannattaa värjätä hiukset oikeaa hiusvärin lähelle niin ei se juurikasvu paista sitten niin kamalasti jos vähän tulee.

Vierailija
4/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

men kampaajalle ja sano/näytä minkä väriseksi hiuksesi tahtoisit ja hän vaalentaa niitä. Värinpoistoa en suosittele, kärväytät vain hiuksesi.

Vierailija
5/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

colour B4 värin poisto ainetta, mulla toimi. Ei ole vetyperoksisia vaan käänteinen hiusvärjäys. Tuloksena oma väri tai vaalein vaalennettu väri. Mulla väristä tuli niin hyvä ettei tarvinnut sen jälkeen edes värjätä uutta päälle vaan oon ollut jo 4 kk kokonaan ilman eikä silloin juurikasvu ongelmaa. Ei ollut mitään myrkkyä vaan ihan hyvä kuntoiseksi jäivät hiukset.

Vierailija
6/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:kampaaja

Vierailija
7/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin biozellin sinisellä värillä mutta nyt se on kulunut ja väri on taittunut vihreäksi... miten saisin tämän värin helposti ja yksinkertaisesti pois päästäni? :)

Vierailija
8/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat värinpoiston. Ei riitä, uusiksi.

Sitten täytyy värjätä päälle vaaleanruskealla. Ottaa liian hyvin kiinni hampuuttuneisiin hiuksiisi, joten valitse liian vaalea sävy.

Lopputulos joko on ihan ok tai sitten ei. Joka tapauksessa hiukset on tuon käsittelyn jälkeen kamalassa kunnossa ja odotat vaan että ne kasvavat pois. "Nopeuttaaksesi" tuota prosessia, napsit saksilla epätoivoisesti sieltä täältä kuivuneita "latvoja" pois. Kampaajalle et edes kehtaa mennä.

Vuoden kuluttua kaikesta tuosta, näyttää hiukset ihan siedettäviltä ja olet oppinut, että ei liian tummia hiusvärejä (omani oli kampaajan tekosia vaikka pyysin vaaleampaa sävyä 😡) ja että värinpoisto = huonokuntoiset hiukset.

Vierailija
9/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat vaan sitä juurikasvua värjäämään pikkuhiljaa vaaleamman ruskeaksi?

Vierailija
10/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä värjäsin biozellin sinisellä värillä mutta nyt se on kulunut ja väri on taittunut vihreäksi... miten saisin tämän värin helposti ja yksinkertaisesti pois päästäni? :)

Pese muutaman kerran syväpuhdistavalla shampoolla ja anna vaikuttaa vähän pidempään kuin ohjeissa sanotaan :)

Vierailija
11/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

colour B4 värin poisto ainetta, mulla toimi. Ei ole vetyperoksisia vaan käänteinen hiusvärjäys. Tuloksena oma väri tai vaalein vaalennettu väri. Mulla väristä tuli niin hyvä ettei tarvinnut sen jälkeen edes värjätä uutta päälle vaan oon ollut jo 4 kk kokonaan ilman eikä silloin juurikasvu ongelmaa. Ei ollut mitään myrkkyä vaan ihan hyvä kuntoiseksi jäivät hiukset.

Minulla toimi myös. Haisee vähän ällöltä ja pitää huuhdella loputtoman pitkältä tuntuvan ajan, mutta on sen arvoista.

Vierailija
12/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mun hiuksista nyt ihan oranssit kun värjäsin ne pinkiks ja haluisin laittaa niihin sitä värinpoisto ainetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan